AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg ble forkjølet for litt over 2 uker siden men ble såpass bra at jeg kunne dra på jobb få dager etter. Har hostet siden, og jeg hoster fremdeles så mye at jeg er rimelig lei. Opplever litt muskelsmerter, men bortsett fra det er jeg ok. Dette kom jo før koronatiden og jeg har sagt det bare var en vanlig forkjølelse på grunn av det. Men siden jeg jobber med mennesker lurer jeg litt på om det kan være det? Og hvis jeg ble smittet en gang etter forkjølelsen kom, hvordan kan jeg da vite det? Anonymkode: b3d71...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Snakk med lege. Anonymkode: 36cbe...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg lurer også på dette. Hadde en skikkelig forkjølelse som begynte mandag for snart to uker siden. Nå hoster jeg litt fortsatt, Litt tett nese, trykk og smerter i brystet, litt fortere andpusten og litt ekstra sliten. Var hos legen før alt oppstyret, som sa at det nok var en vanlig forkjølelse, men lurer jo litt nå som det henger såpass igjen. Har holdt meg inne siden jeg ble syk da. Og sønnen min har også blitt forkjølet, men ikke mannen Anonymkode: 973eb...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faktasjekk Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg lurer også på dette. Hadde en skikkelig forkjølelse som begynte mandag for snart to uker siden. Nå hoster jeg litt fortsatt, Litt tett nese, trykk og smerter i brystet, litt fortere andpusten og litt ekstra sliten. Var hos legen før alt oppstyret, som sa at det nok var en vanlig forkjølelse, men lurer jo litt nå som det henger såpass igjen. Har holdt meg inne siden jeg ble syk da. Og sønnen min har også blitt forkjølet, men ikke mannen Anonymkode: 973eb...dba Hoste (tørr), kortpusthet og smerter i brystet kan være symptomer på corona. Du kan ta kontakt med lege på telefon, men får sannsynligvis beskjed om å holde deg hjemme til du er symptomfri. Merk at du fortsatt kan være smittsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 2 minutter siden, Faktasjekk skrev: Hoste (tørr), kortpusthet og smerter i brystet kan være symptomer på corona. Du kan ta kontakt med lege på telefon, men får sannsynligvis beskjed om å holde deg hjemme til du er symptomfri. Merk at du fortsatt kan være smittsom. Er tørrhoste, noe slim på morningen. Legekontoret mitt er stengt grunnet at alle er i karante. Tenker jeg bare lar det være. Er i risikosonen grunnet diabetes og overvekt, men spiller vel ingen rolle det? Er vel bare å ta kontakt om jeg blir VELDIG dårlig? Anonymkode: 973eb...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #6 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er tørrhoste, noe slim på morningen. Legekontoret mitt er stengt grunnet at alle er i karante. Tenker jeg bare lar det være. Er i risikosonen grunnet diabetes og overvekt, men spiller vel ingen rolle det? Er vel bare å ta kontakt om jeg blir VELDIG dårlig? Anonymkode: 973eb...dba Og jeg har ikke vært ute siden jeg ble dårlig, bortsett fra turen til legen for halvannen uke siden, heller ikke sønnen mine etter han fikk symptomer Anonymkode: 973eb...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faktasjekk Skrevet 15. mars 2020 #7 Del Skrevet 15. mars 2020 Til og med i risikogrupper er sannsynligheten for å bli skikkelig dårlig relativt lav, men dette må du avklare med legen. Ring legen og opplys alle symptomer og underliggende risikofaktorer, og forhold deg til det legen sier, ikke tilfeldige folk på et forum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Del Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, Faktasjekk skrev: Til og med i risikogrupper er sannsynligheten for å bli skikkelig dårlig relativt lav, men dette må du avklare med legen. Ring legen og opplys alle symptomer og underliggende risikofaktorer, og forhold deg til det legen sier, ikke tilfeldige folk på et forum. Tar kontakt med lege om jeg blir dårligere Er jo ikke noe særlig behandling uten om ekstra oksygen, så trenger jo ikke vite om det er korona. Anonymkode: 973eb...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #9 Del Skrevet 15. mars 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer også på dette. Hadde en skikkelig forkjølelse som begynte mandag for snart to uker siden. Nå hoster jeg litt fortsatt, Litt tett nese, trykk og smerter i brystet, litt fortere andpusten og litt ekstra sliten. Var hos legen før alt oppstyret, som sa at det nok var en vanlig forkjølelse, men lurer jo litt nå som det henger såpass igjen. Har holdt meg inne siden jeg ble syk da. Og sønnen min har også blitt forkjølet, men ikke mannen Anonymkode: 973eb...dba Er det ikke en uskreven regel, eller ihvertfall høflig, å enten beklage for å ha kuppet tråden eller lage egen tråd? Anonymkode: b3d71...2da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Del Skrevet 15. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke en uskreven regel, eller ihvertfall høflig, å enten beklage for å ha kuppet tråden eller lage egen tråd? Anonymkode: b3d71...2da Det er mulig og jeg beklager. Er så mye kaos i disse korona-trådene her og så det florerte av like tråder. Du er i hvertfall ikke alene om det her og meningen min var ikke nødvendigvis å kuppe tråden, men sammenligne symptomer, det ble til slutt til en kupping av tråden og det beklager jeg. Tenker det lureste er å holde seg hjemme og siden du er helsepersonell få presset på å bli testet. Anonymkode: 973eb...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #11 Del Skrevet 15. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er mulig og jeg beklager. Er så mye kaos i disse korona-trådene her og så det florerte av like tråder. Du er i hvertfall ikke alene om det her og meningen min var ikke nødvendigvis å kuppe tråden, men sammenligne symptomer, det ble til slutt til en kupping av tråden og det beklager jeg. Tenker det lureste er å holde seg hjemme og siden du er helsepersonell få presset på å bli testet. Anonymkode: 973eb...dba Lavt blodsukker, beklager at jeg skrev det på den måten. All is good, håper du blir fort frisk (og holder deg sånn) 🤗🥰 Anonymkode: b3d71...2da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #12 Del Skrevet 15. mars 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lavt blodsukker, beklager at jeg skrev det på den måten. All is good, håper du blir fort frisk (og holder deg sånn) 🤗🥰 Anonymkode: b3d71...2da Takk det samme❤️ Tror vi alle er ganske stresset opp i disse tider😅 Anonymkode: 973eb...dba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg