AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Først må jeg bare si: jeg frykter ikke corona. Hosten har pågått i 5-6 uker. Min lille er 10 uker og har hatt en hoste i 5-6 uker. Han virker ikke plaget av dette, virker ikke syk, ingen feber, fin allmenntilstand. Hosten er tørr, lett og overfladisk (vil jeg si), og det ser som sagt ikke ut som at baby plages av dette. Legen på 6 ukerskontroll sa at jeg ikke skulle bekymre meg for dette og at dette var en refleks, men på nettet står det at det ikke er vanlig og at lege skal kontaktes når dette forekommer for baby under 3 mnd. På engelske nettsider står det at hoste i disse tilfellene er alvorlig. Som førstegangsmamma klarer jeg ikke la være å bekymre meg selv om jeg vet jeg burde høre og slå meg til ro med det lege sier. Er det noen andre som har eller har hatt små babyer som hoster? Erfaringer? Anonymkode: 319da...09a
snurk Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Har ingen erfaring med det, men jeg har også lest at hoste hos baby ikke er normalt og skal følges opp av lege 😔 spesielt når barnet har hatt hoste så lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Min er også 10 uker og hoster litt hver dag! Gjort det i sikkert 5-6-7 uker han også.. aldri tenk at det er noe gale siden han er i topp for ellers. Anonymkode: 8a3df...c09
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Skrevet 16. mars 2020 Min har vært forkjøla med nysing, snørr og hosting i en ukes tid. Refluks har han også så han hoster litt her og der når han får det i lungene. 4 mnd nå. Anonymkode: cded7...e4e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå