AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Del Skrevet 18. mars 2020 Hei! Jeg har i alle år brukt dopapir til å fyre opp i peisen (syns det lukter mindre svovelaktig enn når jeg fyrer med avispapir og kataloger). I disse corona-tider har det dog blitt uglesett å kjøpe dopapir i de mengdene jeg vanligvis gjør, noe jeg fikk erfare på mandag, da jeg skulle på rema 1000 for å handle. Jeg kjøper SOM VANLIG 2 store pakker dopapir, sammen med alt annet i min «vanlige» handlevogn, da plutselig en 25-28 år gammel dame med blått/lilla hår kommer bort og hoster meg på halsen og gapskratter etterpå. Jeg ble såklart mektig irritert, så jeg sier «slapp av, smurf! Jeg er ikke redd for corona, jeg bare har så kraftig diarre at jeg pisser med rævva og har gjort det i 5 dager! Nå kjøper jeg ekstra, fordi det begynner å bli mer blod enn bæsj som kommer!!» eller noe i den duren. Da blei det litt mer stille på dama. Gikk forbi og slapp en smyger mens jeg gikk videre forbi henne. Tenkte så at dette var enden på visa, men neste dag (i går) ser jeg at smurfehåret har lagt ut en status på bygdas Facebook-side om at hun har IBS, og dermed hadde et større behov for dopapir enn andre i denne krisen. Jeg fikk dårlig samvittighet og sendte henne en privat melding hvor jeg unnskylde oppførselen min (men samtidig sa at jeg ikke syns det har greit at hun hosta på meg). Hun har ikke svart, og jeg kan ikke se om hun har sett meldinga eller ikke. I dag skal jeg ut for å hente posten, og da ligger den en stor menneskebæsj midt i gårdsplassen min!! Dette er et lite sted med få mennesker, så jeg er sikker på at det er henne som har gjort det! Jeg har pakket inn bæsjen i dopapir og plast og sparer den som bevis! Skal jeg ANMELDE og levere bæsjen hos politiet? Eller burde jeg la dette gå og telle mine ruller? Anonymkode: 9ed51...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 18. mars 2020 #2 Del Skrevet 18. mars 2020 😂 unnskyld at jeg ler, men dette er jo helt vilt. jeg ville latt det gå. Ser ingen god slutt på dette hvis du fortsetter eller anmelder. (Det vil uansett bli henlagt) Hvis hun ikke gir seg derimot, ville jeg vurdert anmeldelse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Del Skrevet 18. mars 2020 Det her er jo helt sinnsykt! Utrolig hvor gærne enkelte folk kan oppføre seg altså. Politiet kommer nok dessverre ingen vei med dette hvis det ikke utarter til å bli mer, men jeg hadde ikke klart å latt det gå selv. Du må nesten finne på noe annet du kan gjøre! Tom for idéer selv, tror jeg er litt i sjokk etter å ha lest innlegget ditt 😅 Det er sjeldent jeg anbefaler noen å ta hevn, eller fortsette en krangel, men det her må du jo gjøre noe mer med. Dritrått! Anbefaler forresten tennbriketter eller å kjøpe inn sekker med opptenningsved. Anonymkode: 36365...33c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Del Skrevet 18. mars 2020 Hvis dette hadde vært sant; hvor i alle dager har du gjort av avføringsbeviset nå? 🙈😂 Anonymkode: aa9c2...5b3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaptein Klein Skrevet 18. mars 2020 #5 Del Skrevet 18. mars 2020 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis dette hadde vært sant; hvor i alle dager har du gjort av avføringsbeviset nå? 🙈😂 Anonymkode: aa9c2...5b3 Har vel fyrt med det i peisen, som alt annet. Blir mindre svovel av ekskrementer enn furu og bjørk vet du. Endret 18. mars 2020 av Kaptein Klein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Del Skrevet 18. mars 2020 Du skal få for du er oppfinnsom😂😂😂, men jeg tror ikke en stavelse på det du skriver. Anonymkode: 32573...bca 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 18. mars 2020 #7 Del Skrevet 18. mars 2020 Slik som situasjonen er i dag, blir det jo nesten som å fyre i peisen med pengesedler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #8 Del Skrevet 19. mars 2020 Tror ikke et sekund på den historien der, men kreativ var den 😂 Anonymkode: 95a30...0ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #9 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg stusser ikke på mengden dopapir du kjøper, men hever begge øyebryna over hvor barnslig du oppførte deg i butikken. Er du et voksent menneske? Da bør du oppføre deg som det. Det er forøvrig ikke spesielt energieffektivt å fyre med dopapir. Hvorfor kan du ikke skaffe deg ved som normale folk gjør? Du får mye mer varme ut av en kubbe ved av en dorull eller to. Anonymkode: 91ce6...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #10 Del Skrevet 19. mars 2020 23 timer siden, Kaptein Klein skrev: Har vel fyrt med det i peisen, som alt annet. Blir mindre svovel av ekskrementer enn furu og bjørk vet du. Hvem snakker om svovel? Verre med metangass 😂 Anonymkode: aa9c2...5b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 20. mars 2020 #11 Del Skrevet 20. mars 2020 (endret) På 18.3.2020 den 22.29, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har i alle år brukt dopapir til å fyre opp i peisen (syns det lukter mindre svovelaktig enn når jeg fyrer med avispapir og kataloger). I disse corona-tider har det dog blitt uglesett å kjøpe dopapir i de mengdene jeg vanligvis gjør, noe jeg fikk erfare på mandag, da jeg skulle på rema 1000 for å handle. Jeg kjøper SOM VANLIG 2 store pakker dopapir, sammen med alt annet i min «vanlige» handlevogn, da plutselig en 25-28 år gammel dame med blått/lilla hår kommer bort og hoster meg på halsen og gapskratter etterpå. Jeg ble såklart mektig irritert, så jeg sier «slapp av, smurf! Jeg er ikke redd for corona, jeg bare har så kraftig diarre at jeg pisser med rævva og har gjort det i 5 dager! Nå kjøper jeg ekstra, fordi det begynner å bli mer blod enn bæsj som kommer!!» eller noe i den duren. Da blei det litt mer stille på dama. Gikk forbi og slapp en smyger mens jeg gikk videre forbi henne. Tenkte så at dette var enden på visa, men neste dag (i går) ser jeg at smurfehåret har lagt ut en status på bygdas Facebook-side om at hun har IBS, og dermed hadde et større behov for dopapir enn andre i denne krisen. Jeg fikk dårlig samvittighet og sendte henne en privat melding hvor jeg unnskylde oppførselen min (men samtidig sa at jeg ikke syns det har greit at hun hosta på meg). Hun har ikke svart, og jeg kan ikke se om hun har sett meldinga eller ikke. I dag skal jeg ut for å hente posten, og da ligger den en stor menneskebæsj midt i gårdsplassen min!! Dette er et lite sted med få mennesker, så jeg er sikker på at det er henne som har gjort det! Jeg har pakket inn bæsjen i dopapir og plast og sparer den som bevis! Skal jeg ANMELDE og levere bæsjen hos politiet? Eller burde jeg la dette gå og telle mine ruller? Anonymkode: 9ed51...282 Når jeg går ut den første tiden etter unntakstilstanden så kommer jeg til å bære på meg våpen. Vet at det er mange som har blitt spyttet og hostet på med vilje selv om de ikke vet at de har viruset. Tok det med humor av at noen unge menn drev å tok på meg på kødd for et par uker siden, men ville aldri ha akseptert det nå. Endret 20. mars 2020 av Lasox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå