AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 De dagene jeg ikke dusjer vasker jeg meg under armene med klut, og må gjerne gjøre det flere ganger, for det begynner å lukte med en gang. Jeg bruker bare klær i naturfiber. Er ikke kjempeaktiv, så jeg svetter ikke mye heller. Har prøvd stopp24, deobar og pulver fra lush, vanlig butikkdeo, munnvann, ja, føler jeg prøver alt, uten effekt. Har prøvd å vaske både med og uten såpe, heller ingen forskjell. Så, noen som har noen mirakuløse tips? Anonymkode: ec2cf...784
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Må presisere at dette skjer rett etter dusjing også. Ts Anonymkode: ec2cf...784
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 Kan det være at du vasker deg for mye ? At det og derfor du blir fort svett? lev litt som Lars Monsen, når han var på tur gikk han noe med 1 mnd trur jeg uten vaske seg. Anonymkode: 12a76...148 1
Sugerøret Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 Prøv billig deo fra kiwi! Sliter med det samme og har vel prøvd alle deo som finnes og medisiner. Men den deoen funker!
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 Prøv deodorant, ikke antiperspirant. Det er naturlig, og sunt for kroppen, å svette. Anonymkode: ee3df...ce5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå