Gå til innhold

Kunne du datet en slik mann?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke en jeg la merke til ved første øyekast. Vet ikke hvor populær vedkommende egentlig er hos damer. Ikke dominant, men går veldig godt over ens med de fleste. 

Turn on:

- går over ens med «alle»

- kler seg fint uten å være snobbete

- jeg liker utseende

- er ikke opptatt av trening og sånn «mannekroppsfokus»

- er avholds

- godt forhold til familien

Turn off:

- virker opptatt av hva andre mener. Som feks å slette bildet sitt på some så fort han ikke har x antall likes innen en viss tid

- legger ofte ved kleine ordtak som «trust the universe» «foucus on actings, not what People say» På bildene sine

Anonymkode: 5ce93...3c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du siterer Under turn of hadde vært nok turn of for min del. Han virker for femi og usikker. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- virker opptatt av hva andre mener. Som feks å slette bildet sitt på some så fort han ikke har x antall likes innen en viss tid

- legger ofte ved kleine ordtak som «trust the universe» «foucus on actings, not what People say» På bildene sine

Nei!! 🤮

Det positive veier ikke opp for dette for min del.

Anonymkode: dd044...f0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er han? Turn off-punktene tyder på at han er ung og usikker. Er han 30 eller eldre så hadde jeg ikke orka han.

Anonymkode: 85fed...391

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noe her som hadde plaget meg eller som er umaskulint. Kanskje litt kleint hvis han poster sånne quotes hver dag, og det er jo synd han er så opptatt av likes og usikker på bildene sine, men det hadde ikke vært noe dealbreaker liksom :)

Anonymkode: 86ad4...aab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er han? Turn off-punktene tyder på at han er ung og usikker. Er han 30 eller eldre så hadde jeg ikke orka han.

Anonymkode: 85fed...391

Han er 30 ;) 

Anonymkode: 5ce93...3c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...