AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 Sto akkurat nytt på VG om at psykologer stenger fra og med imorgen kl 00. Så ingen kan snakke med psykologen sin fra og med da??? Tror dere de tilbyr tlf samtaler i hvertfall? Anonymkode: 7b563...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg håper virkelig at vi kan prate i telefonen eller via skype med de! Anonymkode: 3ef5f...0e9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sstinemor Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Hvor lang tid tror dere dette vil vare😬 virkelig ikke i form til å gå over påske uten å få pratet med noen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg håper virkelig at vi kan prate i telefonen eller via skype med de! Anonymkode: 3ef5f...0e9 De skriver «all unødvendig helsehjelp stenges». Men psykolog er veldig nødvendig, blir sint altså! Anonymkode: 7b563...9a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, sstinemor skrev: Hvor lang tid tror dere dette vil vare😬 virkelig ikke i form til å gå over påske uten å få pratet med noen! Frem til i hvertfall 27 mars fikk jeg høre fra en venninne som fikk melding av psykologen..:/ Anonymkode: 7b563...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Del Skrevet 15. mars 2020 Jaja, kan ikke bli tvangsinnlagt når alt går til helvete da. Så det er jo positivt. Ja, jeg er i panikkmodus. Faen ta myndighetene! Dette er unødvendig, å stenge dps for de sykeste. Snakk om å sparke de som ligger nede fra før. Anonymkode: a306c...e7c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg kjenner til et psykologselskap og de tilbyr samtaler på telefon og skype. Anonymkode: 1a8a6...91c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De skriver «all unødvendig helsehjelp stenges». Men psykolog er veldig nødvendig, blir sint altså! Anonymkode: 7b563...9a2 Men man kan jo få psykologbehandling over nettet/telefonen, så jeg skjønner ikke at de må legge ned arbeidet helt! Jeg har time på torsdag hos min psykolog og sliter om jeg må klare meg enda lengre uten å prate med henne!😭 Anonymkode: 3ef5f...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #9 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg syns de burde tilbudt telefon timer... Men de gjør ikke det. Fikk melding av min psykolog at det stenges i minst to uker. Blir nok sannsynligvis lenger.... Er ganske ille og jeg er veldig bekymret og opprørt. Anonymkode: 8270a...11e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg syns de burde tilbudt telefon timer... Men de gjør ikke det. Fikk melding av min psykolog at det stenges i minst to uker. Blir nok sannsynligvis lenger.... Er ganske ille og jeg er veldig bekymret og opprørt. Anonymkode: 8270a...11e dps eller privat med avtale? Anonymkode: 3ef5f...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #11 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jaja, kan ikke bli tvangsinnlagt når alt går til helvete da. Så det er jo positivt. Ja, jeg er i panikkmodus. Faen ta myndighetene! Dette er unødvendig, å stenge dps for de sykeste. Snakk om å sparke de som ligger nede fra før. Anonymkode: a306c...e7c Enig. Blir virkelig sint at de ikke tar oss som sliter psykisk på alvor! Anonymkode: 7b563...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #12 Del Skrevet 15. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner til et psykologselskap og de tilbyr samtaler på telefon og skype. Anonymkode: 1a8a6...91c Det er vel privat og tar 1000 kr eller mer pr konsultasjon... Hjelp skal bare være for de rikeste..... Hmz Anonymkode: 8270a...11e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #13 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men man kan jo få psykologbehandling over nettet/telefonen, så jeg skjønner ikke at de må legge ned arbeidet helt! Jeg har time på torsdag hos min psykolog og sliter om jeg må klare meg enda lengre uten å prate med henne!😭 Anonymkode: 3ef5f...0e9 Har time torsdag jeg også, hos dps. frykter det verste nå Anonymkode: a306c...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #14 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: dps eller privat med avtale? Anonymkode: 3ef5f...0e9 DPS meg du spurte. Anonymkode: 8270a...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jabbadabbaduu Skrevet 15. mars 2020 #15 Del Skrevet 15. mars 2020 Alle privatpraktiserende psykologer er pålagt å stenge nå, men bare for face to face-samtaler. Nesten ALLE psykologer i Norge tilbyr online (video-) og eller telefonsamtaler som erstatning for «vanlige» samtaler nå. Forskning tyder på at det fungerer like godt som vanlige psykologsamtaler. Spesialisthelsetjenesten stenger vel foreløpig ikke, altså poliklinikk og sykehuspsykiatri. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #16 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men man kan jo få psykologbehandling over nettet/telefonen, så jeg skjønner ikke at de må legge ned arbeidet helt! Jeg har time på torsdag hos min psykolog og sliter om jeg må klare meg enda lengre uten å prate med henne!😭 Anonymkode: 3ef5f...0e9 Samme her 😕 håper virkelig alle psykologer ringer pasientene i hvert fall. Om de så ikke kan fysisk møte på kontoret Anonymkode: 7b563...9a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #17 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er vel privat og tar 1000 kr eller mer pr konsultasjon... Hjelp skal bare være for de rikeste..... Hmz Anonymkode: 8270a...11e Tror de stenger alle uansett privat eller ikke..:/ Anonymkode: 7b563...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #18 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: DPS meg du spurte. Anonymkode: 8270a...11e Oki, jeg har privat med avtale og jeg har ikke hørt noe fra henne ennå. Anonymkode: 3ef5f...0e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #19 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, Jabbadabbaduu skrev: Alle privatpraktiserende psykologer er pålagt å stenge nå, men bare for face to face-samtaler. Nesten ALLE psykologer i Norge tilbyr online (video-) og eller telefonsamtaler som erstatning for «vanlige» samtaler nå. Forskning tyder på at det fungerer like godt som vanlige psykologsamtaler. Spesialisthelsetjenesten stenger vel foreløpig ikke, altså poliklinikk og sykehuspsykiatri. Åh så bra! Da håper jeg alle får snakket med psykologen på tlf heller Anonymkode: 7b563...9a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #20 Del Skrevet 15. mars 2020 Kanskje vi må forsøke å hjelpe hverandre i stedet? Hobbypsykolog kan være bedre enn ingen psykolog. Jeg mener ikke familie, venner og lignende. De prater vel folk med fra før av. Jeg tenker mer på at vi som går fast til psykolog, og særlig oss som har gjort det i en årrekke, sikkert kan bidra med et og annet fornuftig innspill, og ikke minst en erfaringsbasert forståelse. Er drittkjipt dette her, som så mye annet om dagen, når DPS og andre tilbud stenger. Anonymkode: 48617...48d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg