AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Skrevet 18. mars 2020 Jeg skulle så ønske at jeg visste om noen menn som liker store og tykke damer som meg selv. Som synes det er opphissende og attraktivt med en stor mage, hengepupper og en enorm bak. Som kunne varte meg opp med god mat og kose mye og lenge. Jeg er rundt 180 cm, så jeg er ikke bare tjukk, men høy også. Kan vel legge til at jeg veier godt over 150kg, og har ingen planer om å gå ned i vekt. Så fortell meg hvor jeg finner en kjekk mann som liker store damer. Anonymkode: 16311...a85 1
Resignert Skrevet 18. mars 2020 #2 Skrevet 18. mars 2020 "Kjekk" er jo ganske så subjektivt, men hvis du mener det samme som damer flest, altså høy, slank, selvsikker og vellykket, så kan du nok dessverre måtte lete lenge. "Alle" damer drømmer jo om en sånn mann, og konkurransen blir dermed hard. Nå er det jo slett ikke umulig at du har en strålende personlighet, for alt jeg vet. Og det kan jo ha mye å si. Om du søker en mann med "fat fetish" så finnes jo en del av de. Men om de også er "Kjekke" er mere usikkert. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 2 minutter siden, Resignert said: "Kjekk" er jo ganske så subjektivt, men hvis du mener det samme som damer flest, altså høy, slank, selvsikker og vellykket, så kan du nok dessverre måtte lete lenge. "Alle" damer drømmer jo om en sånn mann, og konkurransen blir dermed hard. Nå er det jo slett ikke umulig at du har en strålende personlighet, for alt jeg vet. Og det kan jo ha mye å si. Om du søker en mann med "fat fetish" så finnes jo en del av de. Men om de også er "Kjekke" er mere usikkert. Mange kjekke som har det. Største problemet er at de ofte skammer seg litt over det, siden samfunnet er så anti-fett. Noen vil kanskje prøve å ha tjukka på si, i frykt for reaksjoner fra venner og familie. Utfordringen er nok å finne en som faktisk er modig og ærlig nok til å være åpent stolt av henne. Anonymkode: ded9b...fd6
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 8 hours ago, AnonymBruker said: Så fortell meg hvor jeg finner en kjekk mann som liker store damer Hva mener du med en kjekk mann da? Anonymkode: 9aa59...c38
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #6 Skrevet 18. mars 2020 Hvorfor har du ingen planer om å ta av noen kilo? Hvor gammel er du forresten? Du kan ikke være så gammel utifra hvordan du skriver, så jeg håper du går inn for å slanke deg etterhvert.. Ellers kommer du til å slite veldig når du blir eldre Anonymkode: 5e19b...516 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 Jeg er 165 cm høy og veier 64 kg og har hengepupper. For de fleste menn er jeg alt for stor får jeg høre og ikke flott nok. Jeg har en bra personlighet og et pent ansikt, folk liker godt å være med meg, men svært få menn synes jeg er bra nok pga vekten- og jeg går absolutt ikke etter de kjekkeste. Mange er dessverre veldig overfladiske, selv om de ikke ser ut som glansbilder selv. Ønsker deg masse lykke til, håper du finner en god mann som verdsetter deg ❤ Anonymkode: 5cbf7...723 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #8 Skrevet 18. mars 2020 Jeg er like høy som deg og 50 kilo lettere, og føler meg allikevel «for stor» i de fleste sammenhenger. I motsetning til deg kjemper jeg mot kiloene istedet for å jobbe for å opprettholde vekten. Anonymkode: b6779...68f 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #9 Skrevet 20. mars 2020 Helt uaktuelt for meg da jeg liker folk som tar vare på kroppen sin enten med mat eller bevegelse. det er ikke overfladisk da det er lett og gjøre noe med. Anonymkode: 34d77...933 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #10 Skrevet 20. mars 2020 Kona veier sikkert rundt 100 kg. Noen ganger lurer jeg litt på hvorfor jeg tenner på henne, men jeg gjør det! 🤩 Anonymkode: cc1cf...802 4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #11 Skrevet 20. mars 2020 På 18.3.2020 den 5.53, AnonymBruker skrev: Jeg skulle så ønske at jeg visste om noen menn som liker store og tykke damer som meg selv. Som synes det er opphissende og attraktivt med en stor mage, hengepupper og en enorm bak. Som kunne varte meg opp med god mat og kose mye og lenge. Jeg er rundt 180 cm, så jeg er ikke bare tjukk, men høy også. Kan vel legge til at jeg veier godt over 150kg, og har ingen planer om å gå ned i vekt. Så fortell meg hvor jeg finner en kjekk mann som liker store damer. Anonymkode: 16311...a85 Ingen planer om å gå ned i vekt? Hva med helsen? Det er synd at det blitt mer akseptert å "trives i egen kropp" selv om det betyr større risiko for den ene og andre sykdommen, samt tidlig død. Du finner iallefall ingen objektivt kjekk mann som liker store damer. Hva du syns er en kjekk mann kan jo være noe annet. Men du får ikke noen som alle kvinner syns er tiltrekkende. Kjekke menn liker å trene og se bra ut, og søker derfor også etter damer som ser bra ut. Anonymkode: 7190d...1d7
