Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og er det virkelig representativt denne røykinga? Omtrent alle røyker? Trodde det var veldig 2002? De unge snuser vel mer nå? Det ser ufattelig dumt ut.

Anonymkode: d55e4...bca

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er fælt hvordan de legger opp programmet og spille sånn på psyken og følelser. Du så hvor fælt Øystein hadde det. Man må være ganske sterk psykisk for å takle et slikt program bra i lengden av livet sitt. 

Anonymkode: 6d3ac...c14

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og er det virkelig representativt denne røykinga? Omtrent alle røyker? Trodde det var veldig 2002? De unge snuser vel mer nå? Det ser ufattelig dumt ut.

Jeg tror nok heller at de røyker på grunn av mangel på snus i Brasil :)

Anonymkode: d71b0...785

• Liker 17
Skrevet

Den "konserten" var vond å se på.. Og hva i all verden er det som er så tiltrekkende med den raringen? 🤦‍♀️

Linn er en skikkelig eiesyk og sjalu bitch. 

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om Adrian. Er han kjendis??? Hva i all verden er det jentene ser i han???? 🤣

Han er like kjent som Melina. Han var også med i første sesong, hvor han etterpå ble kjæreste med Melina. Det varte ikke så lenge. Så har han i ettertid vært med i siste sesong av Skal vi danse og siste sesong av Farmen kjendis.

Anonymkode: 76d5f...59c

• Liker 6
Skrevet

Enig med gutta.. Få inn litt jenter! Helst ikke gamle deltagere som Melina. Da griner jeg! Få inn noe nytt, og la det være en jente.

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke om denne episoden er sendt på tv enda, men herregud så klein den badekarscena er 😅😂

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Lerke987 said:

Vet ikke om denne episoden er sendt på tv enda, men herregud så klein den badekarscena er 😅😂

Forferdelig! Deler av den er nødt til å være scriptet med tanke på kameravinkler også. "Bare stå her og kle av dere så vi kan filme dere bakfra før dere går i badekaret", herregud 😂

Anonymkode: ce60f...8f3

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forferdelig! Deler av den er nødt til å være scriptet med tanke på kameravinkler også. "Bare stå her og kle av dere så vi kan filme dere bakfra før dere går i badekaret", herregud 😂

Og de viser jo alt i slow motion, for å dra det meest mulig ut.. Skjedde vel ikke noe særlig spennende da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2020 den 1.29, AnonymBruker skrev:

På slutten kysser Øystein Linn. Pluss de er sammen i dag. Det betyr at Linn ikke gjorde noe på daten med Pierre.

Anonymkode: f581d...a99

Hvor kysser Øystein Linn? Når han kommer bakfra og "overrasker" henne? Det så ikke akkurat veldig hjertlig og kjærlig ut. Sandra og Cristian er også sammen i dag, så ville ikke tatt det til inntekt for at det ikke skjedde noe mellom Linn og Pierre.

Anonymkode: aafef...eaf

• Liker 5
Skrevet
På 28.4.2020 den 1.37, AnonymBruker skrev:

Vil ikke si hun er en mobber.... hun og Marielle hadde en krangel ÈN gang... en krangel som gikk ut av kontroll

+ Marielle drev jo og gjorde narr av at Melina hadde silikonpupper og fillers osv..... så ikke kast stein i glass hus hvis du ikke vil at personen skal si noe tilbake. 

Anonymkode: 99308...c78

Men jeg skjønner likevel ikke hvorfor hun ble kjent for dette, fikk lage sang om det og få en pris for det? Det er vel ikke en oppførsel å se opp til og som bør hylles? 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så lei av Mario, hadde ikke orket han i et minutt engang hadde jeg møtt han i virkeligheten og han var som han blir fremstilt. Han har en tullete mening om ALT. 

Anonymkode: 4851e...ba3

• Liker 33
Skrevet

Sjokkert over oppførselen til Linn.. wow! Pernille gjør INGENTING galt... ååå Jesus christ jeg hadde klikket så jævlig på den kjerringa hadde hun prøvd seg med det bullshitet på meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Den episoden med Pernille og Adrian virket veldig menusbasert. Her kokes det suppe på spiker. Og kjenner alle hverandre fra før???

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Manusbasert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, BethD said:

Sjokkert over oppførselen til Linn.. wow! Pernille gjør INGENTING galt... ååå Jesus christ jeg hadde klikket så jævlig på den kjerringa hadde hun prøvd seg med det bullshitet på meg. 

Jeg tror hun kommer til å skamme seg når hun ser seg selv på TV. All den baksnakkingen og kjeftingen hun holdt på med hele kvelden var utrolig usmakelig.

• Liker 11
Skrevet

Når Linn sa til Pernille at det er "veldig rart at alle andre forstår det unntatt henne" tenkte jeg at ja det er jo ikke så rart, hun har jo sagt til alle andre enn henne at det ikke var greit! 

• Liker 31
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror hun kommer til å skamme seg når hun ser seg selv på TV. All den baksnakkingen og kjeftingen hun holdt på med hele kvelden var utrolig usmakelig.

Tror faktisk ikke hun ser det selv... håper jo det for hennes del men

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes faktisk det var ubehagelig å se på den delen av programmet. Hun var så utrolig urettferdig, hvordan hun fikk de andre jentene med på sin side ved å sitte der å lyve om hva hun sa til Pernille tidligere, snakket nedsettende om Pernille til Adrian og andre, Mario som satt der og egget opp situasjonen og slengte ekle kommentarer. Stakkars Pernille, jeg hadde klikket fullstendig hvis jeg var henne, og hadde sikkert endt opp med å dra hjem.

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Så det var et langt intervju med Linn i en eller annen avis. Hun hadde en vanskelig oppvekst, og ble mobbet og utestengt. Så mange år med alvorlig spiseforstyrrelse. Men det er vel ofte et mobbing avler mobbere. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...