Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var også sikker på at de var 27+.

Husker dere deltakerne ifjor? Noen av dem så jo ut som de var minst 20 år eldre enn det dem egentlig var, f.eks hun som sov med bamse, husker ikke navnet hennes.

Anonymkode: f581d...a99

Ja hu Sarah så ut som hun var 35 år 😂 vet ikke om det er fordi hun er så tynn og eller ser ihjel stekt av all solariumet

Naima så ut som hun var 12 :P

Anonymkode: 99308...c78

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om rumpa til Andrea?

Anonymkode: 2bf87...093

Andrea er da utrolig flott! Skulle hjerne hatt kroppen hennes. Er veldig glad ikke det er min kropp på tv 🙈

Anonymkode: 96a48...7a8

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor dette behovet for å diskutere andres kropp?

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes den er veldig fin og passer perfekt til hennes slanke kropp. Hva synes du om den da, antar noe negativt siden du skrev det her?

Anonymkode: 0e513...00d

• Liker 10
Skrevet
On 4/24/2020 at 1:49 PM, AnonymBruker said:

Dophuer? hvem da?

Anonymkode: 99308...c78

On 4/24/2020 at 1:48 AM, AnonymBruker said:

Det skulle ikke vært lov å ha med dop-huer på sånne program. 

Anonymkode: 13dc1...d52

Sikkert flere. Forrige sesong sa vel Daniel i introen sin:detta blir som en j*vla EMMA-fest. Elns. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hva skjer med de ufattelig stygge porselenstennene Daniel har fått siden siste sesong? Det må ha blitt gjort i utlandet, ser helt forjævlig ut. 

Anonymkode: 5ebbf...981

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men hva skjer med de ufattelig stygge porselenstennene Daniel har fått siden siste sesong? Det må ha blitt gjort i utlandet, ser helt forjævlig ut. 

Pierre har også fått seg skallfasetter..

Anonymkode: d633a...c23

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns de er flotte jeg 😅

Anonymkode: 96a48...7a8

• Liker 6
Skrevet

Er brystene til Vivian ekte? Syntes det er flott at det er en formfull jente (altså, tatt i betraktning de andre jentene der) som er med i programmet.

Det er ganske begredelig hvordan guttene snakker om jentene der inne, snakker gutter slik om jenter generelt? (og ja jeg sier gutter/jenter for jeg får meg ikke til å tro at voksne menn/kvinner omtaler andre på en slik måte) Slik som Pierre som sier til Mario at han "trenger en fitte der inne", slik omtaler han altså Sandra. Som et kjønnsorgan. 

• Liker 14
Skrevet
1 time siden, Hatsumomo skrev:

Er brystene til Vivian ekte? Syntes det er flott at det er en formfull jente (altså, tatt i betraktning de andre jentene der) som er med i programmet.

Det er ganske begredelig hvordan guttene snakker om jentene der inne, snakker gutter slik om jenter generelt? (og ja jeg sier gutter/jenter for jeg får meg ikke til å tro at voksne menn/kvinner omtaler andre på en slik måte) Slik som Pierre som sier til Mario at han "trenger en fitte der inne", slik omtaler han altså Sandra. Som et kjønnsorgan. 

I eksempelet ditt er det mer språkbruken jeg reagerer på og ikke omtalen av vedkommende. Det er fordi det ser ut til for flere av både guttene og jentene at det holder med bare sex og ingen følelser. At de klarer å skille mellom disse to (det er forøvrig mer enn hva jeg klarte da jeg var yngre). Det er jo på samme måte som Pernille brukte Daniel for pikk. 

Jeg veit ikke hva som er normalt blant unge i dag, men Pierre er hvert fall ganske tydelig på det at han ikke er ute etter kjæreste, men kun ett eller flere ligg. Det å være åpen om noe sånt synes jeg er bedre enn å gi noen falske forhåpninger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Hatsumomo skrev:

At Pernille sier at hun trenger pikk da? Ok?

