AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Skrevet 16. mars 2020 Har en nabo som ikke er helt god. Han har tre slike digre hunder (New foundland). Naboen min hater andre mennesker generelt. Så han bruker bikkjene til å jage andre folk! Ja faktisk. Det har skjedd veldig mange ganger. Bikkjene angriper hvis du går på veien. Så skjedde det igjen i dag da jeg var på trilletur med min 2åring. Bikkjene (2 stk) kom løpende mot oss, bjeffende. Eier sto 100 m unna, sto helt stille og sa ingenting. Jeg ble veldig redd. Tok opp 2åringen. Bikkjene kom helt innpå meg, bjeffet intenst. Slik drev de på i flere minutter. Eier sto stille, sa ingenting. Så ropte han på dem etter det som føltes som en evighet. Bikkjene brukte lang tid før de snudde og gikk med eier. Så gikk dem i motsatt retning og forsvant. Hva skal jeg gjøre? Bikkjene skadet meg ikke, men de skremte meg skikkelig. Kan dette anmeldes? Det er mange som har blitt angrepet av dem, har du med hund så biter de. Eier legger seg ut med alle, driter i båndtvang og har ingen venner. Anonymkode: 81014...84e
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Skrevet 16. mars 2020 Ring politiet og anmeld Anonymkode: b71fa...90d 4
Humas Skrevet 16. mars 2020 #3 Skrevet 16. mars 2020 Tror du kontakter mattilsynet om sånt. Godt du reagerer på sånt.det er mange som ikke burde vært hundeeiere dessverre. (Jeg blir hver morgen vekket av en som lufter to hunder, han roper til de og napper de i båndet ustanselig. Bedt han flere ganger stoppe, men han sier at hundene har det bra..forstå det den som kan)
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #4 Skrevet 17. mars 2020 Den rasen du nevner er jo stort sett nydelige, rolige og lite aggressive hunder. Anonymkode: 092da...301 4
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #5 Skrevet 17. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Det er mange som har blitt angrepet av dem, har du med hund så biter de. Kan du oppsøke de som har blitt bitt? Det er jo absurd om mange har blitt angrepet av hundene, men ikke anmeldt det. Det burde i så fall skje ASAP, før flere blir angrepet. Tenker at hvis du kjenner til noen av dem, så kan dere gå sammen og sannsynlig skape en sterke sak for politiet. Anonymkode: 2b65c...6af
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Skrevet 17. mars 2020 2 minutter siden, Humas said: Tror du kontakter mattilsynet om sånt. Godt du reagerer på sånt.det er mange som ikke burde vært hundeeiere dessverre. (Jeg blir hver morgen vekket av en som lufter to hunder, han roper til de og napper de i båndet ustanselig. Bedt han flere ganger stoppe, men han sier at hundene har det bra..forstå det den som kan) Det er mange som ikke skulle hatt hund gitt. Men dette høres jo svært alvorlig ut, hunder som angriper og biter. Da er det vel en sak for både politiet og mattilsynet? Anonymkode: 2b65c...6af
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #7 Skrevet 17. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den rasen du nevner er jo stort sett nydelige, rolige og lite aggressive hunder. Anonymkode: 092da...301 Nettopp dette tenkte jeg også! Det er ikke sikkert de hundene der har det så godt hos eieren sin, hvis de har blitt sååå aggressive! Kontakt mattilsynet, ts! Anonymkode: 51d7a...d9d
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #8 Skrevet 17. mars 2020 Haha, tviler på at en psykopat med to hunder som han pusser på folk kan eksistere særlig lenge uten at politiet kommer, så denne må du lengre ut på landet med. Og Newfoundlender er noen av de minst aggressive hundene man kan finne, så du får velge en annen rase neste gang. Anonymkode: e12d9...b67 1
Imperfectionibus Skrevet 17. mars 2020 #9 Skrevet 17. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en nabo som ikke er helt god. Han har tre slike digre hunder (New foundland). Naboen min hater andre mennesker generelt. Så han bruker bikkjene til å jage andre folk! Ja faktisk. Det har skjedd veldig mange ganger. Bikkjene angriper hvis du går på veien. Så skjedde det igjen i dag da jeg var på trilletur med min 2åring. Bikkjene (2 stk) kom løpende mot oss, bjeffende. Eier sto 100 m unna, sto helt stille og sa ingenting. Jeg ble veldig redd. Tok opp 2åringen. Bikkjene kom helt innpå meg, bjeffet intenst. Slik drev de på i flere minutter. Eier sto stille, sa ingenting. Så ropte han på dem etter det som føltes som en evighet. Bikkjene brukte lang tid før de snudde og gikk med eier. Så gikk dem i motsatt retning og forsvant. Hva skal jeg gjøre? Bikkjene skadet meg ikke, men de skremte meg skikkelig. Kan dette anmeldes? Det er mange som har blitt angrepet av dem, har du med hund så biter de. Eier legger seg ut med alle, driter i båndtvang og har ingen venner. Anonymkode: 81014...84e Om en blir bitt og må sy/ta stivkrampe så blir en spurt om rase og om en kjenner eiers navn så om så skjer vil det bli tatt affære
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå