AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #481 Skrevet 24. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Okei. Jeg har nå sett de to siste episodene, og jeg må bare få det ut. Fy satan den oppførselen til Linn. At det er mulig. Jeg håper hun griner av skam når hun ser episodene, men med tanke på gjennomsnittet av selvinnsikt der inne forstår hun vel ikke bæra av hva jeg reagerer på. Jeg tar meg selv i å sitte å håpe at episodene har manus, men sannheten er vel at de er like bedritne mennesker som de framstår som. Anonymkode: bdfe2...801 Kan du avsløre litt, og heller streke over for de som ikke vil lese det? Anonymkode: 25404...019
Meadow Skrevet 24. april 2020 #482 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Melina sa sikkert ja til å være med så lenge ikke Adrian kommer inn. Så når hun ble sendt hjem skjønte hun at det var fordi han kom inn. Anonymkode: ccb3e...338 Eller så sender de henne inn igjen, bare Adrian får pult litt. Kanskje de sender inn Øystein også, det hadde vært litt gøy nå. 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #483 Skrevet 24. april 2020 På 23.4.2020 den 1.25, kindagirl skrev: Jeg håper Mario ryker snart. Han går meg på nervene. Måten han slenger drit om og til Pernille med en gang han får en mulighet er så sykt unødvendig. Han tålte tydeligvis ikke at hun ikke ville ha sex med han. Han kommer ikke akkurat bra ut av dette programmet. Har de ikke ligget sammen tidligere? Eller var det noen andre? Går i surr hvem som har vært på hvem, jeg syntes jeg husket det. Anonymkode: ccf03...caf 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #484 Skrevet 24. april 2020 Når var EOTB ferdig innspilt? Daniel skal bli far til høsten og de har lagt ut bilde fra ultralyd av et veldig detaljert foster, så kjæresten må jo være et godt stykke på vei. Var nylig på ultralyd selv, og fikk et like detaljert ultralydbilde. Jeg ble gravid i januar. Anonymkode: 76d5f...59c 5
bens Skrevet 24. april 2020 #485 Skrevet 24. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Fatter ikke hvorfor Linn reagerer så sterkt. Hun har jo Øystein. Anonymkode: 1546f...451 Helt enig. Hva er det hun syter sånn for egentlig, den kjerringa. hHer gang hun prøver å "forklare" seg dette, så det bare svada svar som; liksom, jo fordi at..ja..nei, sånn er det bare..øøh. Nei, Linn har desverre tapt seg. Ja, hun er fin å se på, er vel derfor hun ikke har trengt å jobbe så mye med personligheten i oppveksten 15
bens Skrevet 24. april 2020 #486 Skrevet 24. april 2020 (endret) På 23.4.2020 den 21.19, WhiteSwan skrev: Sier ingenting om kvinner, bare om Sandra. Gjør det nå det? Innerst inne, helt ærlig? Tenk på hvordan man slipper seg løs når man er på flyet og havner på ferie i syden...hmm Endret 30. april 2020 av bens
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2020 #487 Skrevet 24. april 2020 På 9.4.2020 den 20.47, Jordbærkake34532 skrev: Synes enkelte av dere burde se episoden på nytt. Grunnen til Sandra reagerer er ikke fordi de lå sammen, men fordi Melina valgte med vilje og kaste seg over Daniel flere ganger og deretter gliste fornøyd til Ariel. En ting hadde vært å pule på kveldstid, men når man sitter med vilje og er ekkel så må det være lov å si ifra at oppførselen ikke er okay. Joa, men det går an å si det på en ordentlig måte. Man skriker ikke og skjeller folk ut med masse personangrep foran masse folk. 1
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2020 #488 Skrevet 24. april 2020 Flere enn meg som tenker at det hadde vært vanvittig interessant å være flue på veggen i et slikt program som dette? Altså, bare være tilstede å observere? 😅 7
Sirah Skrevet 24. april 2020 #489 Skrevet 24. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Melina sa sikkert ja til å være med så lenge ikke Adrian kommer inn. Så når hun ble sendt hjem skjønte hun at det var fordi han kom inn. Anonymkode: ccb3e...338 4 timer siden, Meadow skrev: Eller så sender de henne inn igjen, bare Adrian får pult litt. Kanskje de sender inn Øystein også, det hadde vært litt gøy nå. Regner med at AB har rett, men jeg liker teorien til @Meadow 😇 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Når var EOTB ferdig innspilt? Daniel skal bli far til høsten og de har lagt ut bilde fra ultralyd av et veldig detaljert foster, så kjæresten må jo være et godt stykke på vei. Var nylig på ultralyd selv, og fikk et like detaljert ultralydbilde. Jeg ble gravid i januar. Anonymkode: 76d5f...59c De hadde vel hatt noe på gang før EX, men ikke noe seriøst så han valgte å dra likevel? 1 time siden, Gorilla skrev: Flere enn meg som tenker at det hadde vært vanvittig interessant å være flue på veggen i et slikt program som dette? Altså, bare være tilstede å observere? 😅 Ja det har jeg tenkt flere ganger. Men man blir vel så skrudd i hue av å være innelåst sånn at vi hadde nok kastet oss med i galskapen vi også 🙈
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #490 Skrevet 24. april 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Pernille-Linn: 10-0 At det går an å være så bitch som Linn? Og hvorfor i all verden driver Andrea og forsvarer henne??? To damer som tydeligvis er helt far out. Anonymkode: e02f1...17a Dette er klassisk. Jenter som oppfører seg som drittkjærringer får en merkelig respekt fra folk. Blir lett tilgitt for eskapader og folk har en høy toleranse for dårlig oppførsel. Når det kommer til Pernille så var vel hun den mest "normale" jenta i utgangspunktet. Nesten litt guttejente, girl next door, ufarlig og likt av alle. Var null drama rundt henne de første episodene så hun skjønte vel at hun måtte endre seg for å ikke bli sendt hjem. Plutselig er hun så kåt og guttgal, og folk reagerer negativt på at hun begynner å "røre på seg". De likte henne bedre som hun var og hun får ufortjent mye dritt. Se på Sandra som er den bitchen, ikke mange tør å baksnakke henne. Anonymkode: d55e4...bca 11
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #491 Skrevet 24. april 2020 Ganske ille og nedverdigende hvordan Daniel snakker om sexen de hadde dagen etterpå også..at det var rart og at han ble slapp osv....Ser at Pernille klenger på han også, mens han ser veldig ferdig ut. Anonymkode: d55e4...bca 22
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #492 Skrevet 24. april 2020 8 timer siden, WhiteSwan skrev: Å herregud 🤦🏻♀️🤦🏻♀️😳 Ja dette paret kommer sikkert til å holde sammen for alltid....NOT. Hun så vel sitt snitt til å holde på han en stund til stakkar. Anonymkode: d55e4...bca 14
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #493 Skrevet 24. april 2020 Hun skriver at hun skal ha baby "etter sommeren", det tolker jeg som høst. Ble ikke hun gravid i november/desember da? Og innspilling var i januar? Anonymkode: 96a48...7a8 9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #494 Skrevet 24. april 2020 22 timer siden, Gretagarbo skrev: Tror det er Øystein som kommer inn igjen Jeg og Anonymkode: ad275...9c5 5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #495 Skrevet 24. april 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Når var EOTB ferdig innspilt? Daniel skal bli far til høsten og de har lagt ut bilde fra ultralyd av et veldig detaljert foster, så kjæresten må jo være et godt stykke på vei. Var nylig på ultralyd selv, og fikk et like detaljert ultralydbilde. Jeg ble gravid i januar. Anonymkode: 76d5f...59c Ser ut til at hun har vært gravid samtidig som han har vært med på EOTB ja... Synes også det er merkelig at han var med på EOTB igjen etter bildene de har lagt ut i fjor, så jo ut som et kjærestepar. Men de har sagt de ikke var sammen når han reiste dit, selv om det virker veldig rart mtp bildene... Synes det er rart å legge ut slike bilder om man ikke er kjærester. Anonymkode: ccb3e...338 16
WhiteSwan Skrevet 24. april 2020 #496 Skrevet 24. april 2020 Håper de bruker kondomer, hvis ikke kommer de til å få mye kjønnssykdommer. 7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #497 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun skriver at hun skal ha baby "etter sommeren", det tolker jeg som høst. Ble ikke hun gravid i november/desember da? Og innspilling var i januar? Anonymkode: 96a48...7a8 Hvem er "hun"? Melina?? Anonymkode: f581d...a99
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #498 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvem er "hun"? Melina?? Anonymkode: f581d...a99 Nei, kjæresten til Daniel, som heter Kristina Vassilieva. Anonymkode: 76d5f...59c 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #499 Skrevet 24. april 2020 Sandra bitch? Synes hun er en av de mer oppegående der inne. Ca 1000+ fordi hun ikke ante hjem Adrian var og ikke peila seg inn på fangirlkjøret. Synes Adrian er så sjukt slitsom, og den "konserten" var kanskje det kleineste tv-øyeblikket så langt i 2020. Og seriøst, influensermiljøet i Norge må være så sabla lite, alle er venn med alle, har en historie, har hooket med, har en venn som er venn med.... SERIØST, KOM DERE UT OG MØT ANDRE FOLK. Jeg lukter influenser-innavl om 20 år. Anonymkode: 924dd...ac3 37
bens Skrevet 24. april 2020 #500 Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske ille og nedverdigende hvordan Daniel snakker om sexen de hadde dagen etterpå også..at det var rart og at han ble slapp osv....Ser at Pernille klenger på han også, mens han ser veldig ferdig ut. Anonymkode: d55e4...bca men samtidig skryter Adrian av sexen mellom hjan og Pernille..så det er vel sex-kjemi også i bildet 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå