Gjest JENTE 24 Skrevet 14. juni 2005 #1 Skrevet 14. juni 2005 Alt dette snakket om at "modne kvinner" er så utrolig mye bedre i senga og de har så selvtilitt på seg selv... Akkurat som om alle gutter vil knulle ei dame på 35+! Vi er da jammen meg like gode,vi! Oppskrytt! Når jeg ble sammen med en mann på 36 år, fikk jeg høre av godt voksne damer at han ville angre seg... Ja, klart jeg ikke kunne måle meg med volsne og erfane kvinner. Men ingen kan komme unna at vår generasjon nå er utrolig mer frekke og alt er nesten prøvd ut. Jeg har hatt 7 sexpartnere, ett 2 års lang samboerskap, hvor jeg fikk ett barn. Så ingen skal si at jeg ikke kan tilfredstille min kjæreste på 36 år. Han er storfornøyd, og sier at han aldri har hatt noen bedre elskere!!!! Mange unge jenter som også er trygge på seg selv, og sin egen seksualitet, trenger ikke å ha levd 40 år for å få det, ass!! Måtte bare få det ut, er så lei av denne generaliseringen av oss unge jenter!!!!
Gjest mann 39 Skrevet 14. juni 2005 #2 Skrevet 14. juni 2005 Tror mye er individuelt her. Jeg har vært med rundt 30 kvinner, og 2-3 har vel vært rundt 25 år. Oppfatter disse råere,ja de gjør mye litt sånn nasty... F.eks ei jeg hadde sex med, trakk seg vekk fra meg og begynne å suge meg rett etter at jeg hadde kommet. Det jeg husker var vel at de vat langt mer frekke i senga, men dette kan jo være tilfeldig. Og de har jo langt finere kropper, det er jo også et pluss.
Gjest Priora Skrevet 14. juni 2005 #3 Skrevet 14. juni 2005 Og de har jo langt finere kropper' date=' det er jo også et pluss.[/quote'] Je enig, det skjer et utrolig forfall med kvinnekroppen mellom 25 og 30. Blir som forskjellen på kylling og høne.
Gjest glamourgirl Skrevet 14. juni 2005 #4 Skrevet 14. juni 2005 Jeg er 31 og kroppen min har aldri vært finere eller fungert bedre seksuellt enn det den gjør akkurat nå...
*Lene* Skrevet 14. juni 2005 #5 Skrevet 14. juni 2005 Uvitenheten rår ser jeg.. Det er jo helt individuelt hvordan man ser ut som 25 åring kontra 35 åring!! En på 25 kan ha forfalt mye mer enn en på 35. KOmmer an på hvordan man tar vare på innpakningen!
Imax Skrevet 14. juni 2005 #6 Skrevet 14. juni 2005 Et spørsmål da, til trådstarter: Kommer du til å være dårligere i senga når du er 35 når du er så god når du er 24? Neppe - for da har du 12 år til med erfaring! Uansett, min erfaring er at det ikke finnes objektive kriterier for en god sexpartner, for man må jo jammen meg passe sammen også. Så den beste partneren for deg er ikke nødvendigvis den beste partneren for meg. Og når det gjelder å være ung og dristig, så er vel det veldig individuelt. Selv føler jeg meg mer hemningsløs og fri etter som årene har gått, samtidig som jeg nå stiller større krav til partneren min enn jeg ville gjort for 10 år siden. Jeg ble også med på en del ting da jeg var yngre bare for å tilfredsstille partneren min, som jeg ikke likte selv. Det er det slutt på nå.
Gjest MikaelJakobsen Skrevet 14. juni 2005 #7 Skrevet 14. juni 2005 Hvorfor er du sjalu på modne damer, hvis du har et forhold du er fornøyd med?
Gjest for et pes Skrevet 14. juni 2005 #8 Skrevet 14. juni 2005 Kan vel ikke si at alle damer nødvendigvis blir sexgudinner alle sammen, men livet handler vel mer om sex. Greit nok modne kvinner er kanskje best i senga for de har en trygghet, som få yngre jenter har. Tror nok at et par som er glad i hverandre har det godt seksuelt uansett alder. Jeg er nå 38 år, gift med ett barn og sexlivet går vel opp og ned. Tror ikke alder alltid spiller inn, men å finne en partner du tør å slippe deg fri med.
Gjest g33 Skrevet 14. juni 2005 #9 Skrevet 14. juni 2005 Alt dette snakket om at "modne kvinner" er så utrolig mye bedre i senga og de har så selvtilitt på seg selv... klippe, klippe... Jeg er g33 og foretrekker helt klart jenter på din alder. Problemet er at de syns jeg er for gammel :-? Skakke være enkelt...
Nelle Skrevet 14. juni 2005 #10 Skrevet 14. juni 2005 Hvorfor er du sjalu på modne damer, hvis du har et forhold du er fornøyd med? Henger meg på denne! Hvis du er trygg på deg selv, både utseendemessig og i forhold til hvem du er som sexpartner -og hvis du er i et forhold du er fornøyd med og hvor du har det fint, hvorfor har du da behov for å skrive dette innlegget? En annen ting: Det er ikke til å komme bort i fra at integritet gjerne kommer etterhvert -selv foretrekker jeg helt klart å knulle en mann som har integritet, nettopp fordi sex mye mer dreier seg om hva man har "mellom ørene" enn det rent fysiske "ut og inn med pikk i fitte". Når det skal være sagt kjenner jeg unge menn som er langt mer modne, og har langt mer integritet enn menn på 40/50/60. Og omvendt. Generelt sett er jeg i mot generaliseringer. Det gjelder også i dette tilfellet. Og det er også det jeg vil svare ditt innlegg med... Min konklusjon blir da: Ingen vits i å generalisere. Du er sikkert helt toppers i senga selvom du er 25, og modne damer på 35+ er også helt sikkert toppers i senga. Sex dreier seg nemlig om helt andre ting enn alder! Nelle
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå