Gå til innhold

Hvor i Oslo er billigmatbutikkene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg bor i Oslo og sliter med Økonomien. Når alle regninger er betalt har jeg knapt til mat. Jeg er ganske ny i Oslo og kjenner ikke byen så godt enda. Jeg lurer derfor på hvor jeg kan få kjøpt billigere mat. Vet det er kjeder som Holdbart rundt om enkelte steder i landet. Prøver ellers å finne 50% mat i butikken som Rema og Kiwi. Takknemlig for all hjelp!

Anonymkode: c7269...2ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre ingen holdbart butikker i Oslo, https://www.holdbart.no/vaare-butikker

Man får tak i en del av det man trenger i invandrerbutikker og en del ganger er ting billigere der.

Anonymkode: 73e87...80a

AnonymBruker
Skrevet

Hei takk for svar. Vet godt at holdbart ikke er i oslo men undersøker om det finnes lignendes butikker i oslo

AnonymBruker
Skrevet

Du har Havaristen og jeg tror det er Holdbart utover i Enebakk og Vestby, hvis du kjenner noen med bil som kunne blitt med deg :) (antar du ikke har bil med laber økonomi)

Anonymkode: 6d6fb...a0a

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg bor i Oslo og sliter med Økonomien. Når alle regninger er betalt har jeg knapt til mat. Jeg er ganske ny i Oslo og kjenner ikke byen så godt enda. Jeg lurer derfor på hvor jeg kan få kjøpt billigere mat. Vet det er kjeder som Holdbart rundt om enkelte steder i landet. Prøver ellers å finne 50% mat i butikken som Rema og Kiwi. Takknemlig for all hjelp!

Innvandrerbuttikkene har MYE billig mat!!!

Anonymkode: 9536b...5a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har Havaristen og jeg tror det er Holdbart utover i Enebakk og Vestby, hvis du kjenner noen med bil som kunne blitt med deg :) (antar du ikke har bil med laber økonomi)

Anonymkode: 6d6fb...a0a

Ellers så går det vel gratisbuss fra Oslo til Outlet i Vestby, og holdbart ligger 50 m bortenfor.
Ta med sekk slik at ingen ser hvor man faktisk har handlet...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ellers så går det vel gratisbuss fra Oslo til Outlet i Vestby, og holdbart ligger 50 m bortenfor.
Ta med sekk slik at ingen ser hvor man faktisk har handlet...

Går den gratisbussen fremdeles nå da? 

Asiabutikkene i Oslo kan være et bra alternativ.

Her er en liten oversikt: https://www.yelp.no/search?find_desc=Asiatisk+Butikk&find_loc=Oslo

Anonymkode: a5f95...5b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...