Gå til innhold

Han sa jeg hadde bollemus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den stikker seg frem 😉, er frekk, prøver ikke å si unnskyld og gjemme seg. Alt som er kurvet og rundt på kvinnen er deilig. Bryst, rumpeballer, hofter, lepper, Bollemus, samme tingen.  

Ei musa di, sett deg på fjeset hans og ri ham hardt. Han virker som typen til å sette pris på deg! 

Anonymkode: 4bbbf...38c

Liker de fleste menn det da? Bedre enn å gå ned på dama? 

Anonymkode: e014d...867

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver først: takk for svar, da skal jeg tro på dere men så avslutter du innlegget med enda fler spørsmål. Dette begynner å ligne en runketråd.

Anonymkode: de78e...f8b

Nei, jeg er dame som lurer. Har ikke så mye erfaring. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver først: takk for svar, da skal jeg tro på dere men så avslutter du innlegget med enda fler spørsmål. Dette begynner å ligne en runketråd.

Anonymkode: de78e...f8b

Hva slags tråd er en runketråd, kan man sy med den? 

Anonymkode: 543e8...9cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker de fleste menn det da? Bedre enn å gå ned på dama? 

Det går jo an å variere litt?  Mange fler enn meg som liker at dama tar styringen i blant.  En dame som tar kontroll over egen nytelse, og viser hva hun vil, er veldig sexy.  Kan dessverre ikke svare for de fleste menn. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo an å variere litt?  Mange fler enn meg som liker at dama tar styringen i blant.  En dame som tar kontroll over egen nytelse, og viser hva hun vil, er veldig sexy.  Kan dessverre ikke svare for de fleste menn. 

Takk for tips. Jeg er dårlig på å ta kontroll. Blir flau med tanken. Og redd for å gjøre noe feil. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som sier at jeg har bollemus også fordi den er synlig i buksa mi.

Anonymkode: 7d3ab...e52

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes bollemus er sexy jeg. En stk. saftig bollemus takk! 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, DeLorean skrev:

Jeg synes bollemus er sexy jeg. En stk. saftig bollemus takk! 

Synes du det er sexy når olabuksa viser musa tydelig?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes du det er sexy når olabuksa viser musa tydelig?

Ja, det er ikke meg imot. Jeg personlig synes det er sexy. Man har vel det kjønnsorganet man har 😊 

AnonymBruker
Skrevet
På 16.3.2020 den 1.49, AnonymBruker skrev:

Er ikke det å si at jeg har bollemus veldig frekt? Jeg virkelig hater bollemusa mi og skulle gjerne operert den bort. Jeg skjems av den. Ble veldig lei meg når han sa det. Han sa også at fitta var saftig og at jeg ble veldig våt. Hvordan liker menn egentlig fitter? Små, tynne og tørre?

Sånn?

Screenshot_20200321-003357.png

Anonymkode: 5cd0e...0ff

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, DeLorean skrev:

Ja, det er ikke meg imot. Jeg personlig synes det er sexy. Man har vel det kjønnsorganet man har 😊 

Det er egentlig bra. Uansett hvilke bukser jeg bruker så får jeg bollemus i de.

• Liker 1
Skrevet

Flaggermus er vel ikke helt inn i disse tider.

• 2 år senere...
Skrevet

Vet det er en gammel tråd, men uvitenheten av enkelte irriterte meg litt, så ville komme med mitt innspill. Er mange som misforstår bollemus med en "feit" mus. Men bollemus er jo et forhøyet venusberg, har ingenting med fett å gjøre!! En vagina kommer i alle slags utseender og bollemus er en av disse, personlig synes jeg bolle er deilig! Er jo akkurat det samme som mannens penis, også mange forskjellige typer! Aldri skam dere for noe så vakkert som deres eget underliv! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.3.2020 den 1.49):

Er ikke det å si at jeg har bollemus veldig frekt? Jeg virkelig hater bollemusa mi og skulle gjerne operert den bort. Jeg skjems av den. Ble veldig lei meg når han sa det. Han sa også at fitta var saftig og at jeg ble veldig våt. Hvordan liker menn egentlig fitter? Små, tynne og tørre?

Det er jo et kompliment! Ta deg sammen! 

Anonymkode: 92405...2f3

• Nyttig 1
Skrevet

Ser nå at det er en gammel tråd🤦🏼‍♀️

Skrevet

26 minutter siden, Knute said:

Vet det er en gammel tråd, men uvitenheten av enkelte irriterte meg litt, så ville komme med mitt innspill. Er mange som misforstår bollemus med en "feit" mus. Men bollemus er jo et forhøyet venusberg, har ingenting med fett å gjøre!! En vagina kommer i alle slags utseender og bollemus er en av disse, personlig synes jeg bolle er deilig! Er jo akkurat det samme som mannens penis, også mange forskjellige typer! Aldri skam dere for noe så vakkert som deres eget underliv! 

Se definisjon av "venusberg" i Det Norske Akademis Ordbok:

"hvelvet fettvevparti med karakteristisk behåring like over de kvinnelige ytre kjønnsorganene"

Selvfølgelig har det noe med fett å gjøre. Les deg litt opp om anatomi før du retter på andre, vel?

Noen kvinner ønsker ubegripeligvis å ha mindre fett der, skal man gå etter de mange kirurgitreffene jeg fikk på "venusberg". 

Men idealet er jo at kvinnekropper ikke skal være for myke hverken her eller der, skjønner jeg mange mener.

Jeg er ikke en av dem.

Anonymkode: abcd1...343

• Liker 1
Skrevet

Unnskyld. Jeg synes dette var veldig morsomt! Små, tynne og tørre fitter 😆

Anonymkode: 54159...12c

Skrevet
Knute skrev (4 timer siden):

Ganske fantastisk at det irriterer deg såpass at du må opprette en bruker, og i tillegg dra fram en gammel tråd.  Du får dagens tullingpris. 

Skrevet

Bollemus er jo ett kompliment

Anonymkode: c575c...5a1

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Bollemus er jo ett kompliment

Anonymkode: c575c...5a1

Ikke to altså? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...