AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Kvinne i tidlig 20-årene som aldri har datet noen, aldri hatt noen kjæreste eller en gang flørtet med en fyr. Har slitt med dårlig selvtillit og angst gjennom hele tenårene noe som har gjort at jeg aldri har turt å vise at jeg interesst eller vært åpen for menn. Men jeg er drittlei av det og drittlei singellivet og vil kaste meg ut i dating verdenen. Ser ikke nødvendigvis etter en kjæreste (selv om det hadde vært fint det og), men heller kanskje en flørt i første omgang. Selvtilliten har bedret seg og angsten er ikke like ille lenger, men jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal gå frem. Jeg trenger tips og råd!! Hvilke datingapper jeg burde prøve, hva jeg burde unngå i profilen min, hvordan jeg sjekker opp menn osv. Anonymkode: a5aab...2e5
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 Du er ikke unormal. Mange begynner ikke å date for i midten av tjue årene eller tretti årene. Om du bare er ute etter en flørt er saken enkel, det finner du på Tinder eller ute på byen lett som en plett. skru på sjarmen, smil, vær imøtekommende, le av humoren hans og spør om telefonnummeret. Anonymkode: 7524d...9ea
Midnight Skrevet 17. mars 2020 #3 Skrevet 17. mars 2020 Så fint du har jobbet med deg selv! Det tror jeg kan gi deg en god start Hadde anbefalt å sjekke ut noen dating-coacher på YouTube. Jeg liker for eksempel Elliot Scott.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Skrevet 18. mars 2020 På 17.3.2020 den 11.00, AnonymBruker skrev: Om du bare er ute etter en flørt er saken enkel, det finner du på Tinder eller ute på byen lett som en plett. Anonymkode: 7524d...9ea Mann i 20årene her. Unnskyld meg, hvor lett er dette? Hva i all verden er det man skal si som får en jente interessert i å faktisk gå ut med deg? Og hva kan man foreslå som ikke er turnoff? Anonymkode: 8be99...378
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #5 Skrevet 18. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Mann i 20årene her. Unnskyld meg, hvor lett er dette? Hva i all verden er det man skal si som får en jente interessert i å faktisk gå ut med deg? Og hva kan man foreslå som ikke er turnoff? Anonymkode: 8be99...378 Hehe det er jo ikke lett for menn da din fjomp 😀 Anonymkode: 625da...ac7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå