Gå til innhold

Toryggsekker


Gjest Jegserdeg

Anbefalte innlegg

Gjest Jegserdeg

Noen som følger med de?

Ble veldig stille nå etter dem dro på hytta, regner med de fikk mange negative snapper. Forstår ikke hvorfor enkelte mennesker ikke hører på myndighetene i disse tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Jegserdeg skrev:

Noen som følger med de?

Ble veldig stille nå etter dem dro på hytta, regner med de fikk mange negative snapper. Forstår ikke hvorfor enkelte mennesker ikke hører på myndighetene i disse tider!

Følger med innimellom. Tenkte det samme som deg ang. hytta. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spesifiserte vel at deres hytte ligger i samme kommune som de bor i, ikke langt i fra der de bor. Så forbudet eller anbefalingene gjelder vel ikke de.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, richbitch skrev:

Hun spesifiserte vel at deres hytte ligger i samme kommune som de bor i, ikke langt i fra der de bor. Så forbudet eller anbefalingene gjelder vel ikke de.

Trodde de bodde i Oslo jeg, og foreldra hans der de har hytta. Men uansett kan det jo hende de har reist hjem nå da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dette blir for teit å diskutere! Mange dro på hytte på fredag/helgen for de trudde kanskje det var safe, og kanskje de tenkte bedre plass på en hytte.. men jeg trur også at mange dro hjem lørdag/søndag når man fikk beskjed om å dra hjem! Dette her er nytt for alle sammen! Ikke døm deres landsmenn, vær heller forstålig i disse tider! Folk blir flinkere for hver dag som går ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har hytte i nærheten av der de bor mener jeg. De bruker å dra dit bare på dagsturer noen ganger også så det kan jo være i samme kommune. Synes også folk er veeeldig dømmende i disse dager. Fikk drit vondt av Hermann Flesvig som ble halshugget for å ha dratt på hytta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Superbobla skrev:

De har hytte i nærheten av der de bor mener jeg. De bruker å dra dit bare på dagsturer noen ganger også så det kan jo være i samme kommune.

Var slik hun forklarte det på snap i hvertfall, at hytten ligger i samme kommune og nært boligen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, richbitch skrev:

Var slik hun forklarte det på snap i hvertfall, at hytten ligger i samme kommune og nært boligen deres.

Hytta deres ligger jo i Rygge. I Larkollen. De bor ikke i Rygge, gjør de vel? Men hytta er ikke mer enn maks en time ifra der de bor, så de kan lett dra på dagstur. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes heller ikke det er noe å ta av for. Verre med de som fortsatt sitter på hyttene sine..

 

Men de bor ikke i samme kommune som hytta, blir ikke noe mer riktig jo mer man sier det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...