Gå til innhold

Corona og stengte frisører?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det noen som har fått fikset håret etter at frisørene stengte? Det er overfladisk og alt det der, men jeg lurer egentlig bare på hvordan dere i så fall fikk fikset det.

Anonymkode: 122c3...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har for øyeblikket 96 cm langt hår, det er så enkelt å fikse, jeg bare setter det opp i en knute, fiks ferdig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klipper meg selv jeg. Og barna. Det er virkelig ikke så veldig vanskelig. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Norge har bare vært i unntakstilstand 1 uke... så krise kan det vel ikke være å ikke få stusset luggen? 😂

Anonymkode: f9cb0...7d7

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge har bare vært i unntakstilstand 1 uke... så krise kan det vel ikke være å ikke få stusset luggen? 😂

Anonymkode: f9cb0...7d7

Det var jo ikke akkurat som at jeg trodde «we had it coming» for en måned siden, og så stengte de, og da fikk jeg dårlig hårdag.

Anonymkode: 122c3...d18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Det er heller ikke særlig vanskelig å se hvem som klipper seg selv... 

Det sagt, i disse tider må vi nok bare bære over med å være litt «tjafsen» på håret. Har hår til midja og stusset tuppene og farget etterveksten 11/3, så det burde gå bra fram til neste time i juni. Siden jeg alltid er nøye med å stusse det hver 3.måned er ikke håret slitt eller ødelagt, så i tilfelle krise kan jeg nok gå minst et år før det blir helt krise. Farge etterveksten blir det værre med... Blir det for ille må det bli butikkfarge..

Anonymkode: 8d20e...372

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Like greit å bestille seg en klippemaskin og buzze av seg alt sammen. Enten det eller la alt vokse fritt.

Anonymkode: 1d33f...f63

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sagt, i disse tider må vi nok bare bære over med å være litt «tjafsen» på håret. Har hår til midja og stusset tuppene og farget etterveksten 11/3, så det burde gå bra fram til neste time i juni. Siden jeg alltid er nøye med å stusse det hver 3.måned er ikke håret slitt eller ødelagt, så i tilfelle krise kan jeg nok gå minst et år før det blir helt krise. Farge etterveksten blir det værre med... Blir det for ille må det bli butikkfarge..

Det ser du ikke på meg. 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, solmåneogstjerner said:

Amatørskap er ikke vanskelig. Med det betyr ikke at det leverer samme resultat som en proff jobb.

Anonymkode: fd13c...c8b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gidder ikke å fikse det nå, sitter bare hjemme uansett 🙄

Anonymkode: 4704f...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Amatørskap er ikke vanskelig. Med det betyr ikke at det leverer samme resultat som en proff jobb.

Men for helt standard klipp så trenger man ikke proffe folk. 

På samme måte som at enkle snekkeroppgaver kan gjøres like bra av litt nevenyttige uproffe. 

Tar litt lengre tid bare. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Skjønner ikke helt hvorfor frisørene måtte stenge, jeg. Jeg bor i Tyskland, og her er alle butikker som ikke er matbutikker og apoteker stengt, men frisører får ha åpent.

Anonymkode: 0905a...42f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjorten dager til nå så har alle kjøpt hårklippemaskin på nettet og vi sitter der med korona-cut hele gjengen! :ler: 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Klippet ikke håret på 1,5 år når jeg fikk barn. Sengeliggende mesteparten av svangerskap og klistremerkebaby. Tok 1,5 år. Tror jeg skal klare meg 2 uker eller mer.

Anonymkode: 13da5...72e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen klarer det helt fint.

Jeg har hår ned til rumpen og null problem å stusse det selv, klipper og farger m.m resten av familien til vanlig så null endringer der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei enig, ofte blir det bedre siden en kjenner håret bedre enn en tilfeldig frisør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...