Anonymkode: aee3a...32d

• Liker 2
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva var så "hæ" med det? Synes det er sånn hun ser ut på tv og.

Anonymkode: 1546f...451

nei, dette bildet var ikke lett å se var Vivian, bildet var mye finere og annerledes. Men Vivian er søt og fin hun ellers på TV og :)

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, Gorilla skrev:

Lol.

ExOnTheBeach = kropp
Kvinneguiden.no = å diskutere

• Liker 7
Skrevet (endret)
17 timer siden, Gorilla skrev:

Vil du vi skal snakke om din kropp istedet?

Endret av bens
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå føler jeg meg relativt ung da (28 år), og har fulgt med på slike programmer siden jeg var ungdom. Jeg skal ikke påberope meg å ha vært jomfru Maria, men heller ganske gjennomsnittlig frem til jeg møtte mannen i mitt liv som 20-åring - men den holdningen til sex og kropp og alt dette kjenner jeg meg virkelig ikke igjen i. Ikke engang i min vennegjeng var andre mennesker objekter, og sex like tilfeldig som å gå på do, og behovet for jevnlig sex var da aldri så ekstremt at frustrasjonen kom etter 4 dager uten. Selv ikke de som var mer løssluppen og avslappet hadde slike holdninger. 

Kjenner jeg gruer meg til min datter på 7 år blir ungdom. 

Anonymkode: d820e...fef

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer flere av dem å drikke så mye og være så usunne og likevel være slanke og ha slike kropper. 

Anonymkode: 59b59...ce8

• Liker 20
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå føler jeg meg relativt ung da (28 år), og har fulgt med på slike programmer siden jeg var ungdom. Jeg skal ikke påberope meg å ha vært jomfru Maria, men heller ganske gjennomsnittlig frem til jeg møtte mannen i mitt liv som 20-åring - men den holdningen til sex og kropp og alt dette kjenner jeg meg virkelig ikke igjen i. Ikke engang i min vennegjeng var andre mennesker objekter, og sex like tilfeldig som å gå på do, og behovet for jevnlig sex var da aldri så ekstremt at frustrasjonen kom etter 4 dager uten. Selv ikke de som var mer løssluppen og avslappet hadde slike holdninger. 

Kjenner jeg gruer meg til min datter på 7 år blir ungdom. 

Anonymkode: d820e...fef

Heeh, tenker det samme selv. I fjor også, da Pierre lå med en annen jente en eller to netter etter at hun dama han holdt på med og "var glad i" ble sendt ut fordi hva ellers kunne han gjøre, liksom, han måtte jo ha sex? Og det hadde hun full forståelse for?! Johanne, var det vel.

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Selv var jeg nokså ivrig på mannefronten da jeg var singel og i tidlig 20-åra, men slik deltakerne fremstilles, må jeg ha vært som mor theresa. I dag, 10 år etter, føler jeg meg som ei nonne i forhold til disse deltakerne som ikke kan gå noen dager uten å ligge med noen 😬 

#285 dager and counting 😅

Anonymkode: 67a03...ce2

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer flere av dem å drikke så mye og være så usunne og likevel være slanke og ha slike kropper. 

Anonymkode: 59b59...ce8

Det synes kanskje ikke på kroppen til så mange av dem enda, men mange av dem ser utrolig slitne og dratt ut tatt alderen i betraktning. Flere av dem ser dessuten utrolig oppblåste ut i ansiktet. Dette kan sikkert være en konsekvens av høyt alkoholinntak og diverse fillers og kosmetiske prosedyrer. 

Anonymkode: 430fb...de1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er nesten utrolig at det ikke er mer sex der. Hvordan de tafser og jokker og råkliner og spooner og har null sjenanse når det kommer til nakenhet, og allikevel er det en slags grense til selve akten. 

Er det liksom vanlig? Jeg pleier å spare råklining, tafsing, spooning og min nakne kropp til en kjæreste/samboer. Ikke hvem som helst på en fest. 

Anonymkode: c23b0...147

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...