Mathildeee Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Hei, Jeg har lastet ned tinder, men orker ikke tanken på at familie, ex og venner skal se meg der. Jeg kjøpte derfor tinder gull og huket av for "Styr hvem som kan se deg - Bare personer jeg har trykket liker på". Tenkte dermed at profilen min var skjult for andre, intill jeg trykket like. Men allikevel får jeg opp at 4 personer har liket meg. Hvordan fant disse profilen min når jeg har valgt: "Styr hvem som kan se deg - Bare personer jeg har trykket liker på". ?
norw Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Slapp av. Om du er singel, spiller det ingen rolle om familie, venner og bekjente finner deg på Tinder. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Visste ikke at det alternativet fantes. Høres rart ut at andre kan like deg om den innstillingen finnes. Anonymkode: 882c9...7ee
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Visste ikke at det alternativet fantes. Høres rart ut at andre kan like deg om den innstillingen finnes. Anonymkode: 882c9...7ee Akkurat, hvordan kan noen like deg om ingen kan se profilen din? Det gir jo ingen mening Anonymkode: 26660...75f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå