AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Del Skrevet 16. mars 2020 Der er visst 47 % i dette land ( kilde Harald Eia😂) som er eneboer. Jeg er en. Vi skal jo alle være hjemme nå. Mest mulig. Selv har jeg vært i karantene i 14 dager alt ( selvvalgt da jeg kom fra knutepunktflyplass) og jeg kjenner jeg begynner bli litt småsprø 🤪 Så da tenkte jeg: hva med en tråd for hva en kan finne på, uten å gå ut, for voksne. ( og gjerne for de som alene bor spesielt kanskje) Anonymkode: 49446...c1e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 16. mars 2020 #2 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg vet ikke om du er kvinne eller mann, men kunne puslespill med noen tusen biter være noe? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Del Skrevet 16. mars 2020 Spille backgammon over nett? Eller andre spill da. Strikke? Sy? 😊 Anonymkode: 87649...542 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Del Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, Pillarguri skrev: Jeg vet ikke om du er kvinne eller mann, men kunne puslespill med noen tusen biter være noe? Kvinne. Men plass til råd for alle kjønn her altså 😉 og puslespill er fint. Hm om jeg hadde hatt ett. Men bra tips. Anonymkode: 49446...c1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Del Skrevet 16. mars 2020 Tinder Anonymkode: 8c99a...4eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anzii Skrevet 16. mars 2020 #6 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg har tatt opp sims igjen😂 utover det har jeg studier å sysselsette meg med, og det er alltid noen vinduer og overflater som bør vaskes. Men frykter det blir svært langtekkelig i lengden😅 håper på fint vær etterhvert så jeg kan holde på i hagen😊 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 16. mars 2020 #7 Del Skrevet 16. mars 2020 Gaming, Se film/Tv-serier, lese bok, håndarbeid, etc.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillarguri Skrevet 16. mars 2020 #8 Del Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kvinne. Men plass til råd for alle kjønn her altså 😉 og puslespill er fint. Hm om jeg hadde hatt ett. Men bra tips. Anonymkode: 49446...c1e Du kan strikke, bake (for å legge i frysen), lage digitalt fotoalbum. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #9 Del Skrevet 16. mars 2020 Håndarbeid, film-maraton, gå på tur, spill wizards unite om du liker Harry Potter (da må du ut og sanke energi i vertshus), vask vinduer, rydd i klærne dine, les bøker, hør på radio, hør på lydbøker, gjør yoga, dra på,sykkeltur. Anonymkode: 1eab7...777 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #10 Del Skrevet 16. mars 2020 Last ned en fargeleggingsapp og kryssordapp. Hør på en lydbok eller flere Sortere matvarer etter alfabetet 🙈 Anonymkode: cd597...61d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 16. mars 2020 #11 Del Skrevet 16. mars 2020 Lær deg noe nytt. Udemy.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #12 Del Skrevet 16. mars 2020 Lag fotobok på fotoknudsen, puslespill, rydd og organiser hjemmet, lag julegaver (strikk, pynt eller handle på tilbud på nett) Anonymkode: 81bbb...2fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 16. mars 2020 #13 Del Skrevet 16. mars 2020 Dataspill, puslespill, lego, sy, rydde, se Netflix, lese bøker, lære et nytt språk, høre på lydbok/podcast, lage mat, tegne/male, hjemmetrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #14 Del Skrevet 16. mars 2020 Mer mer. 😉 og takk takk. Vanskelig å se muligheter så langt ut i eremitttilværelsen. og kanskje andre kan ha glede av ideene etterhvert som dette skrider frem. Men googler nå puslespill, internettkurs og klesskapet trenger en innsats ja. Anonymkode: 49446...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #15 Del Skrevet 16. mars 2020 Voksne mennesker bør ikke ha behov for å få tips fra andre om "inneaktiviteter" bare man skal være hjemme i noen dager... Av underholdningsmessig art bør man gjøre ting man liker enten det er å lese bøker, høre lydbøker/podcast, løse kryssord, spille, Netflix eller annen TV-underholdning, håndarbeid eller annet. Av praktiske ting er det jo mulig å gjøre alt fra grundig rundvask (tak og vegger, oppå og inni skap og skuffer, vaske eventuelle gardiner etc), rydde i skuffer og (kles)skap, gå gjennom og kaste mat som har gått ut på dato, osv. Om man har litt størrelse på huset er dette oppgaver som kan ta svært lang tid å fullføre avhengig av hvor grundig man er. For oss som har godt utstyrte treningsrom hjemme gir en eventuell isolasjonsperiode også en god mulighet til systematisk trening to ganger daglig - man kan teste ut livet som toppidrettsutøver om man vil 😅 Anonymkode: 02020...904 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #16 Del Skrevet 16. mars 2020 ❤️🌸❤️ Anonymkode: 49446...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #17 Del Skrevet 16. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ❤️🌸❤️ Anonymkode: 49446...c1e Ja til alle. Anonymkode: 49446...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #18 Del Skrevet 16. mars 2020 Rydding og vasking og søm står nå også på listen her. Det kjipeste med å være isolert er humøret. Trodde ikke 14 dager var så lenge nei. Men biter litt. Ja og tenker mye rart. Hm Anonymkode: 49446...c1e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #19 Del Skrevet 16. mars 2020 Inneaktiviteter for voksne? Hmmmmm Hva med noe begyner på "S" og slutter på "X"? Anonymkode: a2c13...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #20 Del Skrevet 16. mars 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Voksne mennesker bør ikke ha behov for å få tips fra andre om "inneaktiviteter" bare man skal være hjemme i noen dager... Av underholdningsmessig art bør man gjøre ting man liker enten det er å lese bøker, høre lydbøker/podcast, løse kryssord, spille, Netflix eller annen TV-underholdning, håndarbeid eller annet. Av praktiske ting er det jo mulig å gjøre alt fra grundig rundvask (tak og vegger, oppå og inni skap og skuffer, vaske eventuelle gardiner etc), rydde i skuffer og (kles)skap, gå gjennom og kaste mat som har gått ut på dato, osv. Om man har litt størrelse på huset er dette oppgaver som kan ta svært lang tid å fullføre avhengig av hvor grundig man er. For oss som har godt utstyrte treningsrom hjemme gir en eventuell isolasjonsperiode også en god mulighet til systematisk trening to ganger daglig - man kan teste ut livet som toppidrettsutøver om man vil 😅 Anonymkode: 02020...904 Noen dager? Det er snakk om fjorten dager! Det er ikke «bare noen dager»! Dessuten, når man er vant til å gjøre ting kan man fort gå på veggen når man ikke kan følge daglige rutiner! Da er det veldig greit å få tips om hva man kan finne på! Anonymkode: 1eab7...777 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg