Gå til innhold

Har dere opplevd å fått drepende blikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd å fått drepende blikk en gang. Det var i fra eksen min. Det var et helt grusomt blikk som har satt seg på netthinen min. Han hadde noen grusomme kvasse øyner. Fortell om når dere fikk drepende blikk fra folk.

Anonymkode: 72a8a...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg var gravid i uke 27 og kjøpte sigaretter og øl.

Anonymkode: 5ad81...a39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ringte på dørklokken til daværende samboer til min nåværende ektemann og fortalte henne at jeg var gravid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg så meg selv i speilet i dag morges. Enda godt polet fortsatt er åpent!

Endret av Kaptein Klein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det skjer lurer jeg på hva han/hun har oppnådd som kan kvalifisere til å sende drepende blikk. Som regel er de helt vanlige mennesker uten eksepsjonelle evner. Det gjør meg litt irritert. Snakk om å opphøye seg selv. 

Synes det er forbeholdt dem med faktiske kvaliteter i bagasjen. Er så lei av dette tulle-samfunnet hvor hver eneste en skal føle seg ‘viktig’. Nei, meningen din er faktisk ikke av interesse og jeg gidder heller ikke å ‘merke meg’ dine ord, eller blikk, for den saks skyld. Hvis du har oppnådd noe utenfor det vanlige, ja, men om du har hatt en trekant (oooh) eller analsex (wow) er ikke det godt nok til å opphøye seg selv til en levende orakel. 
 

Jada, jeg vet du bæsjer, men må du —bevise— det? 

Anonymkode: 65db1...587

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, av en fremmed ung mann som gikk forbi meg, det er noen år siden.

Anonymkode: 22eed...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja fra ett familiemedlem, vedkommende har gitt det til flere i slekten og alle utenom en har kuttet h*n ut helt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min daværende fikk greie på at jeg hadde vært utro med noen fra svigerfamilien.

Anonymkode: 46c7f...d82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...