Gå til innhold

Solidarisk nabo??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk tåler ingenting. Hvis du sutrer og kjefter pga 5 min med breking i trappene, burde du flytte ut av Oslo. Etter kl 23 kan du ringe politiet hvis det bråker men før det må du bare tåle at det er lyder rundt deg. 

om naboen min hadde vært like urimelig hadde de havnet på listen min over folk jeg skal gjøre livet vanskelig for:)

Anonymkode: 59b84...7a2

Ts, forstår du ikke alle grunnene til at det her var galt?

Du skal få det inn med te-skje:

1) Fellesområder skal ikke brukes av noen i karantene eller noen som kan være smittebærer, slik som din sønn.

2) Løping og pust og pes sprer mere spytt og potensielt virus. Det kan sette andres liv i fare og føre til enda mer spredning. Snakker ikke da bare om den som puster inn, men den som tar på rekkverket og tar i noe som noen andre tar på etterpå, og de smitter enda fler og de enda fler osv.

3) En trang trappeoppgang gir ikke muligheten til regelen om minst en meters avstand, en trappeoppgang er trang når flere skal bruke den og passere hverandre. Dette kunne skjedd når som helst.

4) Det er ikke lov å bråke på søndager

5) Det er hensynsløst å bråke i oppgangen uansett, det er ikke bare bråkete, men det kan være helseskadelig for syke mennesker. Mange sykdommer har lydømfindtlighet som symptom, mange nervesykdommer fører med seg enda mere smerte i leddene av støy, autister kan få anfall av støy, for en kreftsyk kan støy være forferdelig utmattende. Man må få bo i Oslo eller blokk selvom man er syk, for folkeskikk er noe man skal kunne regne med. Man lærer fra barnehagen å bruke innestemme inne og ikke trampe, men du er såpass egoistisk fordi du ikke gidder å gå ut i regnet at du sender ungen din ut i oppgangen for å løpe og trampe og plage alle istedet. Tør ikke tenke på hva andre egoistiske og usolidariske ting du gjør og tillater så lenge det gagner deg selv. Normale folk tenker også på andre.

Anonymkode: 74c47...05e

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klagen var på bråk. Om du ikke tåler 5 min med bråk i gangene så er det ditt problem.

Ok går du på gata og blir slått ned er det ditt problem og helt akseptabelt ?????? Serr ta deg sammen

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ass, bare på TS sin side. Folk tåler ingenting. Hvis du sutrer og kjefter pga 5 min med breking i trappene, burde du flytte ut av Oslo. Etter kl 23 kan du ringe politiet hvis det bråker men før det må du bare tåle at det er lyder rundt deg. 
om naboen min hadde vært like urimelig hadde de havnet på listen min over folk jeg skal gjøre livet vanskelig for:)

😂😂😂

Det var dagens (årets) dårligste forsøk. 

Neste gang - unngå i alle fall å ha akkurat de samme formuleringene og skrivefeilene som TS 😉

Anonymkode: acc9f...d33

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Løping i  trappa og oppgangen er utrolig hensynsløst. For alt du vet kan det ligge alvorlig syke folk i blokka som ikke tåler det støyet, og til og med for friske er det hensynsløst. Støy er heller ikke lov på søndager. Han får løpe utendørs!! Naboen har all rett til å reagere og hysje og kjefte, det hadde jeg gjort og.

Som jeg ville sakt det selv!

Anonymkode: 606ca...508

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Liker hvordan Ts åpner en ny bruker og prøver å være ung og kult og «lol ass» for å prøve å vinne folk over på sin side 😂

Anonymkode: 50e8e...0d0

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Liker hvordan Ts åpner en ny bruker og prøver å være ung og kult og «lol ass» for å prøve å vinne folk over på sin side 😂

Haha du har god fantasi

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts, forstår du ikke alle grunnene til at det her var galt?

Du skal få det inn med te-skje:

1) Fellesområder skal ikke brukes av noen i karantene eller noen som kan være smittebærer, slik som din sønn.

2) Løping og pust og pes sprer mere spytt og potensielt virus. Det kan sette andres liv i fare og føre til enda mer spredning. Snakker ikke da bare om den som puster inn, men den som tar på rekkverket og tar i noe som noen andre tar på etterpå, og de smitter enda fler og de enda fler osv.

3) En trang trappeoppgang gir ikke muligheten til regelen om minst en meters avstand, en trappeoppgang er trang når flere skal bruke den og passere hverandre. Dette kunne skjedd når som helst.

4) Det er ikke lov å bråke på søndager

5) Det er hensynsløst å bråke i oppgangen uansett, det er ikke bare bråkete, men det kan være helseskadelig for syke mennesker. Mange sykdommer har lydømfindtlighet som symptom, mange nervesykdommer fører med seg enda mere smerte i leddene av støy, autister kan få anfall av støy, for en kreftsyk kan støy være forferdelig utmattende. Man må få bo i Oslo eller blokk selvom man er syk, for folkeskikk er noe man skal kunne regne med. Man lærer fra barnehagen å bruke innestemme inne og ikke trampe, men du er såpass egoistisk fordi du ikke gidder å gå ut i regnet at du sender ungen din ut i oppgangen for å løpe og trampe og plage alle istedet. Tør ikke tenke på hva andre egoistiske og usolidariske ting du gjør og tillater så lenge det gagner deg selv. Normale folk tenker også på andre.

Klagen var på bråk. Alle punktene dine handler virus bortsett fra 4 :ikke lov å bråke på søndager? Det har jeg aldri hørt om. De fleste klipper gresset og slikt på søndager. Innafor å kjefte dem huden full for å bråke? 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klagen var på bråk. Alle punktene dine handler virus bortsett fra 4 :ikke lov å bråke på søndager? Det har jeg aldri hørt om. De fleste klipper gresset og slikt på søndager. Innafor å kjefte dem huden full for å bråke? 

Så siden klagen bare var på bråk så er alt det andre greit? Og fordi du ikke har hørt om noe så allmen kjent som at det ikke er lov å bråke på søndager, så er det greit å bråke?

• Liker 6
Skrevet

Morsom tråd i disse tragiske tider😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klippe gress er ute. Å ikke bråke innendørs er noe alle lærer seg helt fra barnehagen. Herregud blir helt sjokkert over hvor lite folkeskikk enkelte har, sjokkert av at voksne folk gir så mye faen i andre mennesker! Glad du ikke er min venn for det hadde vært slitsomt skjønner jeg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, frogger skrev:

Morsom tråd i disse tragiske tider😂

Egentlig ikke så morsomt, er sånn idiotisk egoistisk holdning som bidrar til å spre dødelig virus og gjøre livet ille for andre syke.

• Liker 4
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Egentlig ikke så morsomt, er sånn idiotisk egoistisk holdning som bidrar til å spre dødelig virus og gjøre livet ille for andre syke.

Det som er morsomt er TS som svarer seg selv og oppretter ny bruker for å være enig med seg selv🤣

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, frogger said:

Det som er morsomt er TS som svarer seg selv og oppretter ny bruker for å være enig med seg selv🤣

Det blir ikke mer sant bare fordi du skriver det mange ganger haha

Skrevet

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det blir ikke mer sant bare fordi du skriver det mange ganger haha

Er 1 gang mange ganger?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Klippe gress er ute. Å ikke bråke innendørs er noe alle lærer seg helt fra barnehagen. Herregud blir helt sjokkert over hvor lite folkeskikk enkelte har, sjokkert av at voksne folk gir så mye faen i andre mennesker! Glad du ikke er min venn for det hadde vært slitsomt skjønner jeg.

Jeg blir sjokkert over hvor lite folk tåler. Tenker folk har jævlig lite å gjøre om det har trang til å gå ut å kjefte på naboen fordi de løper i trappa i 5 min. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg blir sjokkert over hvor lite folk tåler. Tenker folk har jævlig lite å gjøre om det har trang til å gå ut å kjefte på naboen fordi de løper i trappa i 5 min. 

Du virker jo ganske provosert over dette selv. Tåler vel ikke mer du heller.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, frogger skrev:

Ja hahahaha steintragisk 🤦‍♀️😂🤦‍♀️😂

• Liker 3
Skrevet

TS må være totalt CP 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja hahahaha steintragisk 🤦‍♀️😂🤦‍♀️😂

17 timer siden, AnonymBruker skrev: