Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal på sydentur med søsteren min i mars og lurer på hvor store sjansene er for at det dukker opp billige turer nærmere datoen vi har satt.

Jeg er lite fleksibel med tanke på ferie, så kan ikke ta noen sjanser heller.

Finnes det andre steder en kanariøyene som er fint i mars?

Vi krever lite med tanke på standard og sjarm egntlig. Vet bare at jeg ønsker meg varme om vinteren her. Eneste vi har som kriterie er vel egentlig at det blir en billig tur. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ett tips (som jeg har brukt hver gang) ifm charterturer: følg med på www.dinside.no/reise og på restplasser der. De største charteroperatørene er registrert der! Og du kan legge inn søkekriterier selv, f.eks avreisedato/pris/sted osv. Men om du ikke kan ta en noenlunde hoppe-på-tur er det ikke sikkert du finner det du leter etter, billig...

Om andre steder enn Kanariøyene er varmt i mars er jeg usikker på....

Husk at de typiske 'syden-stedene' har innført Euroen, og dermed er de ikke så billige lenger. Så èn mulighet kan jo være å dra f.eks billig til Thailand (mars er fortsatt sesong uten regn i Thailand) og heller leve meget billig der nede! Flybill kan fort spares inn...

Skrevet

Vi har bare en uke, og da synes jeg Thailand er litt langt. Er ikke så farlig om det ikke er så billig dit vi skal, bare turen og oppholdet i seg selv blir billig. :) Vi skal jo ikke være noe særlig på hotellet, så det er ganske uvesentlig hvordan det ser ut.

Gjest kristie
Skrevet
Vi har bare en uke' date=' og da synes jeg Thailand er litt langt. Er ikke så farlig om det ikke er så billig dit vi skal, bare turen og oppholdet i seg selv blir billig. :) Vi skal jo ikke være noe særlig på hotellet, så det er ganske uvesentlig hvordan det ser ut.[/quote']

"Billigturer" finnes ikke, slik denne sommeren har vært.

Gjest bankboksen
Skrevet
"Billigturer" finnes ikke' date=' slik denne sommeren har vært.[/quote']

Nå var det vel snakk om april.. Så sommerveret var vel ikke helt relevant, var det vel?

(ps. det blir vist knallver om en måneds tid.. så det har vel like stor effekt om somerveret skulle ha påvirkning på marsprisene)

Elles er min erfaring at det alltid finnes billige canaribilletter.. uansett hvor mange som påstår at det "ikke finnes" ;)

Gjest reisefeber
Skrevet

Billige sydenturer, prisen er som regel billigst 2 dager før avreise, men det går ikke hvis du har satt av en spesiell uke i mars, da kan det være du sitter igjen med ingen tur.

Varmt i mars, sharm el sheik? eller Hurgada? Det er iallefall et av de billigste landene å reise til og ikke så veldig langt..

Kanariøyene er varmt på den tiden, men det blåser jo så innmari nedpå der...

Skrevet

Hva med Egypt? Der er det varmt i mars og det er ikke noen lengere flytur enn kanariøynene. Stort sett alle hotellene er såpass nye der at standaren ville jeg ikke vært redd for. Men det lønner seg vel å vente med å bestille til noen uker før dere skal dra- det er da prisene synker. Tror ikke det blir problem og få plass på den tida der. Jeg, min samboer og et vennepar av oss var der for et par år siden i mars og vi betale da 2500 per pers og da bestilte vi 3 uker før tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...