Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge varer innspillingen der inne?

Anonymkode: 0ade7...07b

3-4 uker tror jeg. Kanskje opp mot 5 hvis det er uvær eller slike ting som gjør at det må utsettes noen dager.

Anonymkode: 296d9...d4e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror dere Christian har gjort mot Sandra "hjemme"? 

Anonymkode: 89fe4...38f

Utifra det jeg har sett virker det som han både har vært veldig stygg i kjeften, sviktet og såret henne, klint med andre foran henne og vært utro. Vi seerne får bare se nå hvor jævlig Sandra er mot Christian, mens sannheten er at hun bare tar igjen så Christian får smake sin egen medisin.

Anonymkode: f581d...a99

• Liker 15
Skrevet (endret)

En ting jeg undrer meg over...intervjuer de William mens han står i et spann med illeluktende avfall (gamle tamponger etc) , eller har han bare et slikt ansiktsutrykk by default?

Endret av Håbrannfanger
  • Liker 15
Skrevet (endret)
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hva er greien med å ta med gamle deltagere.. brødrene, siv, adrian, mario, melina, andrea, ariel (paradise).

Det blir bare det samme om igjen. Vil ha nye folk!

Anonymkode: 4653e...437

Kan det hende de så hvor fort paradise-Petter fikk seg i fjor til tross for musefjes, og tenker det blir kjappere sex med en "kjendis" (mer anførselstegnet) inn?

Endret av Håbrannfanger
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Håbrannfanger skrev:

En ting jeg undrer meg over...intervjuer de William mens han står i et spann med illeluktende avfall (gamle tamponger etc) , eller har han bare et slikt ansiktsutrykk by default?

Haha lo godt av denne 😄 Tror nok han har det "by default". Sett mange gutter med et slikt grinete uttrykk fra bygdene her omkring (Molde omegn), og som generelt har virket grinete. 

Anonymkode: 5576f...15b

• Liker 8
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Haha lo godt av denne 😄 Tror nok han har det "by default". Sett mange gutter med et slikt grinete uttrykk fra bygdene her omkring (Molde omegn), og som generelt har virket grinete. 

Ja skjønner. Jeg har sett det i ytre sogn også. Kan det være et vestkyst-fenomen? Kommer det fra tiden der ungguttene drev med fangst og fiske og det var status å greie garn i timevis på på fulle trålere med rekeslo og sløyeavfall? Kun spekulasjon. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Håbrannfanger skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenkt tanken selv, men verste er at han virker som en bra fyr. Har ikke akkurat fått et dårlig inntrykk. Men han kunne lagt fra seg det uttrykket, ja. Tror ikke han ser ut sånn by default, men at han setter det opp under intervju osv. Han så jo ikke slik ut når Vivian og han prata i bassenget. 

1 time siden, Håbrannfanger skrev:

Ja skjønner. Jeg har sett det i ytre sogn også. Kan det være et vestkyst-fenomen? Kommer det fra tiden der ungguttene drev med fangst og fiske og det var status å greie garn i timevis på på fulle trålere med rekeslo og sløyeavfall? Kun spekulasjon. 

I mine øyne er det fortsatt status å være fisker. De tjener ekstremt godt og de har en veldig tung og hard jobb. Yrket er svært krevende og det er ikke alle menn som passer til det, for å si det sånn. Men vi har nok forskjellige meninger angående det. ;) Jeg har aldri sett menn ha samme uttrykk i ansiktet som William har. Jeg er fra vestkysten selv. 

Anonymkode: 9b8e4...495

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utifra det jeg har sett virker det som han både har vært veldig stygg i kjeften, sviktet og såret henne, klint med andre foran henne og vært utro. Vi seerne får bare se nå hvor jævlig Sandra er mot Christian, mens sannheten er at hun bare tar igjen så Christian får smake sin egen medisin.

Takk for at du minner oss på dette. Fort gjort å glemme dessverre. 

Anonymkode: 07711...11c

• Liker 10
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tenkt tanken selv, men verste er at han virker som en bra fyr. Har ikke akkurat fått et dårlig inntrykk. Men han kunne lagt fra seg det uttrykket, ja. Tror ikke han ser ut sånn by default, men at han setter det opp under intervju osv. Han så jo ikke slik ut når Vivian og han prata i bassenget. 

I mine øyne er det fortsatt status å være fisker. De tjener ekstremt godt og de har en veldig tung og hard jobb. Yrket er svært krevende og det er ikke alle menn som passer til det, for å si det sånn. Men vi har nok forskjellige meninger angående det. ;) Jeg har aldri sett menn ha samme uttrykk i ansiktet som William har. Jeg er fra vestkysten selv. 

Anonymkode: 9b8e4...495

Stopp en halv. Hva tror du vi forskjellige meninger om? Om det er status å være fisker i Vestland 2020? Det er det sikkert, men det er en annen diskusjon. 

Jeg snakket om DNA-sporet eller den nedarvede kulturen (eller en kombinasjon) som danner bakteppet for hypotesen om det grinete vestlandsfjeset i en gitt situasjon, i dette tilfelle intervjusituasjonen. 

Hypotese: Før var det mange fiskebåter på kaiene i de ulike øysamfunn ene, med menn som sto på kaien og fra tid til annen sannsynligvis brisket seg og gjorde seg til for hverandre med et slikt grin. Grinet var et resultat av en kombo av dårlig lukt fra dekk og et antatt mandig ansiktsuttrykk. 

Endret av Håbrannfanger
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

William virker så knotete og rar 😅 SKIKKELIG bøgdis. Han er jo fra Rauma, så det er jo bygda. Litt gøy å se Vivian stå å fnise og smile av de teite tingene William og Håkon lirer av seg. Tror ikke det skal så mye til for imponere henne. Kjekk jente da, liker henne! 

Men hvorfor får Sandra så mye pes? Hun oppfører da seg iværtfall ikke verre enn hva Daniel har gjort i ses 2. Er det fordi hun er jente?

Anonymkode: 96a48...7a8

• Liker 18
Skrevet

Når det gjelder ansiktet til William.... jeg tror han ser sånn ut når han myser. På intervjuene virker det som deltagerene ofte står med sola i ansiktet, og flere av dem myser på kamera da, jeg tror rett og slett det er "mysetrynet" hans. Ellers virker William som en litt (med stort trykk på litt) enkel, men veldig fin fyr. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er selv fra området der William og Remi kommer fra, ish , og (for å sitere min 14årige lillebror) det er så sjukt cringe å høre på de når de prater!! For noen grusomme dialekter og det er nok slik jeg høres ut for andre 😅 

Anonymkode: 3318b...e30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvem er deres favoritt der inne?

AnonymBruker
Skrevet

Liker William jeg :P syntes han virker chill og ikke dramaqueen.

han er litt morsom og awkward 

Anonymkode: 99308...c78

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er selv fra området der William og Remi kommer fra, ish , og (for å sitere min 14årige lillebror) det er så sjukt cringe å høre på de når de prater!! For noen grusomme dialekter og det er nok slik jeg høres ut for andre 😅 

Anonymkode: 3318b...e30

Jeg liker mysinga til William. Det er sjarmerende på han.

• Liker 4
Skrevet
På 17.4.2020 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Ble litt overrasket over at Melina ble sendt hjem, siden Adrian skal komme inn og med henne har han tre ekser. Ville vært legendarisk om tre jenter ble sendt ned til stranda og gutten som kom opp fra havet var eksen til samtlige... 

Anonymkode: ccb3e...338

Det er jo fullt mulig for produksjonen å fikse

• Liker 1
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor får Sandra så mye pes? Hun oppfører da seg iværtfall ikke verre enn hva Daniel har gjort i ses 2. Er det fordi hun er jente?

Anonymkode: 96a48...7a8

Det tror jeg.

Mario sutrer videre til Pernille... bra hun endelig sier rett ut at hun har friendzona han. Nå blir det drama mellom jentene pga Adrian også. Linn har jo gått i fred der fra episode 1.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fått skikkelig avsmak på Linn og Andrea......... makan til moralpoliti de skal være.

Anonymkode: 99308...c78

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke Linn mer. Skikkelig mean girl. Baksnakker Pernille på en så stygg måte, når Pernille flere ganger snakket med henne om det! Det er like mye Pernille sin eks som hennes, hva vet hun om at hennes relasjon med Adrian er mye sterkere?

Anonymkode: 6e185...977

• Liker 29
Skrevet

Jeg håper Mario ryker snart. Han går meg på nervene. Måten han slenger drit om og til Pernille med en gang han får en mulighet er så sykt unødvendig. Han tålte tydeligvis ikke at hun ikke ville ha sex med han. Han kommer ikke akkurat bra ut av dette programmet.

• Liker 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...