AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Noen som har lest denne boka av Lili Bendriss og Camillo Løken? Jeg har ikke lest den enda men er nysjerrig. Jeg vet ikke om sånne bøker funker for meg, det som gjorde at jeg skjønte at jeg hadde såkalt "evner" var at jeg kom meg på kurs, det var mye lettere å få til ting sammen med andre. Etter jeg begynte med dyrekommunikasjon har jeg også sett at det virker som at alle har klarsynte evner, de vet det bare ikke. En som jeg gikk på kurs hos sa at hun hadde aldri opplevd at en nybegynner ikke har fått det til. Jeg opplever også med de dyresamtalene jeg gjør, at eier vet jo mye av dette allerede, de trengte bare en bekreftelse på at det de plukket opp fra dyret sitt var riktig. Så jeg mener at alle er klarsynte, alle kan snakke med dyr, alle har intuisjon osv. Det må bare øves opp! Michael Winger har også sagt det samme. https://www.energica.no/_du-er-klarsynt-lilli-bendriss-camillo-loken-9788248925316?fbclid=IwAR2nllRPjc9AdzpwocvFRksQO0py3x8_tKnafxp_erFRpz0eCfFdr90BQbQ Anonymkode: aa144...de4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Jeg kunne vært interessert, hadde vært fint å hatt noe å lese på nå som det er koronatid. Boken skulle fantes som e-bok, littkjipt å bestille på nett nå?:) Jeg har og noe evner da jeg har fått noe innsyn på det, men de er vel under utvikling ennå. Anonymkode: eb08a...cfb
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #3 Skrevet 22. mars 2020 Kunne også tenkt å lese. Ebok hadde vært perfekt ja! Anonymkode: dedb5...ab8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå