Gå til innhold

Moominvalley 2019


TerraCotta

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst til å se denne serien, men finner den ikke på noen streamingsider, og eneste nettbutikken jeg fant var platekompaniet som har 10-20 dager leveringstid. Noen som har sett den noe annet sted? Ønsker meg den i blu-ray helst!

Vokste opp med 90-tallets mummitrollet, det at den offisielle kanalen til Moomin har lagt ut en del episoder av den orginale serien, dumt den norske versjonen er umulig å finne lenger. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Fortsetter under...

Den norske versjonen av "moominvalley 2019" går på NRK Super nå, så den ligger på NRK nett-tv nå.

Når det gjelder 90-tallserien så er denne dubbet to gange (en for TV og en for VHS/DVD). Den andre versjonen er den som er mest kjent, og det er denne som veldig mange har tilgang til (meg selv inkludert). Jeg har en lenke jeg kunne sendt til deg med alt (104 episoder). 

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
Turntable1985 skrev (På 8.11.2020 den 16.17):

Den norske versjonen av "moominvalley 2019" går på NRK Super nå, så den ligger på NRK nett-tv nå.

Når det gjelder 90-tallserien så er denne dubbet to gange (en for TV og en for VHS/DVD). Den andre versjonen er den som er mest kjent, og det er denne som veldig mange har tilgang til (meg selv inkludert). Jeg har en lenke jeg kunne sendt til deg med alt (104 episoder). 

 

Har du fortsatt linken?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...