Gå til innhold

Suge- ikke godt lenger!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Og det er kun min egen feil.

Jeg har en samboer som jeg i begynnelsen av vårt forhold elsket å suge. Gjorde det opptil flere ganger om dagen første året!... :o

Så en dag hadde han glemt å vaske under forhuden før sengetid, og jeg satte igang som vanlig... Han nøt... Helt til jeg brakk meg. Under forhuden var det en kjempe ekkel lukt, luktet åregammel tåfis... Og masse hvite "klumper" med det man så fint kaller kuk-ost :wink:

Uansett... Nå klarer jeg ikke å suge, for da kjenner jeg den lukta i nesa bare jeg tenker på det!!! Og det synet... Yækk. :cry:

Hva kan jeg gjøre? Vil jo suge, jeg elsker det egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

heretter kan du vel sørge for at han er ren før du suger han igjen. Æsj jeg har ikke opplevd det der enda, men etter det du fortalte der så er jeg vel ikke så veldig lysten på det lenger akkurat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj.... bli skikkelig kvalm! Glemte han å vaske seg under forhuden??

Hvordan går det an å glemme det da? :o

Jeg har heldigvis en kjærste som er kjempe nøye med å vaske alle deler av kroppen sin hver gang han dusjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hygienen er viktig ja.... Du får bare forsøke deg fram i det små.... ta litt av gangen, gjerne tilby deg å vaske den selv..... han ville nok bare synes det er spennende.... :sjarmor:

Deretter kan du be ham drikke masse ananas-juice..... det skal visst sørge for litt bedre smak der nede... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...