Gjest Crackle Skrevet 10. september 2002 #1 Del Skrevet 10. september 2002 Og det er kun min egen feil. Jeg har en samboer som jeg i begynnelsen av vårt forhold elsket å suge. Gjorde det opptil flere ganger om dagen første året!... :o Så en dag hadde han glemt å vaske under forhuden før sengetid, og jeg satte igang som vanlig... Han nøt... Helt til jeg brakk meg. Under forhuden var det en kjempe ekkel lukt, luktet åregammel tåfis... Og masse hvite "klumper" med det man så fint kaller kuk-ost Uansett... Nå klarer jeg ikke å suge, for da kjenner jeg den lukta i nesa bare jeg tenker på det!!! Og det synet... Yækk. :cry: Hva kan jeg gjøre? Vil jo suge, jeg elsker det egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #2 Del Skrevet 10. september 2002 Du kan jo bli med han til vasken og se, eller vaske den selv så vet du at den er helt gullende rein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #3 Del Skrevet 10. september 2002 heretter kan du vel sørge for at han er ren før du suger han igjen. Æsj jeg har ikke opplevd det der enda, men etter det du fortalte der så er jeg vel ikke så veldig lysten på det lenger akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 10. september 2002 #4 Del Skrevet 10. september 2002 Æsj.... bli skikkelig kvalm! Glemte han å vaske seg under forhuden?? Hvordan går det an å glemme det da? :o Jeg har heldigvis en kjærste som er kjempe nøye med å vaske alle deler av kroppen sin hver gang han dusjer.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #5 Del Skrevet 10. september 2002 tips : puss tenna för ... da smaker du bare smaken av tannkremen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 11. september 2002 #6 Del Skrevet 11. september 2002 Æsj.... Hadde nok vært betenkt neste gang jeg også.. Æsj... er det virkelig mulig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 12. september 2002 #7 Del Skrevet 12. september 2002 Hygienen er viktig ja.... Du får bare forsøke deg fram i det små.... ta litt av gangen, gjerne tilby deg å vaske den selv..... han ville nok bare synes det er spennende.... Deretter kan du be ham drikke masse ananas-juice..... det skal visst sørge for litt bedre smak der nede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå