Gå til innhold

Noen menn som liker store damer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle til å svare at jeg liker store damer. Men da mener jeg formfulle a la Ashley Graham. 150 kg blir i overkant for meg. Da forsvinner jo alle former og det er bare fett. 

Anonymkode: 63ccd...e2b

Ashley Graham visste jeg ikke hvem var, men Googlet nå og... Wow. Hun var flott! 

Anonymkode: cc1cf...802

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med ei relativt stor dame en stund. Men var innom ei petit liten ei, og hun føltes så liten og skjør at jeg var nesten redd for at hun skulle gå i stykker. Turte nesten ikke å ta i henne 😣

Anonymkode: 3b919...8db

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er typisk normalvektig/lubben alt ettersom øyet som ser (5-7 kg for mye), og har vært MYE større. Jeg fikk dates med kjekke men da også, men ser jo at utvalget er større nå.

Anonymkode: 6e7dd...690

Gjest Ufordragelig
Skrevet
On 3/21/2020 at 12:32 AM, AnonymBruker said:

Jeg føler meg også stor og egentlig ikke attraktiv. Men så er det alltid mange menn som vil ha meg når jeg går ut. Jeg er 158 cm og har store pupper og en ganske stor rumpe for størrelsen. Jeg tror egentlig det er en mann eller flere for hver av oss.

Anonymkode: f1b5a...773

Jeg eeeelsker sånne som deg 😉

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i kontakt med en fra Tinder nå. Han er slank og veldig trent og det som oppfattes som allment kjekk, og  han syns jeg er litt i tynneste laget . Jeg er  168 og ca  115 kg. Så ja, det finnes de som liker store damer ja.   Jeg har heller ikke problemer med å få sex om jeg vil det - mange om beinet for å si det sånn. Det er mye pupp og mage, men det ser ikke ut til å plage folk.  

Anonymkode: 92ecf...cb0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 181 høy, og veier 85 kg. Skal ta av litt for å komme i form. syns egentlig jeg er flott nå. Har bare lyst til å ha mer energi i hverdagen. Stopper uansett på 75. Skal aldri under det. Stopper gjerne før det også, hvis jeg føler meg sunn og frisk, som er det viktigste. :) 

Anonymkode: baf57...ed9

AnonymBruker
Skrevet
På 21.3.2020 den 18.54, AnonymBruker skrev:

Ashley Graham visste jeg ikke hvem var, men Googlet nå og... Wow. Hun var flott! 

Anonymkode: cc1cf...802

Burde vært standard størrelsen for modeller. Mye finere å ha litt former. Ikke tjukk i det hele tatt. Helt perfekt.

Anonymkode: baf57...ed9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...