Gå til innhold

Mannen min takler ikke dette her

Fremhevede innlegg

Gjest Keikolina
Skrevet

Kan ta tid for angstmedisiner å fungere, og man kan jo bli veldig sløv og trøtt av de.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

For deres egen del burde dere oppsøke profesjonell hjelp med disse psykiske problemene.

Hele denne prosessen med virus og dritt kommer sannsynligvis til å vare en god stund, og toppen ser ikke ut til å være nådd helt enda.    

Kanskje dere kan snakke med noen profesjonelle folk, som kan sette seg ned å forklare til dere at de aller fleste med smitte ikke en gang havner på sykehus - og definitivt ikke majoriteten av alle som blir smittet.     

Anonymkode: f9291...fb0

Han burde ha snakket med noen ja, men det er vanskelig å få time hos psykolog til vanlig,  og nå er det nok omtrent umulig. Han er overhodet ikke redd for sykdommen, vi har den mest sannsynlig nå, han er redd for at samfunnet kollapser helt. Hans måte å finne ro inni seg er ved å kontrollere mest mulig (eller hvertfall å ha en illusjon av kontroll), og det går ikke nå, så nå er det helt kaos i følelsene hans. Medisinen hjalp litt, håper den vil hjelpe videre. 

Ts

Anonymkode: a7f79...793

AnonymBruker
Skrevet

Han må sykmelde seg så du kan ta hans permisjon. 

Anonymkode: abfc2...c92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han burde ha snakket med noen ja, men det er vanskelig å få time hos psykolog til vanlig,  og nå er det nok omtrent umulig. Han er overhodet ikke redd for sykdommen, vi har den mest sannsynlig nå, han er redd for at samfunnet kollapser helt. Hans måte å finne ro inni seg er ved å kontrollere mest mulig (eller hvertfall å ha en illusjon av kontroll), og det går ikke nå, så nå er det helt kaos i følelsene hans. Medisinen hjalp litt, håper den vil hjelpe videre. 

Ts

Det er ikke umulig. Jeg har time m psykolog på skype neste helg. Har hatt to timer hos psykolog ila korona. Over skype. 

Anonymkode: 6427e...f48

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han må sykmelde seg så du kan ta hans permisjon. 

Anonymkode: abfc2...c92

Det ville vært det aller beste, men det er nok ikke lett å ordne med det nå. Nav har vel kapasitetsproblemer så det holder,  og det trigger angsten hans veldig at vi skal risikere å stå uten inntekt på en av oss. Han har en jobb der han har mye innsikt i sånt, og han sier at vi ikke kan regne med at det går smertefritt, da vil han heller presse seg. Vi får bare se hvordan det går når jeg begynner å jobbe. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke den eneste, jeg ble sykemeldt rett før dette pga jeg er helt på bånn og nå kommer det hvertfall til å gå til helvete. 

Anonymkode: 4f420...24a

AnonymBruker
Skrevet
On 3/19/2020 at 9:44 AM, AnonymBruker said:

Og hva har du å gjøre i jobb i helsevesenet da?

Anonymkode: 28bae...b32

Spørsmålet ditt er absurd, samt indikerer dine evner til å reflektere eller utvise forståelse for mennesker som individer og deres egenskaper. Ta deg en bolle og sett deg i skammekroken. :)

Anonymkode: b76eb...d98

• Opprett ny...