AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Jeg har et elsk/hat forhold til det. Liker det fordi han gir gode tilbakemeldinger, hater det fordi jeg ikke liker kroppen min og føler jeg blir voldsomt eksponert. Jeg rir han gjerne, men da med lyset av eller at han har noe form for bind foran øyene Anonymkode: ae794...c32
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 Sitat Syns det er digg, da har jeg kontroll og kan pine han lenge ved og ri han sagte.. men ender jo med at han tar meg skikkelig da han renner over av kåthet.. du kan jo kjøpe deg en sånn sexy nettingdrakt fra kondomeriet? 😜 Det er drit sexy.. Anonymkode: 751a2...fb9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 Før jeg ble sammen med samboer så likte jeg det ikke og om jeg måtte så ble det uten lys. Med han så elsker jeg det, er noe med hvordan han reagerer på meg og sånt også. Han har alltid likt å ha lyset på, i starten så syns jeg det var kleint. Nå vil jeg helst se på han og ha litt lys, ellers føler jeg ikke at sexen er like god. Jeg tror at man kan alltids bli vant til å ha lyset på. Det å se i hans måte blikk mens jeg rir han er det beste jeg vet. Anonymkode: 153dd...9ce
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Før jeg ble sammen med samboer så likte jeg det ikke og om jeg måtte så ble det uten lys. Med han så elsker jeg det, er noe med hvordan han reagerer på meg og sånt også. Han har alltid likt å ha lyset på, i starten så syns jeg det var kleint. Nå vil jeg helst se på han og ha litt lys, ellers føler jeg ikke at sexen er like god. Jeg tror at man kan alltids bli vant til å ha lyset på. Det å se i hans måte blikk mens jeg rir han er det beste jeg vet. Anonymkode: 153dd...9ce Måte - kåte. Anonymkode: 153dd...9ce
Gjest Keikolina Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det er digg, da har jeg kontroll og kan pine han lenge ved og ri han sagte.. men ender jo med at han tar meg skikkelig da han renner over av kåthet.. du kan jo kjøpe deg en sånn sexy nettingdrakt fra kondomeriet? 😜 Det er drit sexy.. Anonymkode: 751a2...fb9 Ikke hvis man ser ut som surra svinesteik
Ava+, Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 Elsker å ri han! Med lyset på sånn at han får med seg alt😈 6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 Hva når man rir og mennene lukker øynene 🙈🙈🙈 er det fordi dem da syns blikket er for intenst eller de ikke liker det dem ser eller de også kanskje føler seg litt eksponert? Anonymkode: b3641...a5c 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #8 Skrevet 18. mars 2020 Liker det veldig godt. Aller mest for responsen han gir meg, men også fordi det er deilig å ha kontroll, få prøve meg fram med tempo og ulike bevegelser. Jeg liker også synet av ham der han ligger på ryggen. Eller sitter opp, kysser meg, leker med brystene mine. Anonymkode: 1fbb0...320 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #9 Skrevet 18. mars 2020 3 timer siden, Ava+, skrev: Elsker å ri han! Med lyset på sånn at han får med seg alt😈 Samme. Hvis jeg samtidig tar på meg selv til jeg kommer blir han ekstatisk. Elsker det!! Anonymkode: 66e27...aae 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #10 Skrevet 18. mars 2020 Jeg hater det pga hengemagen og hengepuppene mine. Føler meg alt for mye i fokus og klarer ikke konsentrere meg. Dermed blir det ikke bra og jeg nyter ikke i det hele tatt, føler meg rett og slett ekkel. Anonymkode: 79154...822 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #11 Skrevet 18. mars 2020 Er litt vanskelig å få til annet skikkelig "opp og ned" på penis, så blir litt mindre friksjon. Ellers er det tipp topp fin stilling en kan kjenne mye i likevel. Liker når han tar mye på kroppen min i stillingen og du kan se at han nyter det. Anonymkode: dafde...263 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #12 Skrevet 18. mars 2020 Jeg har aldri likt det så veldig, men med han jeg er sammen med nå er det plutselig kjempebra! Aner ikke hvorfor, for jeg har ingen komplekser. Jeg liker det bare så godt! Anonymkode: 49cb0...ea3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #13 Skrevet 18. mars 2020 Det er tungt (er slank) og ikke no digg så jeg liker det ikke, gjør det sjeldent Anonymkode: 3fe02...fc1 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #14 Skrevet 18. mars 2020 Kan like det en liten stund, men ikke min favoritt. Liker likevel å ha muligheten til å være den som styrer og å la han kose seg. Synes det kan bli slitsomt om det varer lenge, at magen min som jeg hater er alt for eksponert og disser, noen ganger vanskelig å finne en god rytme, liker måten penis kan komme ordentlig ut og inn på bedre når han er på topp og hvis jeg er litt støl i lår og bein fra før blir det litt vondt. Anonymkode: be0b0...fc9
boblevann Skrevet 18. mars 2020 #15 Skrevet 18. mars 2020 HATER det. Hater, hater, hater, superhater det. Har gjort det én gang nå i nyere tid, og det var nå første gang etter fødsel - og da gjorde vi det bare fordi jeg skulle ha 100% kontroll på tempo osv (var veldig nervøs og det var vondt). Og nå blir det ikke gjort igjen før etter en eventuell neste fødsel 😛
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #16 Skrevet 18. mars 2020 Elsker det, og kommer som et skudd om jeg får styre tempoet. Han kommer ikke, men nyter å se meg og min nytelse, så kommer hans etterpå. Anonymkode: c5447...217 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #17 Skrevet 18. mars 2020 12 timer siden, Keikolina skrev: Ikke hvis man ser ut som surra svinesteik Nå lo jeg godt. Jeg ser det for meg og kan relatere 😂 Anonymkode: 6d6bd...9ae 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #19 Skrevet 18. mars 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et elsk/hat forhold til det. Liker det fordi han gir gode tilbakemeldinger, hater det fordi jeg ikke liker kroppen min og føler jeg blir voldsomt eksponert. Jeg rir han gjerne, men da med lyset av eller at han har noe form for bind foran øyene Anonymkode: ae794...c32 Jeg har heller ingen perfekt kropp etter tre barn, men jeg velger å se partners respons. Så lenge han helt tydelig tenner på meg fra alle vinkler i fullt lys, så legger jeg MINE komplekser til side. Lar dem ikke stå i veien for vårt sexliv. Temmelig sikker på at han hadde reagert mer negativt på at jeg skjulte meg for ham enn det at jeg ikke er perfekt. Så mitt forhold til å ri er at det er en helt vanlig variasjon av stillinger under sex. Anonymkode: 45833...512 3
_Malene Skrevet 19. mars 2020 #20 Skrevet 19. mars 2020 Elsker å gjøre det, og det er den stillingen jeg kommer lettest i. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå