Gå til innhold

Vil jeg ha sjangs på datingmarkedet?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en ung ufør kvinne på 25 år som ble ufør av psykiske årsaker i alder av 21. Dette er ikke noe jeg er åpen om med veldig mange, men noen av vennene mine vet det. Har ikke vært noe aktiv med dating de siste årene, kun hatt kortvarige forhold på 2-3 mnd max hele livet med nokså lange mellomrom i mellom og ikke alle som har vært så greie. Men prøver å ha lagt det bak meg. De gangene det har vært noen litt mer seriøse og "ordentlige" typer har de gjerne fadet meg ut og de som har droppa ut og svikta. Har i tillegg et ganske stort barn under barnevernet. Usikker på mine muligheter på datingmarkedet og hva jeg skal være åpen om og evt når og hvordan? Tenker da på nettdating...

Anonymkode: 75aa1...70f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Stakkars deg!

hva skjed, skjed, du må tenke for å føle deg bedre og håper at fu skal gjøre det.

Alle har sjanser på nettdating /datingmerkedet

når? Når du vil

hvordan? Bruk Tinder, Badoo, Hapn, Sukker eller/og  nakenprat (avhenger hva du vil)

i generell mange vil (bare) sex..

Endret av David01
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er en ung ufør kvinne på 25 år som ble ufør av psykiske årsaker i alder av 21. Dette er ikke noe jeg er åpen om med veldig mange, men noen av vennene mine vet det. Har ikke vært noe aktiv med dating de siste årene, kun hatt kortvarige forhold på 2-3 mnd max hele livet med nokså lange mellomrom i mellom og ikke alle som har vært så greie. Men prøver å ha lagt det bak meg. De gangene det har vært noen litt mer seriøse og "ordentlige" typer har de gjerne fadet meg ut og de som har droppa ut og svikta. Har i tillegg et ganske stort barn under barnevernet. Usikker på mine muligheter på datingmarkedet og hva jeg skal være åpen om og evt når og hvordan? Tenker da på nettdating...

Med all respekt og kjærlighet - bør du ikke få styr på ditt eget liv før du skal begynne å involvere deg med flere menn ? Gå i deg selv og finn ut hvorfor du bare har hatt korte forhold, hva du kanskje kan gjøre for å få tilbake barnet ditt, hvordan skal du fortelle dette til ny kjæreste/ svigerfamilie og hva med evt nye barn. 

Anonymkode: 01d91...d59

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det vil nok ordne seg, men første betingelse er å få kontroll over seg selv.

hvor gammel er barnet ditt og har dere kontakt.

Anonymkode: 5e84a...72c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har hatt masse kortvarige flørter etc har du jo tydeligvis veldig god sjans på datingmarkedet...

Veldig mange på din alder har jo ikke sjans til noe som helst. Ikke date, ons, kjæreste, ikke en klem eller smil en gang. Så du bør se på deg selv som privilegert

Anonymkode: d3a2b...5b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det viktigste er at du er pen.

Anonymkode: c01f8...e9a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Få livet ditt på stell først og fremst. Er du pen kan du lett fange noens interesse, men skal de gidde å velge deg som livspartner bør de ha en følelse av at du kan tilby stabilitet fremfor usikkerhet og/eller kaos. Skulle du blitt gravid nå, ville du vært i stand til å beholde barnet tror du, eller ville babyen trolig havnet under barnevernet også? Dersom du tror det er stor sjanse for sistnevnte ville jeg ha jobbet videre med meg selv og min situasjon først. Når jeg hadde hatt tro på at jeg er i stand til å oppdra et barn i trygge omgivelser vil jeg også ha tro på mine muligheter til å finne en livspartner. 

Anonymkode: f6367...c00

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det vil nok ordne seg, men første betingelse er å få kontroll over seg selv.

hvor gammel er barnet ditt og har dere kontakt.

Anonymkode: 5e84a...72c

Har god kontroll over meg selv og er allerede en god stund siden jeg var i siste kortvarige forhold. Er ikke engang sikker på om flere forholdene jeg har hatt kan kalles forhold engang pga svært kortvarige. Ser hen 4 ganger i året bare og har ikke vokst opp med meg til nå. Vanskelig det og jeg kan ikke vite om barnevernet ville tatt et eventuelt nytt baby fra meg heller siden jeg ikke er enig i omsorgsovertakelsen 

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med all respekt og kjærlighet - bør du ikke få styr på ditt eget liv før du skal begynne å involvere deg med flere menn ? Gå i deg selv og finn ut hvorfor du bare har hatt korte forhold, hva du kanskje kan gjøre for å få tilbake barnet ditt, hvordan skal du fortelle dette til ny kjæreste/ svigerfamilie og hva med evt nye barn. 

Anonymkode: 01d91...d59

Flere menn? i forhold til jevnaldrende har jeg hatt svært få menn. Har god styr over livet mitt. Er det som er vanskelig at jeg har gått i meg selv ang det men ikke funnet noen klar årsak til hvorfor jeg bare har hatt kortvarige forhold, men noe som går igjen er forakt etter ganske kort tid fra begge parter tror jeg. Likte han ikke likevel og sånn. Ekle typer. Er dessverre i en situasjon hvor barnevernet vil hen skal vokse opp der hen bor nå. Noe jeg er uenig i. Har vært uenig hele veien og står på for det. Hvordan det skal presenteres for en ny kjærste aner jeg ikke. Og enda mindere familien hannes evt 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du vil skremme bort veldig mange av de seriøse gutta dessverre.

Ufør og barnevern?!   Det er røde flagg for meg. Samtidig er jeg hyklersk nok til å innrømme at jeg ikke hadde sagt nei til sex. Sannsynligvis.

Anonymkode: dca95...f07

• Liker 2
Skrevet
På 19.3.2020 den 4.20, AnonymBruker skrev:

Det med ufør kan gå greit hvis du fungerer i hverdagen. Det med bv er ikke bra. Jeg hadde ikke gått inn i et forhold med ei dame om jeg ønsket barn der bv henger over. Får vi barn så blir det hentet og omplassert. Nei da går jeg heller videre. 

• Liker 1
Skrevet

Ufør hadde ikke vært noe problem, men barn og barnevern gjør det hele vanskeligere. Må vel bare si jeg er usikker, og hadde trengt tid på å finne ut av det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ufør helse er ikke noe problem for meg så lenge du er istand til å knulle. At barnet ditt er under barnevernet er bare positivt, så blir det mer kvalitetstid med kun deg og daten. Når det gjelder utseende trenger du ikke se ut som en fotomodell. Faktisk litt positivt om du er litt småtjukk. Småtjukke jenter har som regel fine store pupper.

Anonymkode: 581ca...4b3

AnonymBruker
Skrevet
På 19.3.2020 den 8.15, AnonymBruker skrev:

Hvis du har hatt masse kortvarige flørter etc har du jo tydeligvis veldig god sjans på datingmarkedet...

Veldig mange på din alder har jo ikke sjans til noe som helst. Ikke date, ons, kjæreste, ikke en klem eller smil en gang. Så du bør se på deg selv som privilegert

Anonymkode: d3a2b...5b1

Hæ? Som jeg ser det, har nettopp de på 21 år svært god hell i kjærlighet i forhold til andre aldersgrupper. Dette gjelder meg selv også. Når jeg var 19-21 hadde jeg masse muligheter og fikk meg samboer og et langvarig forhold. Etter fylte 25? Ingen forespørsler, stortsett bare sex eller useriøse fjotter, dårlige forhold og bare raringer som tar kontakt. Lurer på om jeg har blitt så stygg, siden ingen normale, gjevnaldrende menn med nogenlunde greit utseende tar kontakt.

Anonymkode: 639f2...ec8

AnonymBruker
Skrevet
På 20.3.2020 den 2.49, AnonymBruker skrev:

Flere menn? i forhold til jevnaldrende har jeg hatt svært få menn. Har god styr over livet mitt. Er det som er vanskelig at jeg har gått i meg selv ang det men ikke funnet noen klar årsak til hvorfor jeg bare har hatt kortvarige forhold, men noe som går igjen er forakt etter ganske kort tid fra begge parter tror jeg. Likte han ikke likevel og sånn. Ekle typer. Er dessverre i en situasjon hvor barnevernet vil hen skal vokse opp der hen bor nå. Noe jeg er uenig i. Har vært uenig hele veien og står på for det. Hvordan det skal presenteres for en ny kjærste aner jeg ikke. Og enda mindere familien hannes evt 

Samme her. Føler fort forakt for de jeg har involvert meg i, de viser seg å være ekle, sette grenser på prøve og ellers oppfører seg lite oppegående etc.

Anonymkode: 639f2...ec8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...