Gå til innhold

Drømmen om lykke


Gjest Cyan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Moonshadow

Angsten i magen er ond, ekkel og forferdelig når den er der.. Jeg vet. Men det er så utolig godt når den forsvinner og man fortsatt husker hvordan det var.. Man må vel føle det ekkle for å sette pris på det normale :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg skulle bli tante til to. Og i natt ble hun tante til en. Den andre døde. Noen ganger finnes det ikke ord.

Nå er det kjempelenge siden jeg har snakket med han. Han har ikke dekning på tlf. Så nå sitter jeg her uten å ane hva som skal skje. Aner ikke om han kommer hjem etter den ene turen eller om han skal stå to. Dersom han står to får jeg ikke penger før i oktober. Og det blir ikke så bra. Dette er et jævla kaos! Og jeg er ikke en person som liker kaos. Jeg liker å vite hva om skjer og når det skjer.

Hadde jeg bare fått snakket med han slik at jeg viste. Dette blir jeg smårar av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Skjønner hvordan det føles.. Jeg blir rett og slett syk jeg om jeg ikke vet åssn ting blir framover :-( :trøste: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Gratulerer med ny dagbok Cyan :blomst_opp: Trodde virkelig ikke det var så lenge siden jeg besøkte deg sist *skammer seg :sjenert: *

Håper det letter litt for deg snart Cyan. Skjønner at det er slitsomt å gå slik :trøste:

Men alt blir sikkert bra til sist, det er jeg sikker på :Nikke:

Håper du får en fin helg :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo egentlig skrevet det vettuge jeg kunne i tråden din på Forbruker, men kan jo sende en liten nattnatthilsen her allikevel...

Det ordner seg nok, skal du se, selv om du må ta tiden til hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

huffda, så fælt det må være og sitte der, uten å vite :-?

Uten penger til oktober? det der hørtes ikke mye gøy ut!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke lenge til han kommer hjem nå. Greuer meg litt til det. Blir så mye styr. Og han har drevet å vært en tosk de siste gangene jeg har snkket med han. Først beskylt meg for å svi vekk pengene hans, for så spørre etter nakenbiler. Kjenner ikke mannen igjen. Glad jeg er kvitt han. Møkklei. At ikke alt kan bare være over.

Men så gruer jeg såklart til meklingen og papirgreierne, for så lenge jeg ikke savner han kommer han til å lage helvette. Og jeg kan jo faktisk ikke lyge på meg å savne han heller.

Jeg blir gal. Måtte bare klage litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

høh, anklage deg for så be om nakenbilder? :o akkurat....

høres ut som noe stress du går gjennom nå:(

Kan ikke være lett!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest #Spidergirl#

stakkars lille deg det virke som at du ikkje har de så enkelt akkurat no men det blir nok bedre skal du sjå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...