Gå til innhold

Greit å jogge ute nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er ikke i karantene eller noe, men allikevel så lever jeg som om jeg skulle ha vært det bortsett fra at jeg går på jobb (helsevesenet). Men jeg kjenner at jeg trenger å få rørt meg siden treningssenterene er stengt (angrer skikkelig på at jeg solgte tredemølla mi for 3 mnd siden 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️😭, den hadde vært GENIAL nå) jeg tenkte å prøve å begynne å jogge ute når det et vær til det, i skogen. Er det innafor ? Tar jo ikke på noen ting annet enn min egen bil da fra og til skogstien. 

Anonymkode: 387c7...780

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du kan prøve, men det kan hende mange andre tenker det samme som deg. Her jeg bor er det mange i skogen nå.

Anonymkode: bb49e...2db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan prøve, men det kan hende mange andre tenker det samme som deg. Her jeg bor er det mange i skogen nå.

Anonymkode: bb49e...2db

Ja,  er det mange der så dropper jeg det, men er veldig mye skog å ta av her jeg bor da, så mange valgmuligheter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jogg. Så fremst du ikke har tenkt å jogge langs Karl Johan eller Torgallmenningen og puste, spytte og pese. 

Anonymkode: 65f11...f22

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jogg. Så fremst du ikke har tenkt å jogge langs Karl Johan eller Torgallmenningen og puste, spytte og pese. 

Nei, tenkte et avsidesliggende sted. Ikke i nabolaget liksom der barn går rundt og folk går turer med hundene sine som kan tråkke i mitt eventuelle spytt eller hva enn (ikke at jeg har til vane å spytte når jeg trener men, og ikke at jeg tror jeg er smittet) å dra med seg det inn i hjemmene sine. Så må bli et litt gjemt sted. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men da blir det en forfriskende joggetur når været tilsier at det funker! Kroppen min skriker etter å få ut litt energi😩 - ts. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er færre folk på Karl Johan enn i skogen nå. 

Anonymkode: f5369...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...