AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har hatt med meg en fyr hjem to ganger nå etter byen. Jeg tror jeg har gitt inntrykk av at jeg kun er ute etter sex, da jeg sa til han den ene av gangene at jeg tenkte at han kunne bli med meg hjem om han ville. På det tidspunktet tenkte jeg kun sex, men nå merker jeg at jeg tenker en del på han.. Hører litt fra han hver dag, men ikke direkte samtaler. Er løpet kjørt? Kan jeg rette opp i det? Anonymkode: 4ec53...b63
Hvitegardiner Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Noen forhold starter med one night stand men du skal aldri ta sex som tegn på genuin interesse. Spør han om han kunne tenke seg å gå på en ordentlig date en dag, og på den daten så spør du han om han kunne vært interessert i et forhold etterhvert om dere fortsatte å ses eller om det bare er noe uforpliktende han ønsker
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Nei, jeg tenkte heller at det var null sjanse jeg nå..😅 Nå er det jo gjerne ikke riktig tid for date, med tanke på tilstandene vi lever i i dag. Men går det an å flørte eller vise interesse på et vis? Jeg må ærlig si at jeg er skikkelig redd for å bli avvist.. føler det som et skikkelig nederlag😅 Jeg har gjerne ikke vært så veldig på heller etter disse liggene Anonymkode: 4ec53...b63
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Du har ikke ødelagt noe. Enten er han fortsatt interessert i et forhold med deg, eller så var han aldri interessert. Anonymkode: 7d096...a03
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 Det er ikke et ons når du har møtt han mer enn én gang for sex. Ville ikke regnet med at han er interessert i noe mer når du har gitt beskjed om at det bare var sex, men du kan da forhøre deg med han. Men da må du være tydelig og spørre om han vil på date. Om dere bare møtes for sex videre uten å ta det opp går det nok ingen vei. Anonymkode: 934ae...169 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 Finnes det en annen måte å spørre på enn å bruke ordet date? Hvordan kan jeg vise for eksempel på snap at jeg er interessert? (Er litt lite aktiv, men er her kontakten er). Hvis han var interessert i noe mer, ville han vist det til meg da? Eller har jeg gjort en feil med å være så direkte? Anonymkode: 4ec53...b63
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #7 Skrevet 18. mars 2020 tenker siden dere har hatt sex flere ganger virker det som det er en form for interesse. Du kan jo prøve å ha litt mer direkte samtaler på Snapchat ved å stille spørsmål som byr opp til at han må svare på det. Du nevner du har virket direkte i forhold til at du kun var ute etter sex, da vil jeg nok si det er du som bør ta initiativ til å vise interessere. Anonymkode: e42f7...007
Bamseklemmer Skrevet 18. mars 2020 #8 Skrevet 18. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hører litt fra han hver dag, men ikke direkte samtaler. Er løpet kjørt? Kan jeg rette opp i det? Nei, løpet er iokke kjørt før du klarer å overbevise han at du faktisk elsker han. Få igang samtalene igjen, prøv å finne på noe sammen uten sex, vil han det, viser dere begge interesse. For å være helt sikker så forklarer du bare hvordan du har det, og føler det... Det er egentlig opp til deg hva du gjør og vil🙄
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #9 Skrevet 18. mars 2020 9 timer siden, Bamseklemmer skrev: Nei, løpet er iokke kjørt før du klarer å overbevise han at du faktisk elsker han. Få igang samtalene igjen, prøv å finne på noe sammen uten sex, vil han det, viser dere begge interesse. For å være helt sikker så forklarer du bare hvordan du har det, og føler det... Det er egentlig opp til deg hva du gjør og vil🙄 Elsker han ikke. Men er interessert 😅 Anonymkode: 4ec53...b63
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #10 Skrevet 18. mars 2020 Et «ons» jeg hadde for to år siden er i dag samboeren min, så joda, det går! Anonymkode: 79436...5c5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #11 Skrevet 18. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Et «ons» jeg hadde for to år siden er i dag samboeren min, så joda, det går! Anonymkode: 79436...5c5 Men hadde du da gitt inntrykk av at du kun var ute etter sex til å begynne med? Anonymkode: 4ec53...b63
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå