Gå til innhold

gir f... i hele greia!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde ikke giddet å bli herset med nei. Sånn er jeg. Det vet de av mine venninner som kunne tenkes å be meg være forlover.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg hadde ikke giddet å bli herset med nei. Sånn er jeg. Det vet de av mine venninner som kunne tenkes å be meg være forlover.

Enig. Mine venner vet hva jeg vil like og hva jeg ikke liker - og vi har for leeeengst passert alderen da utdriting var remotely interesting :roll: Må bare stille spm om disse virkelig er gode venner eller hva... Jedg hadde ihvertfall aldri gjort slikt med en venninne.

Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet

Hva med å sende bruden link til denne tråden?? :wink:

Jeg vet i alle fall at dersom JEG var brud, og hadde fått vite at noe sånt som dette hadde skjedd i forbindelse med MITT UL, hadde jeg blitt DRIT FORBANNA... rett og slett.. og UTROLIG skuffet over venninnene mine :(

Skrevet

Har snakket med bruden nå, å forklart at det er andre som har overtatt hele laget og at det hun trur kommer til å skje, ikke skjer. Hun hadde skjønt at det var noe som ikke stemte her, for den ene av personene hadde vært på henne hele tiden ang laget, og hun hadde sagt at de at hun ville ha det sånn som det var planlagt. Men nå blir det jo ikke sånn for de var jo så kjappe med å avbestille alt. Vi ble enige om å gjøre mine til slett spill og heller ta dette opp med de det gjelder, etter at hele bryllupet er over. Hun ble skuffet, men forsto at jeg til slutt hadde gitt opp! Sa ikke til henne hva som kom til å skje, men at det som nå skjer er ikke mitt ansvar lenger. Heldigvis er vi så gode venner at hun forsto meg, og ikke klandret meg for noen ting. Må si at dette lettet meg for mange kilo, for nå vet hun iallefall at det ikke er meg som kommer til å skuffe henne!

Tusen takk for alle svar, godt å vite at det ikke er bare meg som reagerer på sånne ting!

Skrevet

Fy søren så frekt gjort... :o hmfr...

Gjest Svimle
Skrevet

Synes du gjorde et bra valg ved å informere og advare bruden litt.

Lykke til i utdrikningslaget, håper dere får en fin dag tross alt!

Hilsen Anette

Gjest Smarties - ikke innlogget
Skrevet

You go girl :-) Dette var ordentlig ladylike - både av deg og bruden :-)

Gjest gift en stund
Skrevet

Huff, så uheldig for deg at andre bare har tatt over! Håper du og bruden klarer å si fra om hva som er akseptabelt.

Opplevde selv "utdritningslaget fra helvete" da jeg skulle gifte meg. Opprinnelig hadde min forlover planlagt en koselig dag, men noen "venninner" sa de hadde planlagt et par hyggelige overraskelser innimellom hennes planer.. Blant annet salg av "kyss og klem" på torget. Utrolig ydmykende og pinlig for meg, men det verste var at de hadde ordnet slik at jeg skulle holde edderkopper (tarantell) og en slange! Jeg ante ikke hva det var jeg fikk i hendene før de fjernet et tørkle... Jeg har panisk fobi for slike dyr, og endte opp med å strigråte og skjelve i panikk.! Nå visste disse venninne om fobien, men det tok de da IKKE hensyn til! Så min dag ble i da ødelagt av disse tåpelige kvinnfolka som ville ha utdritningslag. Verste dagen i mitt liv, jeg har aldri vært så skuffet!

Og ikke er disse mine venninner lengre heller. De bad aldri om unskyldning for "såpass burde jeg tåle". Det eneste positive var at mannen som eide dyra ringte noen dager etter og beklaget. Han visste ikke at jeg hadde fobi, og ville aldri gått med på dette hadde han visst om den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...