Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest kålas
Skrevet

Skal kjøpe ny mobiltelefon, og har sett litt på Sony Ericsson K750i. Noen som har den og kan fortelle litt? Er den ok?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lest at det eneste positivet med den er kameraet på 2 megap. Bortsett fra det er det ingen som kan måle seg med K700i

Skrevet

K750i er visst en av de beste telefonene på markedet. Det er endel oppgraderinger i forhold til 700. Kameraet er bedre. Responsen i menyene er bedre. Mer minne. Bedre skjerm?.

Gjest mobiloman
Skrevet
Jeg har lest at det eneste positivet med den er kameraet på 2 megap. Bortsett fra det er det ingen som kan måle seg med K700i

K750 har bedre skjerm, bedre kamera, mer batteritid samt MP3-spiller og plass til minnekort - det har ikke k700.

Hadde egentlig bestemt meg for 750(tenkt å kjøpe etter ferien, i aug), men så kommer jo w800i snart (september såvidt jeg vet). Og så ser den ganske kul ut: Ser morsommere ut enn 750 og har i tillegg mye bedre MP3 spiller.

Noen som vet/tror w800i er verdt å vente på?

Gjest happyending i.i
Skrevet

K750 har bedre skjerm, bedre kamera, mer batteritid samt MP3-spiller og plass til minnekort - det har ikke k700.

Hadde egentlig bestemt meg for 750(tenkt å kjøpe etter ferien, i aug), men så kommer jo w800i snart (september såvidt jeg vet). Og så ser den ganske kul ut: Ser morsommere ut enn 750 og har i tillegg mye bedre MP3 spiller.

Noen som vet/tror w800i er verdt å vente på?

Jeg bruker K750, og jeg er superfornøyd.. Den har et utrolig bra kamera med masse funksjoner, den er rask, har god batterikapasitet (jeg lader min en til to ganger i uka og jeg hører på radio hvor jeg enn går).. I tillegg så har den 34mb internminne og 64mb i minnekort.. Løp og kjøp..

Når det gjelder w800, så tror jeg absolutt den blir verdt å vente på hvis man skal kjøpe en telefon og ha den en stund.. Jeg skifter flere ganger i året og jeg kommer nok også til å skifte når den kommer... Jeg gleder meg også til N-serien fra Nokia kommer - den blir sykt kul..

z800 fra sony ericsson derimot er bare noe tull.. Samsung kommer med 2 råe 3g-telefoner i sommer, vent heller på dem!

Gjest mobiloman
Skrevet

Skifter mobil ca en gang i året så kankje jeg skal vente på w800. 3g og edge har jeg ikke bruk for - vil heller ha en bra mp3 :) Noen som har sett noe prisantydning på w800?

Skrevet

Jeg har hatt SE k750i i snart en mnd nå, og er superfornøyd med ALT! Den har absolutt alt jeg trenger, og mere til...

Det følger med ett minnekort på 64mb, men skal man virkelig fylle opp med musikk så trenger man ett større minnekort. Jeg har alltid en del bilder lagret på kortet, så da blir det litt i minste laget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...