AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Hei. Må jeg smøre meg med canesten til det slutter å brenne, eller hvordan funker det? smører om morgen og om kvelden som det står på nettet, men nå slør jeg på femte dagen og det svir fortsatt. Hva gjør jeg galt..? Anonymkode: 09692...7f1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei. Må jeg smøre meg med canesten til det slutter å brenne, eller hvordan funker det? smører om morgen og om kvelden som det står på nettet, men nå slør jeg på femte dagen og det svir fortsatt. Hva gjør jeg galt..? Anonymkode: 09692...7f1 Oppsøk lege. Høres ikke ut som sopp. Har du prøvd pille? Anonymkode: 1efb2...c6e
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Canesten skal man bruke opp til 14 dager, tar litt tid Anonymkode: 4ce18...e0b
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppsøk lege. Høres ikke ut som sopp. Har du prøvd pille? Anonymkode: 1efb2...c6e Vært hos lege. Fått vaginale piller og salve. Er på dag 5, så tar siste pillen i morgen. Har for øvrig ingen symptomer på sopp nå, annet enn en brennende svie etter Å ha påført Salven. Svien varer 5-10 sekunder, så er det over. Anonymkode: 09692...7f1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå