Gjest Fortvilet(trådstarter) Skrevet 15. juni 2005 #21 Skrevet 15. juni 2005 Kanskje de er redde for at dere skal be om økonomisk hjelp til dagen. De har begge inntekt langt over normalen, så de hadde hatt råd til å betale hele gildet uten å merke det på lommeboka (ikke at jeg mener de skal det, men....)
linky Skrevet 15. juni 2005 #22 Skrevet 15. juni 2005 Kanskje de er redde for at dere skal be om økonomisk hjelp til dagen. Hilsen Trille Tenkte på det samme..
Mrs. K Skrevet 15. juni 2005 #23 Skrevet 15. juni 2005 Jeg vet ikke om vi kommer til å spørre om de vil være med på å betale drikken f.eks.' date=' har lyst til å la være. På en annen side føler jeg jo at det er litt dårlig gjort at bare mine foreldre skal være med å betale.[/quote'] Jeg synes ikke noe om at noen skal være med til å betale et bryllup uansett økonomi. Det er dere som vil giftes! Jeg kan sagtens forestille meg at det sitter foreldre der ute som kanskje har følt at de ikke kunne si nei til større utgifter og som har måttet gi avkall på en ellers velfortjent ferie, egenpleie, vedlikehold på hus m.m. Jeg forstår så godt at det er sårende med den manglende interesse - ikke minst for mannen din :trøste: Håper at de klarer å vise litt glede på dagen. Hilsen Trille
Gjest Svimle Skrevet 15. juni 2005 #24 Skrevet 15. juni 2005 Jeg er i bunn og i grunn enig med deg, Trille, er derfor jeg ikke vil spørre om hjelp. Mine foreldre tilbød seg og vil gjerne være med på å betale, og da synes jeg det er greit.
Mrs. K Skrevet 15. juni 2005 #25 Skrevet 15. juni 2005 Ja, da er det ingen sak. Jeg tror også at mange gir tilskudd med glede. Det tror jeg da at jeg også vil gjøre selv - jeg samler jo sølvbestikk til alle barna og har sydd drakt til konfirmanten Hilsen Trille
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå