Gå til innhold

Solidarisk nabo??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, Tuttifrutti843950 skrev:

Herregud så politisk korrekte dere er på dette forume!!  Om et barn løper i trapper i kun fem minutter i en slik situasjon er vel ikke noe å bry seg om!!

Her svarer du også deg selv gitt  😂😂 dvs at alle som forsvarer "TS" er deg selv fra anonym bruker og åpen bruker hehe

Anonymkode: 74c47...05e

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe sier meg at alle rundt deg ikke kan ha det særlig enkelt gitt.

Anonymkode: dc936...e47

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS sier at de er i karantene og dette ble forklart til nabo. Ingen som dør av trappeløp i fem minutter. Hadde aldri klaget på noe sånt. Men TS må vite at KG er fult av kjipe kjerringer som denne naboen;)

Anonymkode: a9976...94e

om de er i karantene skal vel i hvert fall ikke guttungen fly opp og ned i fellesarealer og spre smitten videre der! det skjønner vel alle.

Anonymkode: 7639d...332

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

om de er i karantene skal vel i hvert fall ikke guttungen fly opp og ned i fellesarealer og spre smitten videre der! det skjønner vel alle.

Anonymkode: 7639d...332

TS har svart seg selv. Er mest sannsynlig kun tull.

Anonymkode: dc936...e47

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

TS har svart seg selv. Er mest sannsynlig kun tull.

Anonymkode: dc936...e47

Ikke engang tull, bare skikkelig driti ut når hun trodde at hun hadde rett og ble så provosert på naboen at hun måtte lage en tråd her inne, og følte seg angrepet og dum når ingen forsvarte henne så hun måtte late som hun var andre personer som forsvarte seg 🤦‍♀️😂

Anonymkode: 74c47...05e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enten tar barnet på seg regntøy og går ut for å løpe, eller så lar h*n være å løpe, og da særlig i trappeganger. 

Har Norges befolkning blitt så blåst at de ikke skjønner det her av seg selv ?! 

Anonymkode: e78c7...4e8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS høres ut som en forferdelig nabo. Barnet kan løpe ute i regntøy. Det sier seg selv man ikke kan oppholde seg i oppgangen for å trene på denne måten.

Anonymkode: 38687...1cb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde begynt å løpe enste mye i trappene om dette hadde skjedd med meg. Fuck naboen din. Man må tåle litt bråk. Spesielt før 23 på dagen

Anonymkode: 59b84...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde begynt å løpe enste mye i trappene om dette hadde skjedd med meg. Fuck naboen din. Man må tåle litt bråk. Spesielt før 23 på dagen

Anonymkode: 59b84...7a2

Ny konto ts?

Anonymkode: dc936...e47

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Vi bor i en blokk på 4 etasjer, er to leil i hver etasje. Ved siden av oss bor et ungt par som aldri har giddet si så mye som et hei til oss siden vi flyttet inn hit i sommer..

Nå er vi hjemme som alle andre og mannen som kom hjem fra utland i karantene. Prøver at vi alle går ut minst mulig.. har en sønn på 8 år som er veldig aktiv og trenger å bevege seg. Idag fikk han spille dataspill (for mye) og det regner ute i Oslo øst så han ville ikke gå litt i parken og løpe siden det er så dårlig vær og han er redd for å være ute.... Leste på nettet aktiv trening sine sider om hvordan trene inne, fikk guttungen til å hoppe litt inne og kjøre par øvelser inne, så sto det at man kunne løpe trapper i blokka si anbefalt der! Vi har kun 4 etasjer så ba guttungen løpe 5 ganger opp og rolig ned, det tar 1 min opp og ned så til sammen 5 min og det er ikke mye bråk kun trappeløping..

Etter at guttungen hadde løpt 2 runder kommer nabokjerringa ut, ikke holder a avstand og begynner klage om at han ikke skal løpe i trappene. Sa at håper at hun forstår at i en slik situasjon vi er i nå må guttungen få bevege seg, dette tar kun 5 minutter kunne hun ikke tåle 5 min med litt trappeløp det var da ikke SÅ mye bråk. Men neida det kunne hun ikke og begynte å kjefte på meg og mente jeg var "respektløst" . Dette er første gang dama prater til meg, og til nå har sett bort når jeg har forsøkt å hilse! Altsåå herregud?? Hva med å ha litt forståelse?? Hvor kjip går det an å bli??

Eller var det dårlig av meg?

Jeg forstår ellers ikke hvordan vi skal klare dette dersom jeg ikk kan la sønnen min løpe litt i trappene for han blir meget rastløs av å være inne! 

Anonymkode: a9976...94e

Løping i trapper i blokker bråker utrolig mye. Er det ikke noe annet du kan la han gjøre? La han løpe rundt blokka i stendenfor?

Anonymkode: 76263...426

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ny konto ts?

Anonymkode: dc936...e47

Nei ass, bare på TS sin side. Folk tåler ingenting. Hvis du sutrer og kjefter pga 5 min med breking i trappene, burde du flytte ut av Oslo. Etter kl 23 kan du ringe politiet hvis det bråker men før det må du bare tåle at det er lyder rundt deg. 
om naboen min hadde vært like urimelig hadde de havnet på listen min over folk jeg skal gjøre livet vanskelig for:)

Anonymkode: 59b84...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ass, bare på TS sin side. Folk tåler ingenting. Hvis du sutrer og kjefter pga 5 min med breking i trappene, burde du flytte ut av Oslo. Etter kl 23 kan du ringe politiet hvis det bråker men før det må du bare tåle at det er lyder rundt deg. 
om naboen min hadde vært like urimelig hadde de havnet på listen min over folk jeg skal gjøre livet vanskelig for:)

Anonymkode: 59b84...7a2

Hei TS 😂😂😂😂

Anonymkode: 74c47...05e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Hei TS 😂😂😂😂

Anonymkode: 74c47...05e

Lol du kan tro hva du vil. 

Anonymkode: 59b84...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ass, bare på TS sin side. Folk tåler ingenting. Hvis du sutrer og kjefter pga 5 min med breking i trappene, burde du flytte ut av Oslo. Etter kl 23 kan du ringe politiet hvis det bråker men før det må du bare tåle at det er lyder rundt deg. 
om naboen min hadde vært like urimelig hadde de havnet på listen min over folk jeg skal gjøre livet vanskelig for:)

Anonymkode: 59b84...7a2

Tåler ingenting? HAN ER I KARANTENE og skal ikke oppholde seg på fellesområder. Er det så vanskelig å fatte?

Anonymkode: cf223...044

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei ass, bare på TS sin side. Folk tåler ingenting. Hvis du sutrer og kjefter pga 5 min med breking i trappene, burde du flytte ut av Oslo. Etter kl 23 kan du ringe politiet hvis det bråker men før det må du bare tåle at det er lyder rundt deg. 
om naboen min hadde vært like urimelig hadde de havnet på listen min over folk jeg skal gjøre livet vanskelig for:)

Anonymkode: 59b84...7a2

Ironisk det du skriver her når det er snakk om solidaritet. Så du vil gjøre livet vanskelig for noen som reagerer på at du allerede gjør livet vanskelig for dem? :klaske:

Denne personen hadde rett om deg ja:

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe sier meg at alle rundt deg ikke kan ha det særlig enkelt gitt.

Anonymkode: dc936...e47

 

Anonymkode: 74c47...05e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tåler ingenting? HAN ER I KARANTENE og skal ikke oppholde seg på fellesområder. Er det så vanskelig å fatte?

Anonymkode: cf223...044

Klagen var på bråk. Om du ikke tåler 5 min med bråk i gangene så er det ditt problem.

Anonymkode: 59b84...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS sier at de er i karantene og dette ble forklart til nabo. Ingen som dør av trappeløp i fem minutter. Hadde aldri klaget på noe sånt. Men TS må vite at KG er fult av kjipe kjerringer som denne naboen;)

Anonymkode: a9976...94e

Lol var det ingen som var enige med deg så du måtte late som om du var en annen? xD

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Qwerty55 said:

Lol var det ingen som var enige med deg så du måtte late som om du var en annen? xD

Nei, jeg var enig med ts

Anonymkode: 59b84...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Vi bor i en blokk på 4 etasjer, er to leil i hver etasje. Ved siden av oss bor et ungt par som aldri har giddet si så mye som et hei til oss siden vi flyttet inn hit i sommer..

Nå er vi hjemme som alle andre og mannen som kom hjem fra utland i karantene. Prøver at vi alle går ut minst mulig.. har en sønn på 8 år som er veldig aktiv og trenger å bevege seg. Idag fikk han spille dataspill (for mye) og det regner ute i Oslo øst så han ville ikke gå litt i parken og løpe siden det er så dårlig vær og han er redd for å være ute.... Leste på nettet aktiv trening sine sider om hvordan trene inne, fikk guttungen til å hoppe litt inne og kjøre par øvelser inne, så sto det at man kunne løpe trapper i blokka si anbefalt der! Vi har kun 4 etasjer så ba guttungen løpe 5 ganger opp og rolig ned, det tar 1 min opp og ned så til sammen 5 min og det er ikke mye bråk kun trappeløping..

Etter at guttungen hadde løpt 2 runder kommer nabokjerringa ut, ikke holder a avstand og begynner klage om at han ikke skal løpe i trappene. Sa at håper at hun forstår at i en slik situasjon vi er i nå må guttungen få bevege seg, dette tar kun 5 minutter kunne hun ikke tåle 5 min med litt trappeløp det var da ikke SÅ mye bråk. Men neida det kunne hun ikke og begynte å kjefte på meg og mente jeg var "respektløst" . Dette er første gang dama prater til meg, og til nå har sett bort når jeg har forsøkt å hilse! Altsåå herregud?? Hva med å ha litt forståelse?? Hvor kjip går det an å bli??

Eller var det dårlig av meg?

Jeg forstår ellers ikke hvordan vi skal klare dette dersom jeg ikk kan la sønnen min løpe litt i trappene for han blir meget rastløs av å være inne! 

Anonymkode: a9976...94e

Karantene. Håper dere blir straffet for brudd. Fristende å melde til politiet, som nå har sagt at de vil prioritere dette... Ta litt ansvar for samfunnet da mann! Barnet ditt, klarer seg fint inne.. 

Anonymkode: 0578e...1fe

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...