Gå til innhold

Coop obs tilbud, har du vært der i dag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som kan fortelle hva coop har av tilbud denne uken? de har ikke kundeavis, som må være idiotisk påfunn for å si det mildt. Siden nå MÅ vi i butikken for å se etter tilbud! Og når vi kommer dit så må vi gjennom hele butikken for å finne ut hva som er på tilbud. I stedet for å se på tilbud hjemme og planlegge. Da unngår vi bomturer og man kan gå rett til de hyllene med de varene vi skal ha, så slipper vi å loffe rundt i alle hyller.

Noen som vet?

Anonymkode: 26301...ed5

Videoannonse
Annonse
Gjest Keikolina
Skrevet

Coop obs har ikke kundeavis pga korona

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan fortelle hva coop har av tilbud denne uken? de har ikke kundeavis, som må være idiotisk påfunn for å si det mildt. Siden nå MÅ vi i butikken for å se etter tilbud! Og når vi kommer dit så må vi gjennom hele butikken for å finne ut hva som er på tilbud. I stedet for å se på tilbud hjemme og planlegge. Da unngår vi bomturer og man kan gå rett til de hyllene med de varene vi skal ha, så slipper vi å loffe rundt i alle hyller.

Noen som vet?

Jeg syns det er bra at de ikke har kundeavis. Det produserer alt for mye papirsøppel.

Anonymkode: c5cd4...e3d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Keikolina skrev:

Det er jo derfor jeg spør her 🤦‍♀️

De kan jo ha tilbud i butikken for det. De kan jo ikke droppe det nå når hele Norge sliter økonomisk! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg la merke til at Rema1000 fjernet sin kundeavis forrige uke på torsdag. Jeg tenkte at den kanskje bare var fjernet fra nettet, men fikk ikke tilbud på de tingene fra kundeavisen jeg hadde tatt screenshot av og som skulle vare til lørdag. For meg virket det derfor som at Rema1000 utnytter situasjonen til å presse prisene opp (eller hvertfall ikke skru de ned, som ved ordinære tilbud)

Anonymkode: 59333...258

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er bra at de ikke har kundeavis. Det produserer alt for mye papirsøppel.

Anonymkode: c5cd4...e3d

Jeg mottar ikke reklame i papirform. Det legges normalt ut på nett 

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok også vanskelig å gjennomføre tilbud og kampanje pga at mye kan være utsolgt

Anonymkode: 917af...63b

• Liker 1
Gjest Keikolina
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De kan jo ha tilbud i butikken for det. De kan jo ikke droppe det nå når hele Norge sliter økonomisk! 

Kundeavis.obs.coop.no

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke, men jeg la merke til at Rema1000 fjernet sin kundeavis forrige uke på torsdag. Jeg tenkte at den kanskje bare var fjernet fra nettet, men fikk ikke tilbud på de tingene fra kundeavisen jeg hadde tatt screenshot av og som skulle vare til lørdag. For meg virket det derfor som at Rema1000 utnytter situasjonen til å presse prisene opp (eller hvertfall ikke skru de ned, som ved ordinære tilbud)

Jeg var på Rema på lørdag og fikk tilbudsvarer som normalt. Uten å vise eller si noe som helst 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Keikolina skrev:

Mener du at de ikke har tilbud pga corona eller fysisk avis? De pleier jo å ha online tilbudsavis

AnonymBruker
Skrevet

Men hva er poenget? Ser at flere matbutikker har samme "smittevernstrategi",men forstår ikke tanken bak. Tenker at det er viktig at noen ting går sin vante gang. For hver ting som endres på, med en eller annen smittevernsbegrunnelse, fører det til enda mer katastrofeopplevelse hos mange. 

Anonymkode: 069c7...ce7

Gjest Keikolina
Skrevet

Lol, les kundeavisa, har de ikke tilbud så har de ikke tilbud. En grei måte å sko seg på krisa

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Keikolina skrev:

Kundeavis.obs.coop.no

De har ikke kundeavis. Det er jo derfor jeg spør! 🤦‍♀️

Jeg vet da at de har kundeavisen på nett (og papir, men papir bruker jeg ikke). 

Skrevet

Se appen Mattilbud - gratis, lastet ned i en fei og viser ukesavisene hos Coop obs/extra, rema, kiwi, helgøs ++++ :)))) 

Gjest Keikolina
Skrevet

Mener du at de ikke har tilbud pga corona eller fysisk avis? De pleier jo å ha online tilbudsavis

Gå på coop obs å få opp kundeavisen der, der står det

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Badesåpe skrev:

Se appen Mattilbud - gratis, lastet ned i en fei og viser ukesavisene hos Coop obs/extra, rema, kiwi, helgøs ++++ :)))) 

Nei, ikke denne uken.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spar har heller ikke kundeavis denne uken. men de har allikevel 10 kr marked. Selv om det riktignok var noen hull i hyllene her og der.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Keikolina skrev:

Gå på coop obs å få opp kundeavisen der, der står det

På Coop sin sider står at de ikke har det pga koronaviruset. Forklar det den som vil....

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok også vanskelig å gjennomføre tilbud og kampanje pga at mye kan være utsolgt

Ja og når man tenker enda lengere bakover i leddene så er det jo viktig at de som jobber på fabrikkene og i matproduksjonen, bøndene osv får best mulig lønn og i disse tider hvor mange blir permittert eller syke bør vi tenke på kronene disse mister for at vi skal få ha tilbud. Da er ikke den tjuekroningen jeg sparer på pizza om det kan være ukelønna til en av bøndene i utlandet som selger til fabrikkene som produserer og sender til butikkene her.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det står de ikke har noen kundeavis, ikke noe markedsføring via avisene. Men vi er hjertelig velkommen 🙄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...