AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Gruer meg.. Så redd at det føles som jeg ikke får puste når jeg skal i narkose tannlege. Noen som har positiv opplevelse? Noen gode råd for hvordan jeg overlever "dagen"? Har blitt forklart prosedyren. Skremmende. Håper bare jeg klarer å møte og fullføre. Anonymkode: 9b883...55a
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Det er et anestesiteam med anestesilege- og sykepleier som passer på deg og gir deg narkosen. Det er de samme som gjør vanlige operasjoner. Du får en venflon og beroliggende, deretter propofol, som er det middelet du sovner av. Du sovner innen 45-60 sekunder. Det går fort, og du våkner like fort etterpå. De passer på deg som en hauk, og du er helt trygg Anonymkode: 6977f...bd7
Eliza Doalot Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har gjennomgått tannbehandling i lett narkose. Var søkk vekk og husker absolutt ingen ting fra det. Absolutt en positiv opplevelse (i den grad man kan kalle fjerning av tre visdomstenner ++ en positiv opplevelse )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå