AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #21 Skrevet 18. mars 2020 Dette blir for dumt...stivt pyntet? Hva med herrene som går i dress hver dag da - da er jo de også for stivt pyntet... Er det rart jenter og kvinner vegrer seg for å heve stemmen når vi til stadighet blir dømt på utseende fremfor hva man utretter politisk? Anonymkode: a1c81...a7a 2
Leo Skrevet 18. mars 2020 #22 Skrevet 18. mars 2020 Kanskje Erna burde ha vært direkte inne fra hjemmekontoret iført pysj og morgenkåpe? 4
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #23 Skrevet 18. mars 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke sammenligne henne med selveste Kennedy. Fyren var konservativt kledd, og mye friskere i både ord og image. Delvis takket være broren som fikset alt for han. Anonymkode: 92a0b...7b6 🤦♀️ Anonymkode: 8f892...34f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #24 Skrevet 18. mars 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette blir for dumt...stivt pyntet? Hva med herrene som går i dress hver dag da - da er jo de også for stivt pyntet... Er det rart jenter og kvinner vegrer seg for å heve stemmen når vi til stadighet blir dømt på utseende fremfor hva man utretter politisk? Anonymkode: a1c81...a7a Helt greit med så stram dress at det nesten ikke kunne vært strammere, med deri tilhørende bukser, vonde sko som klemmer sammen tærne, og sleik man kan speile seg i. Klager noen? Nei. Han er jo proff eiendomsmegler som aldri har tatt på en jordklump, eller kunne ha lagd eget fundament på eget hun. Men han kan sakene sine (Uff, det er jo ikke panorama her...hvordan skal jeg selge denne j*vla kåken å få bonusen min..sukk ) Anonymkode: 8f892...34f
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #26 Skrevet 18. mars 2020 Nei vettu hva. Nå ble jeg provosert. Skal man bli tatt mer alvorlig uten sminke? Er det dit vi har kommet? Når hun har landets høyeste stilling, så henger vi oss IKKE opp i sminken! Gå å sett deg. Anonymkode: 8028b...8cd 1
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 18. mars 2020 #28 Skrevet 18. mars 2020 1 time siden, Dolce skrev: I disse tider, der folk dør og fremtiden ser usikker ut for svært mange av oss: Så hva bryr man seg om? Jo, klærne og sminken til en kvinnelig politiker. Kjenner jeg mangler ord. TS, du bør virkelig begynne å bekymre deg om helt andre ting. Kan hjelpe til? Jeg starter med ordet: kvalm 🤮
Fremhevede innlegg