Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden møtte jeg en mann. Han var hyggelig men litt merkelig, men virket snill og har ett fint utsende. Han har snakket lenge om at han vil møte meg igjen men det er ett problem: han stinket :( 

Eksen min kunne også lukte av og til, men dette var en helt annen dimensjon. Leiligheten hans var helt ny men det var støv overalt, og når jeg kom inn var det en veldig sterk og stram svettelukt. Jeg kan ikke huske å ha luktet noe så ekkelt før. På kjøkkenbenken fløt det utover med ting og samme med stuebord. Var kjempeekkelt. Når jeg kom hjem satt lukten i håret mitt og jeg dusjet flere ganger! Han prøvde å kysse meg men jeg klarte ikke pga lukten. Nå vil han altså møtes igjen, men kan jeg si noe om at han bør vaske seg/hjemmet sitt? 

Dette er over en måned siden så jeg føler jeg nesten må avvise eller gi et svar snart da han maser hver dag. 

Anonymkode: 3fae3...eb9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avvis han, si du ikke er interessert. Dette er dødt løp for lenge siden 

• Liker 6
Skrevet

Gjør verden en tjeneste og begrunn hvorfor. Kanskje han tar det til seg og skjerper seg så slipper andre oppleve det du har. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg kom hjem satt lukten i håret mitt og jeg dusjet flere ganger!

Du må lengre ut på landet.

Anonymkode: 7cac3...ffa

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må lengre ut på landet.

Nei, det er faktisk noen sure stank som setter seg i håret og klærne i lang tid. 

Anonymkode: 07d4b...1f7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Æsj as han er nasty og du bør droppe han. Corona lukt er ikke bra i lengden. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leiligheten hans var helt ny men det var støv overalt, og når jeg kom inn var det en veldig sterk og stram svettelukt. Jeg kan ikke huske å ha luktet noe så ekkelt før. På kjøkkenbenken fløt det utover med ting og samme med stuebord. Var kjempeekkelt. Når jeg kom hjem satt lukten i håret mitt og jeg dusjet flere ganger! Han prøvde å kysse meg men jeg klarte ikke pga lukten. Nå vil han altså møtes igjen, men kan jeg si noe om at han bør vaske seg/hjemmet sitt?

Han høres ut som en skikkelig gammel ungkar, den sterke stramme lukta kjenner ikke han som bor der... Det luktet sikkert av klærne hans også, sånn som det lukter av gamle garderobe klær. Og den stramme svettlukten kommer av mye bevegelser med høyrehånda😂 Jeg vet dette for jeg kjenner en som er slik, han kommer aldri til å få seg dame... Det er mere hygienisk å gå med skoene på i ei slik leilighet🙄

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde vært så instant turnoff for meg at jeg hadde bare avslutta det. Hadde ikke giddet å tatt meg bryet med å gi han ny sjanse om han begynte å være mer renslig, for det sier så mye om personen og personligheten til et menneske å ikke bry seg om personlig hygiene, renslighet og ryddighet i hjemmet.

Anonymkode: a1a93...7db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei....

Er du tøff, sier du rett ut at han er for urenslig.

Da syns han enten du er ei skikkelig kjærring og er uenig, ellers skjerper han seg idet meldinga kom.

Anonymkode: 7b867...674

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er faktisk noen sure stank som setter seg i håret og klærne i lang tid. 

Som om ts hadde oppholdt seg fem minutter i et rom som lukter så sterkt...

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For en stund siden møtte jeg en mann. Han var hyggelig men litt merkelig, men virket snill og har ett fint utsende. Han har snakket lenge om at han vil møte meg igjen men det er ett problem: han stinket :(

Eksen min kunne også lukte av og til, men dette var en helt annen dimensjon. Leiligheten hans var helt ny men det var støv overalt, og når jeg kom inn var det en veldig sterk og stram svettelukt. Jeg kan ikke huske å ha luktet noe så ekkelt før. På kjøkkenbenken fløt det utover med ting og samme med stuebord. Var kjempeekkelt. Når jeg kom hjem satt lukten i håret mitt og jeg dusjet flere ganger! Han prøvde å kysse meg men jeg klarte ikke pga lukten. Nå vil han altså møtes igjen, men kan jeg si noe om at han bør vaske seg/hjemmet sitt? 

Dette er over en måned siden så jeg føler jeg nesten må avvise eller gi et svar snart da han maser hver dag. 

Anonymkode: 3fae3...eb9

Bare svar "forventer du virkelig at noen vil date deg når både du og hjemmet ditt stinker?"

Nei, ts, for å være helt ærlig så må du ghoste han, evetuelt si at du har dratt hjem til familie i gysteriet og ikke kommer tilbake. Det kan være farlig å konfrontere han med noe som helst, for du må være obs på at folk med så dårlig hygiene har underliggende psykiske problemer, og da må du anta at han er farlig, siden du ikke vet at han er ufarlig.

Til neste gang: ikke gi noen ditt fulle navn eller telefonnr eller facebook-profil før dere har møtt hverandre. Det er mange gærninger der ute, og ingen av dem bør ha adressen din.

Anonymkode: 424fb...5db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...