Gå til innhold

Felles applaus klokka 18.00

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I kveld klokken 18.00 blir det felles applaus for alle de som holder Norge igang gjennom koronakrisen. Skal du delta?

Anonymkode: 4e6f9...8e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

I kveld klokken 18.00 blir det felles applaus for alle de som holder Norge igang gjennom koronakrisen. Skal du delta?

Anonymkode: 4e6f9...8e0

Skal vi sitte hver for oss og klappe? 😂

Anonymkode: f0dd1...e02

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Overhodet ikke!!! 

Anonymkode: f92c0...673

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

All heder til som jobber og står på nå, misforstå meg rett, men jeg tror vi kan finne på bedre måter å rose de på, enn at vi sitter i hvert vårt hjem og klapper i hendene! 

Anonymkode: f0dd1...e02

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Overhodet ikke!!! 

Anonymkode: f92c0...673

grr sinna

Anonymkode: 86b10...cb8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei! Noe så idiotisk. Hva hjelper det? 

Anonymkode: 3a800...7e2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er en litt klein måte å vise vår takknemlighet på.

Er det ikke bedre med litt mer synlige måter å takke de på? Henge opp plakater på balkonger/utenfor hus med for eksempel "takk for alt" skrevet på de? 

Anonymkode: 3d4bd...f51

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jævlig kleint.

Anonymkode: bfdc4...aa8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Heller høyere lønn. 

Anonymkode: 7816d...a61

• Liker 4
Skrevet

Jeg hadde blitt den eneste i mitt område som sto og bråket på verandaen.
De hadde sett rart på meg da gitt. :sjokkbla: ...så jeg dropper det.

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hvem er det som finner på dette ? 😂

Gjest Katarina441
Skrevet

Jeg er en av de som alle så fint kaller det må jobbe, jeg må faktisk jobbe hver dag hele året for å klare meg økonomisk🤣 Skal hele Norge sitte i hver sin krok å gjøre noe så dumt som å klappe i hendene må det være et klapp til de idiotene som fortsatt hamstrer på butikkene🤬🤷🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Skrevet

Det beste hadde jo vært å fulgt retningslinjene slik at de ikke behøver å jobbe stumpen av seg :sleep: 

Men så langt ble det ikke tenkt eller? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blir spennende å se nå kruttet går ut av "dugnads-raketten"! Vi er på dag 2 i uke 1 (ikke medregnet fredag og helgen), og vi oppfører oss som om vi har vært sperra inne i 5 år.. Misforstå meg rett, jeg er for stenging og dugnad, men noen drar det liksom litt vel... langt 🙈 

Ser også at de som er mest ivrig etter å hylle og klappe og styre og stå på, er de samme som liker å skryte på SoMe: "Se på meg!! JEG er flink, jeg!!" 

Vi har en tøff tid foran oss, dont pour all your sugar in one cup, foråsidetsånn! Det kan være greit å porsjonere litt entusiasme, sånn at det rekker langt, ellers er vi DRITTlei balkongkonserter, klapping og opphausing før vi komme til helga.. 

Just my opinion 😘 

(Om jeg klapper eller ei, er det ingen som får med seg, her vi bor uten naboer..) 

Anonymkode: 8348f...ba5

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Hva hjelper deteg som jobber 15 timers dager så sure og verre kunder skal få maten sin?  

Anonymkode: c451a...caa

Skrevet

Syns i grunnen at det er et fint tiltak. Jeg har så stor respekt for de som virkelig jobber med og for mennesker nå. 

Tror det er meningen alle skal gjøre det utendørs da 🙂 litt rart om alle satt hjemme i stua liksom...Det er vel noe med å vise i felleskap 

• Liker 1
Skrevet

Man kan takke de med en skikkelig lønnsøkning og at de for den respekten de alltid har fortjent. 

Så for man bare håpe at det ikke går i glemmeboken igjen med en gang man er tilbake til "normalen".

• Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev:

Man kan takke de med en skikkelig lønnsøkning og at de for den respekten de alltid har fortjent. 

Så for man bare håpe at det ikke går i glemmeboken igjen med en gang man er tilbake til "normalen".

Enig! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Hva blir det neste? Rosetog?

Får være måte på hvor kleine nordmenn skal være. Mange burde konsentrere seg om å være hyggeligere i hverdagen i stedet. Altså hver dag, ikke plutselig samle seg i rosetog, fellesapplaus etc..

Anonymkode: 1831d...fa6

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette blir for kleint. 

Anonymkode: d12fe...e21

• Liker 2
  • Opprett ny...