SPOCA Skrevet 20. mars 2020 #12 Skrevet 20. mars 2020 Klart det finnes menn som liker større damer. Min samboer ble sammen med meg da jeg veide 166 kg. For han var vekt ganske irrelevant, han er like glad i meg den dag i dag, selv om jeg nå er over 80 kg lettere. Han har alltid syntes jeg var sexy, uavhengig av vekta. Som han sier: personligheten gjør at du fysisk også er sexy og fin. Så jada, det finnes noen der ute for deg også, du må være positiv og ikke gi opp. 6
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #13 Skrevet 20. mars 2020 På 18.3.2020 den 14.20, AnonymBruker skrev: Jeg er 165 cm høy og veier 64 kg og har hengepupper. For de fleste menn er jeg alt for stor får jeg høre og ikke flott nok. Jeg har en bra personlighet og et pent ansikt, folk liker godt å være med meg, men svært få menn synes jeg er bra nok pga vekten- og jeg går absolutt ikke etter de kjekkeste. Mange er dessverre veldig overfladiske, selv om de ikke ser ut som glansbilder selv. Ønsker deg masse lykke til, håper du finner en god mann som verdsetter deg ❤ Anonymkode: 5cbf7...723 Du er da ikke stor. Du er normalvektig. Jeg er 170 cm og veier ca 84 kg. Er teknisk sett overvektig (bmi på 29) men får høre at jeg ser bra ut. Har nok en del å si at jeg har former og at jeg trener. Jeg har ikke noen sixpackmage, mye hofter, rompe og store pupper. Vet at en del menn synes jeg er svær, men jeg tror de heller oppfatter meg som høy/sterk enn som tjukk. Anonymkode: 35434...81a
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #14 Skrevet 20. mars 2020 Jeg føler meg også stor og egentlig ikke attraktiv. Men så er det alltid mange menn som vil ha meg når jeg går ut. Jeg er 158 cm og har store pupper og en ganske stor rumpe for størrelsen. Jeg tror egentlig det er en mann eller flere for hver av oss. Anonymkode: f1b5a...773 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #15 Skrevet 21. mars 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Du finner iallefall ingen objektivt kjekk mann som liker store damer. Det er jo bare tull. Enkelte objektivt kjekke menn tenner utelukkende på store damer. Hvordan man selv er påvirker ikke hva man er tiltrukket av. Anonymkode: ded9b...fd6 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. mars 2020 #16 Skrevet 21. mars 2020 På 18.3.2020 den 14.03, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du ingen planer om å ta av noen kilo? Hvor gammel er du forresten? Du kan ikke være så gammel utifra hvordan du skriver, så jeg håper du går inn for å slanke deg etterhvert.. Ellers kommer du til å slite veldig når du blir eldre Anonymkode: 5e19b...516 Det var ikke det hun spurte om, hun sa jo til og med at dere ikke skulle henge dere opp i at hun var stor og måtte gå ned. Hvorfor nevne det da? 🙄 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kona veier sikkert rundt 100 kg. Noen ganger lurer jeg litt på hvorfor jeg tenner på henne, men jeg gjør det! 🤩 Anonymkode: cc1cf...802 Hvorfor skulle du ikke kunne tenne på henne? Er utrolig mange flotte kvinner på 100 kilo, mange som har fettet riktig plassert
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #17 Skrevet 21. mars 2020 Det finnes både menn og kvinner som tenner på store kvinner. Jeg dater både menn og kvinner. Jeg har gått ned en del, men da jeg var på mitt største veide jeg ca. 120 kg. Problemet jeg ofte har hatt er at jeg ofte har datet de med fat fetish, så jeg føler at jeg har blitt mye brukt. Anonymkode: a3938...914
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #18 Skrevet 21. mars 2020 Skulle til å svare at jeg liker store damer. Men da mener jeg formfulle a la Ashley Graham. 150 kg blir i overkant for meg. Da forsvinner jo alle former og det er bare fett. Anonymkode: 63ccd...e2b 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #19 Skrevet 21. mars 2020 150 kilo er for lite for meg. Bør nærme deg 175 kg om det skal være noe. Anonymkode: 8a718...e1e
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2020 #20 Skrevet 21. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skulle til å svare at jeg liker store damer. Men da mener jeg formfulle a la Ashley Graham. 150 kg blir i overkant for meg. Da forsvinner jo alle former og det er bare fett. Anonymkode: 63ccd...e2b Står at hun veier 85 kilo men ser jo mer ut som 100 eller over? Anonymkode: 2e40e...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå