Gå til innhold

Corona og stengte frisører?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt spent på hvordan dette skal gå. Når som både frisører og treningssentre er stengt, ender vel alle mann opp som tjukke hårballer.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Okapi skrev:

Litt spent på hvordan dette skal gå. Når som både frisører og treningssentre er stengt, ender vel alle mann opp som tjukke hårballer.

😂😂😂😂😂 

i tillegg skilt, blakk og bitter....

Anonymkode: 96fd5...193

AnonymBruker
Skrevet

....For ikke å snakke om pågangen etter at dette er over.

har noen tips til bra diy videoer av hårklipp?

Anonymkode: 122c3...d18

Skrevet
8 minutter siden, Okapi skrev:

I begge ender faktisk. Umulig å få en skikkelig voksbehandling noe sted nå! :ler: Man risikerer jo til og med å måtte klippe tåneglene sine selv hvis dette fortsetter! :sjokk:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor frisørene måtte stenge, jeg. Jeg bor i Tyskland, og her er alle butikker som ikke er matbutikker og apoteker stengt, men frisører får ha åpent.

Anonymkode: 0905a...42f

Jeg bor også i Tyskland og fikk akkurat mail fra waxingstudioet at de holder åpent, men det er jo litt sært. De har jo veldig nær kontakt med mange kunder daglig.

Anonymkode: 9674d...056

Gjest theTitanic
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har fått fikset håret etter at frisørene stengte? Det er overfladisk og alt det der, men jeg lurer egentlig bare på hvordan dere i så fall fikk fikset det.

1) Kjøkkensaksa...? 

2) Eller la det vokse ut. (Beste alternativ) 

3) Barna dine hjelper deg sikkert gjerne å klippe...  Er de større kan de lære av en YouTube video først....  

Gjest middagshøyden
Skrevet

Selv Rapunzel kommer til å bli misunnelig nå fremover.

AnonymBruker
Skrevet

😅😂😂 - denne tråden. 

Anonymkode: 388aa...529

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Hårreisende tråd

Fnis

AnonymBruker
Skrevet

Fikk tilbud av naboen som er frisør. Har observert barna hennes i tett lek med en haug andre barn, så jeg takket nei.

Anonymkode: 8b921...330

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er så fornøyd med at jeg tilfeldigvis var hos frisøren dagen før de stengte skolene og alt. Ellers hadde det blitt mange bad hairdays her hjemme!

Anonymkode: c36a1...62e

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker said:

Fikk tilbud av naboen som er frisør. Har observert barna hennes i tett lek med en haug andre barn, så jeg takket nei.

Anonymkode: 8b921...330

Tips henne til politiet. 

Anonymkode: 1d33f...f63

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er heller ikke særlig vanskelig å se hvem som klipper seg selv...

Anonymkode: 8d20e...372

shade-shade-everywhere.jpg.d7c596f628274a774dc9940edd72968c.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle ha time hos frisøren dagen etter at det ble gitt beskjed om at ting ble stengt. Da så jeg allerede litt fæl ut på håret, men overlever nok :P Ikke akkurat som jeg får vise det frem og på jobb har jeg håret oppsatt, men blir det lenge så får jeg heller farge det selv.

Selv om det er overfladisk så må jeg innrømme at det er litt irriterende at jeg akkurat ikke fikk hatt den planlagte timen, men skal legge igjen litt penger når jeg får hatt time :)

Anonymkode: ec607...bdd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes faktisk at det er viktig at vi har humør til å være litt overfladiske nå. Det er slitsomt å være politisk korrekt hele tiden «bare fordi et virus herjer».

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes faktisk at det er viktig at vi har humør til å være litt overfladiske nå. Det er slitsomt å være politisk korrekt hele tiden «bare fordi et virus herjer».

Dette. 

Altså, det er unntakstilstand og smittefare og alt det der, men det er likevel kjipt å ikke være fornøyd med sveisen/huden/neglene etc. Det er lov å synes det er kjipt å ikke få stelt seg som man pleier. Det betyr ikke at man ikke støtter opp om tiltakene som gjøres eller ser hva som er viktig nå - det betyr bare at man er et menneske med menneskelige følelser.

Anonymkode: f1452...1b2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette. 

Altså, det er unntakstilstand og smittefare og alt det der, men det er likevel kjipt å ikke være fornøyd med sveisen/huden/neglene etc. Det er lov å synes det er kjipt å ikke få stelt seg som man pleier. Det betyr ikke at man ikke støtter opp om tiltakene som gjøres eller ser hva som er viktig nå - det betyr bare at man er et menneske med menneskelige følelser.

Anonymkode: f1452...1b2

Takk for at du ser poenget mitt!

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tips henne til politiet. 

Anonymkode: 1d33f...f63

Om hva da? Nå må dere meldekåte mennesker stoppe litt opp. Det er IKKE ulovlig at noen få barn leker sammen når de ikke er i karantene. Det er anbefalt (!) å ikke samles i større grupper. Politiet kan kun gi bøter for karantenebrudd. Slutt å oppta politiet med tullehenvendelser, de får jo snart ikke lov til å bekjempe ordentlig kriminalitet!!

Anonymkode: e3e31...fe5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om hva da? Nå må dere meldekåte mennesker stoppe litt opp. Det er IKKE ulovlig at noen få barn leker sammen når de ikke er i karantene. Det er anbefalt (!) å ikke samles i større grupper. Politiet kan kun gi bøter for karantenebrudd. Slutt å oppta politiet med tullehenvendelser, de får jo snart ikke lov til å bekjempe ordentlig kriminalitet!!

Anonymkode: e3e31...fe5

Enig. Politiet er underbemannet nok som det er nå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg klipper meg selv og barna. Sparer masse penger og får stadig kommentarer fra kolleger som sier jeg er fin på håret. Når man gjør det selv, kan man holde det friskt og nytt ofte og lenge.

Anonymkode: 99df1...df6

• Opprett ny...