AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Skrevet 15. mars 2020 Jeg jobber som frisør og har hatt kontakt med mange mennesker både store og små helt til regjeringen bestemte at alle frisør salonger skulle stenges torsdag k 18.00 I det siste har jeg vært stresset og bekymret . Tenk om jeg er smittet? Har litte gran vondt i hodet iblant men går over. Ikke hoster jeg og har heller ikke vondt i halsen..Er en ellers aktiv person men nå som alle treningssentre er stengt så.går jeg lange turer og trener aerobic hjemme. Føler meg ikke dårlig ellers.. om jeg hadde vært smittet så hadde jeg vel ikke orket å trene og være aktiv? Vet det er helt umulig å vite men er jo redd og nervøs.. Anonymkode: 01b66...808
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Skrevet 15. mars 2020 Ja, du kan være smittet. I disse dager bør vi alle oppføre oss som om vi er det, for sikkerhets skyld. Og nei, det er ikke noen automatikk i at du skulle bli for dårlig til å trene. De aller fleste får et relativt mildt sykdomsforløp, og enkelte merker knapt noe i det hele tatt. Anonymkode: a8804...5b3 6
ajarRun Skrevet 15. mars 2020 #3 Skrevet 15. mars 2020 Hvis du er syk, uansett hvordan, hold deg isolert til symptomene forsvinner + 8 dager. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Skrevet 15. mars 2020 Jeg har vondt i brystet, blir utslitt av Å gå til kjøkkenet. Og har så vondt i kroppen som det går Ann å ha.... Så for å være ærlig så tror jeg at du er frisk. Anonymkode: 97a65...004 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Skrevet 15. mars 2020 Selvsagt kan du, og hundretusenvis av andre, være smittet. Men husk at mange av de smittede faktisk ikke merker stort mere til infeksjonen enn å ha en vanlig forkjølelse. Ikke alle blir "dausjuke", de fleste blir faktisk bare middels sterkt angrepet. Personlig ville jeg ikke antatt at du er smittet fordi du har "litt vondt i hodet". Det får man lett av stress uansett. Anonymkode: 74cc4...029 1
Anbefalte innlegg