Gå til innhold

Hva slags type jenter faller du for?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jente selv så faller jeg for sporty jenter som er naturlige, tøffe naturlig feminine jenter, men ikke jålete. Jeg liker også pene maskuline jenter, bad ass jenter- veit ikke åssen jeg ellers skal forklare det 😅

Anonymkode: 8b897...959

Som jeg skulle sagt det selv. Flott å høre at det er flere av oss ;)

Anonymkode: d12f9...b95

Videoannonse
Annonse
Gjest Familytree
Skrevet
På 16.3.2020 den 23.52, AnonymBruker skrev:

Som jente selv så faller jeg for sporty jenter som er naturlige, tøffe naturlig feminine jenter, men ikke jålete. Jeg liker også pene maskuline jenter, bad ass jenter- veit ikke åssen jeg ellers skal forklare det 😅

"cool new girl in town"?

Skrevet (endret)

Veldig utadvendte kvinner. Hittil vært en gresk tragedie ˈala homers odysseen.

Endret av Kaptein Klein
AnonymBruker
Skrevet

Bad Girls 

Anonymkode: 15c1a...a27

AnonymBruker
Skrevet
På 17.3.2020 den 3.52, AnonymBruker skrev:

Samme her,men jeg er mer jålete😂. Men vil også si at jeg Har tøffe trekk i tillegg.

Anonymkode: e28d5...14b

AnonymBruker
Skrevet

Hilde

Anonymkode: 109e1...bd7

• Liker 4
Skrevet

Liker damer som:

• Er snille og liker å ta i et tak
  • ikke er for opptatt av materielle verdier, men er fornøyd når man har det en trenger
  • liker friluftsliv og det henger litt sammen med punkt en :) 
  • Har gode verdier gjerne kristen tro og har interesser som hun kan engasjere seg i
  • Trofast (og dette er ekstremt viktig, men ikke lett å finne hos hverken kvinner eller menn)
  • Ærlig , si fra på godt og vondt når ting ikke er som det skal være, eller om en ikke vil ta forholdet videre.
  • Har normal orden og liker at det ser rent og pent ut rundt seg, uten at det er sånn "støv på hjernen" tendenser
  • Om de vil ha i gang et prosjekt, gjerne være med å planlegge og utføre dette. Ikke bare kreve det.

Det var det som Fleksnes sier, finner man en dame som dette er det å få en perfekt match kommet veldig langt, da trenger en bare at kjemien klaffer :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 17.3.2020 den 0.37, Brunello skrev:

Kåte damer med store pupper😊

Haha.

Anonymkode: 88253...db0

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 19.3.2020 den 12.04, Duftavsommerregn skrev:

Liker damer som:

• Er snille og liker å ta i et tak
  • ikke er for opptatt av materielle verdier, men er fornøyd når man har det en trenger
  • liker friluftsliv og det henger litt sammen med punkt en :) 
  • Har gode verdier gjerne kristen tro og har interesser som hun kan engasjere seg i
  • Trofast (og dette er ekstremt viktig, men ikke lett å finne hos hverken kvinner eller menn)
  • Ærlig , si fra på godt og vondt når ting ikke er som det skal være, eller om en ikke vil ta forholdet videre.
  • Har normal orden og liker at det ser rent og pent ut rundt seg, uten at det er sånn "støv på hjernen" tendenser
  • Om de vil ha i gang et prosjekt, gjerne være med å planlegge og utføre dette. Ikke bare kreve det.

Det var det som Fleksnes sier, finner man en dame som dette er det å få en perfekt match kommet veldig langt, da trenger en bare at kjemien klaffer :) 

Jeg vil påstå at jeg er matcher alle disse kriteriene 😉😌 

Er ikke kristen, men har ganske tilsvarende livsverdier.

Dessverre har jeg ikke møtt en mann som ser det eller setter pris på det og vil noe mer med meg, på veldig lenge. Og jeg kaster ikke bort tid på å være sånn halvveis innenfor hos en mann. Jeg skal kun være nr.1 og helt innenfor om det skal bli noe ordentlig ut av det. 

Anonymkode: d77f3...1a5

AnonymBruker
Skrevet

Hun må ikke være materialistisk eller dyr i drift

Hun må være positiv og blid

Ungdommelig

Ikke bare ligge i sofaen hele dagen

Av utseende er ting som fin hud, pent ansikt, slank, fint hår ting jeg faller for. Hårfarge, høyde osv spiller ingen rolle.

Anonymkode: ba7a6...d9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun må ikke være materialistisk eller dyr i drift

Hun må være positiv og blid

Ungdommelig

Ikke bare ligge i sofaen hele dagen

Av utseende er ting som fin hud, pent ansikt, slank, fint hår ting jeg faller for. Hårfarge, høyde osv spiller ingen rolle.

Anonymkode: ba7a6...d9b

Det høres ut som du vil ha en slags bestemor med kroppen til en nittenåring.

Anonymkode: 3bb16...2c5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/16/2020 at 10:52 PM, AnonymBruker said:

Bra: Snill, omsorgsfull, følsom

Dårlig: Frekk, bitchy, slem

Anonymkode: 60944...117

Skulle ønske fler menn tenkte sånn 😊

Anonymkode: 68787...342

AnonymBruker
Skrevet

Det første jeg ser,er utseende og klesstil,derfor er det litt avgjørende for i det hele tatt å ta kontakt. Jeg liker damer med både mørkt og lyst hår....nordisk utseende damer er verdens fineste. Jeg har en "greie" med damer i skjørt,synes bare det er sykt sexy.Alder bør være over 35,foretrekker modne damer.

Anonymkode: 97a4f...f71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker de som er så trygge på seg selv at de har beholdt hår på dåsa.

Anonymkode: bb5c2...5aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dame her, men bi. Foretrekker ofte for damer som for meg fremstår litt mektige. I DISSE KORONATIDER har jeg en greie for Camilla Stoltenberg 😜 Altså, jeg tiltrekker av damer som imponerer meg. På samme måte med menn. Ellers er humor og snillhet, genuin godhet, tålmodighet og klokskap, samt lekenhet, attraktive personlighetsstrekk for meg.

Anonymkode: 67f6f...6fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...