Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #1 Skrevet 8. mars 2002 Jeg har truffet Mannen ) Han er 45 og helt rå i senga og virker å ha full kontroll på når han skal få orgasme - det kan ta 5 min hvis vi ikke har tid til mer, eller han kan bruke 1 time eller mer...til min store (og svette) glede ) MEN: han sier han er mindre følsom på penishodet nå enn da han var yngre. Jeg vil jo at han skal ha det like godt som meg, og han nyter oralsex...men tanken på at han sier han er mindre følsom enn før gnager litt i bakhodet...jeg har fulgt med her og lært en masse, men vil gjerne lære mer:o)
galadriel Skrevet 8. mars 2002 #3 Skrevet 8. mars 2002 Høres ut som du har møtt en som har det både i hodet og "hodet" Nyt sexen, ikke lag noe stort problem av noe som ikke virker å være det *s*
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #4 Skrevet 8. mars 2002 Jeg er noen år yngre enn han - 36 år - og har det på samme måte. Hele p*ikken er mindre følsom enn før, så jeg kan dermed holde på i timesvis om det var ønskelig, ingenting å si på ereksjonen nemlig! For meg er dette litt plagsomt. For det krever iherdig innsats for å få det til å gå ved samleie, og for det aller meste må det håndhjelp til. For også jeg vil sprute i henne som er det aller beste punktum for sexen, men det er nærmest umulig å få til. Dama klager ikke, hun har hatt tidligere forhold der mannfolka har kommet etter maksimalt fem minutt. Men en mellomting mellom det og hvordan jeg har det nå hadde vært kjekt. Tidligere derimot, i 20-årene, da kunne jeg styre orgasmen. Det kan jeg altså ikke lenger. Så slik sett er han typen din heldig.
Gjest Kinga Skrevet 14. mars 2002 #5 Skrevet 14. mars 2002 Bakgrunnen for mindre følsomhet er nok både fysisk og psykisk: Fysisk: Jo mere penis er i bruk, jo mere hardfør blir den. Dette kommer av en keratiniseringsprosess i øverste hudlagene. På samme måte som man får hard og ufølsom hud under føttene om man går mye barbent. Psykisk: Man blir blasert etter hvert når det gjelder sex; tenningen kan kanskje være like stor som før, men man "vet jo hva som skal skje videre" - og mannen blir "seigere". Har man først begynt å bekymre seg for og plages av dette, er det risk for at problemet også blir selvforsterkende psykisk. (Sikkert ikke riktige forklaringer for alle, og det finnes nok mange andre grunner). 12
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #6 Skrevet 11. mars 2011 som dame vil jeg si at jeg har blitt mer følsom og mer kåt. kan liksom aldri få nok.
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2011 #8 Skrevet 11. mars 2011 Du.... Tråden er 9 år gammel. kult med gamle tråder
womenwomen Skrevet 11. mars 2011 #9 Skrevet 11. mars 2011 som dame vil jeg si at jeg har blitt mer følsom og mer kåt. kan liksom aldri få nok. Samme her . Blir bare mer og mer følsom jo eldre jeg blir , og kåtere og kåtere jo eldre jeg blir . Spesielt g-punktet er blitt extra følsomt med årene . Til tider helt superfølsomt og jeg kan kjenne det når g-punktet er errigert / hovent når jeg er kåt . Kan faktisk få multiorgasmer via g-punktet også .Har aldri vært så gøy å ha sex som i slutten av 20 årene og rundt 30 + års alder og utover .Sexlivet er helt topp : )
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2011 #10 Skrevet 11. mars 2011 Samme her . Blir bare mer og mer følsom jo eldre jeg blir , og kåtere og kåtere jo eldre jeg blir . Spesielt g-punktet er blitt extra følsomt med årene . Til tider helt superfølsomt og jeg kan kjenne det når g-punktet er errigert / hovent når jeg er kåt . Kan faktisk få multiorgasmer via g-punktet også .Har aldri vært så gøy å ha sex som i slutten av 20 årene og rundt 30 + års alder og utover .Sexlivet er helt topp : ) Å du kan glede deg til du har passert 40. Da snakker vi lyst og nytelse
womenwomen Skrevet 11. mars 2011 #11 Skrevet 11. mars 2011 Å du kan glede deg til du har passert 40. Da snakker vi lyst og nytelse Huff - jeg kommer nok til å slite ut mange menn sexuelt : ) Håper jeg treffer mange spreke menn når jeg selv blir 40 +
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå