Gå til innhold

Kan man ta blodprøve?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt å ta en blodprøve for å se hvordan alt står til, men kan man det nå som alt er korona-forbudt?

Anonymkode: 38300...1d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville absolutt ikke belastet legekontoret med noe slikt nå. Det kan vente.

Anonymkode: 20f2c...cac

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du er tidenes tulling om du er frisk og plager legen med dette nå. Det er fullstendig unødvendig i normale tider og galskap å plage legen med nå. 

Endret av altflyter
  • Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, altflyter said:

Du er tidenes tulling om du er frisk og plager legen med dette nå. Det er fullstendig unødvendig i normale tider og galskap å plage legen med nå. 

Hva er det fastlegen er så opptatt med nå om dagen om de ikke har coronatester der?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at du vurderer det engang om det ikke er nødvendig. Jeg har kronisk sykdom og MÅ ta blodprøver jevnlig. Jeg skulle gjerne stått over da det er da og i matbutikken jeg er mest utsatt for smitte. Virker suicidalt å gå til legekontorer uten at man må nå.

Anonymkode: 87660...5f9

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, blasfeminist skrev:

Hva er det fastlegen er så opptatt med nå om dagen om de ikke har coronatester der?

Sykemeldinger, et renn av telefoner fra folk som ikke evner å lese seg opp på korona, faste pasienter som MÅ ha hjelp, tilleggsoppgaver som følge av korona hvor fastlegene må være tilgjengelig for sykehusene, sykehjemmene og hjemmesykepleien. Mange leger er i karantene, noe som betyr at 1 fastlege gjerne har listen til 2 andre leger... Må jeg fortsette for at du skal forstå det? 

• Liker 3
Skrevet

Les hva kommunen har skreve ang legekontoret. Mange kontor har steng på grunn av koronaviruset. Bestill deg time når det har roer seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...