AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #521 Skrevet 25. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var også sikker på at de var 27+. Husker dere deltakerne ifjor? Noen av dem så jo ut som de var minst 20 år eldre enn det dem egentlig var, f.eks hun som sov med bamse, husker ikke navnet hennes. Anonymkode: f581d...a99 Ja hu Sarah så ut som hun var 35 år 😂 vet ikke om det er fordi hun er så tynn og eller ser ihjel stekt av all solariumet Naima så ut som hun var 12 Anonymkode: 99308...c78 13
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #522 Skrevet 25. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om rumpa til Andrea? Anonymkode: 2bf87...093 Andrea er da utrolig flott! Skulle hjerne hatt kroppen hennes. Er veldig glad ikke det er min kropp på tv 🙈 Anonymkode: 96a48...7a8 4
Silva Pluvialis Skrevet 25. april 2020 #523 Skrevet 25. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om rumpa til Andrea? Anonymkode: 2bf87...093 Hvorfor dette behovet for å diskutere andres kropp? 14
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #524 Skrevet 25. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om rumpa til Andrea? Anonymkode: 2bf87...093 Synes den er veldig fin og passer perfekt til hennes slanke kropp. Hva synes du om den da, antar noe negativt siden du skrev det her? Anonymkode: 0e513...00d 10
Håbrannfanger Skrevet 25. april 2020 #525 Skrevet 25. april 2020 On 4/24/2020 at 1:49 PM, AnonymBruker said: Dophuer? hvem da? Anonymkode: 99308...c78 On 4/24/2020 at 1:48 AM, AnonymBruker said: Det skulle ikke vært lov å ha med dop-huer på sånne program. Anonymkode: 13dc1...d52 Sikkert flere. Forrige sesong sa vel Daniel i introen sin:detta blir som en j*vla EMMA-fest. Elns. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #526 Skrevet 26. april 2020 Men hva skjer med de ufattelig stygge porselenstennene Daniel har fått siden siste sesong? Det må ha blitt gjort i utlandet, ser helt forjævlig ut. Anonymkode: 5ebbf...981 7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #527 Skrevet 26. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hva skjer med de ufattelig stygge porselenstennene Daniel har fått siden siste sesong? Det må ha blitt gjort i utlandet, ser helt forjævlig ut. Anonymkode: 5ebbf...981 Pierre har også fått seg skallfasetter.. Anonymkode: d633a...c23
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #528 Skrevet 26. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hva skjer med de ufattelig stygge porselenstennene Daniel har fått siden siste sesong? Det må ha blitt gjort i utlandet, ser helt forjævlig ut. Anonymkode: 5ebbf...981 Syns de er flotte jeg 😅 Anonymkode: 96a48...7a8 6
Hatsumomo Skrevet 26. april 2020 #529 Skrevet 26. april 2020 Er brystene til Vivian ekte? Syntes det er flott at det er en formfull jente (altså, tatt i betraktning de andre jentene der) som er med i programmet. Det er ganske begredelig hvordan guttene snakker om jentene der inne, snakker gutter slik om jenter generelt? (og ja jeg sier gutter/jenter for jeg får meg ikke til å tro at voksne menn/kvinner omtaler andre på en slik måte) Slik som Pierre som sier til Mario at han "trenger en fitte der inne", slik omtaler han altså Sandra. Som et kjønnsorgan. 14
Marriet Skrevet 26. april 2020 #530 Skrevet 26. april 2020 1 time siden, Hatsumomo skrev: Er brystene til Vivian ekte? Syntes det er flott at det er en formfull jente (altså, tatt i betraktning de andre jentene der) som er med i programmet. Det er ganske begredelig hvordan guttene snakker om jentene der inne, snakker gutter slik om jenter generelt? (og ja jeg sier gutter/jenter for jeg får meg ikke til å tro at voksne menn/kvinner omtaler andre på en slik måte) Slik som Pierre som sier til Mario at han "trenger en fitte der inne", slik omtaler han altså Sandra. Som et kjønnsorgan. I eksempelet ditt er det mer språkbruken jeg reagerer på og ikke omtalen av vedkommende. Det er fordi det ser ut til for flere av både guttene og jentene at det holder med bare sex og ingen følelser. At de klarer å skille mellom disse to (det er forøvrig mer enn hva jeg klarte da jeg var yngre). Det er jo på samme måte som Pernille brukte Daniel for pikk. Jeg veit ikke hva som er normalt blant unge i dag, men Pierre er hvert fall ganske tydelig på det at han ikke er ute etter kjæreste, men kun ett eller flere ligg. Det å være åpen om noe sånt synes jeg er bedre enn å gi noen falske forhåpninger. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #531 Skrevet 26. april 2020 3 timer siden, Hatsumomo skrev: Er brystene til Vivian ekte? Syntes det er flott at det er en formfull jente (altså, tatt i betraktning de andre jentene der) som er med i programmet. Det er ganske begredelig hvordan guttene snakker om jentene der inne, snakker gutter slik om jenter generelt? (og ja jeg sier gutter/jenter for jeg får meg ikke til å tro at voksne menn/kvinner omtaler andre på en slik måte) Slik som Pierre som sier til Mario at han "trenger en fitte der inne", slik omtaler han altså Sandra. Som et kjønnsorgan. At Pernille sier at hun trenger pikk da? Ok? Anonymkode: aee3a...32d 2
bens Skrevet 26. april 2020 #532 Skrevet 26. april 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja hva var så "hæ" med det? Synes det er sånn hun ser ut på tv og. Anonymkode: 1546f...451 nei, dette bildet var ikke lett å se var Vivian, bildet var mye finere og annerledes. Men Vivian er søt og fin hun ellers på TV og 2
bens Skrevet 26. april 2020 #533 Skrevet 26. april 2020 17 timer siden, Gorilla skrev: Hvorfor dette behovet for å diskutere andres kropp? Lol. ExOnTheBeach = kropp Kvinneguiden.no = å diskutere 7
bens Skrevet 26. april 2020 #534 Skrevet 26. april 2020 (endret) 17 timer siden, Gorilla skrev: Hvorfor dette behovet for å diskutere andres kropp? Vil du vi skal snakke om din kropp istedet? Endret 26. april 2020 av bens 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #535 Skrevet 26. april 2020 Nå føler jeg meg relativt ung da (28 år), og har fulgt med på slike programmer siden jeg var ungdom. Jeg skal ikke påberope meg å ha vært jomfru Maria, men heller ganske gjennomsnittlig frem til jeg møtte mannen i mitt liv som 20-åring - men den holdningen til sex og kropp og alt dette kjenner jeg meg virkelig ikke igjen i. Ikke engang i min vennegjeng var andre mennesker objekter, og sex like tilfeldig som å gå på do, og behovet for jevnlig sex var da aldri så ekstremt at frustrasjonen kom etter 4 dager uten. Selv ikke de som var mer løssluppen og avslappet hadde slike holdninger. Kjenner jeg gruer meg til min datter på 7 år blir ungdom. Anonymkode: d820e...fef 19
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #536 Skrevet 27. april 2020 Hvordan klarer flere av dem å drikke så mye og være så usunne og likevel være slanke og ha slike kropper. Anonymkode: 59b59...ce8 20
Spøkelse Skrevet 27. april 2020 #537 Skrevet 27. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå føler jeg meg relativt ung da (28 år), og har fulgt med på slike programmer siden jeg var ungdom. Jeg skal ikke påberope meg å ha vært jomfru Maria, men heller ganske gjennomsnittlig frem til jeg møtte mannen i mitt liv som 20-åring - men den holdningen til sex og kropp og alt dette kjenner jeg meg virkelig ikke igjen i. Ikke engang i min vennegjeng var andre mennesker objekter, og sex like tilfeldig som å gå på do, og behovet for jevnlig sex var da aldri så ekstremt at frustrasjonen kom etter 4 dager uten. Selv ikke de som var mer løssluppen og avslappet hadde slike holdninger. Kjenner jeg gruer meg til min datter på 7 år blir ungdom. Anonymkode: d820e...fef Heeh, tenker det samme selv. I fjor også, da Pierre lå med en annen jente en eller to netter etter at hun dama han holdt på med og "var glad i" ble sendt ut fordi hva ellers kunne han gjøre, liksom, han måtte jo ha sex? Og det hadde hun full forståelse for?! Johanne, var det vel. 21
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #538 Skrevet 27. april 2020 Selv var jeg nokså ivrig på mannefronten da jeg var singel og i tidlig 20-åra, men slik deltakerne fremstilles, må jeg ha vært som mor theresa. I dag, 10 år etter, føler jeg meg som ei nonne i forhold til disse deltakerne som ikke kan gå noen dager uten å ligge med noen 😬 #285 dager and counting 😅 Anonymkode: 67a03...ce2 9
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #539 Skrevet 27. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarer flere av dem å drikke så mye og være så usunne og likevel være slanke og ha slike kropper. Anonymkode: 59b59...ce8 Det synes kanskje ikke på kroppen til så mange av dem enda, men mange av dem ser utrolig slitne og dratt ut tatt alderen i betraktning. Flere av dem ser dessuten utrolig oppblåste ut i ansiktet. Dette kan sikkert være en konsekvens av høyt alkoholinntak og diverse fillers og kosmetiske prosedyrer. Anonymkode: 430fb...de1 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #540 Skrevet 27. april 2020 Jeg synes det er nesten utrolig at det ikke er mer sex der. Hvordan de tafser og jokker og råkliner og spooner og har null sjenanse når det kommer til nakenhet, og allikevel er det en slags grense til selve akten. Er det liksom vanlig? Jeg pleier å spare råklining, tafsing, spooning og min nakne kropp til en kjæreste/samboer. Ikke hvem som helst på en fest. Anonymkode: c23b0...147 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå