Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #1 Skrevet 10. september 2002 Hva betyr "Que sera sera"?? Noen som vet? Er det spansk eller italiensk?
Isla Skrevet 10. september 2002 #2 Skrevet 10. september 2002 Kan du resten av sangen? "Que sera sera Whatever will be will be" Tror du har svaret der... Men er ikke sikker da jeg ikke engang vet hvilket språk dette er snakk om :oops: Bare tipper i min retning av logikk
Gjest Starya Skrevet 10. september 2002 #3 Skrevet 10. september 2002 Hmm.. The future's not ours to see... Que sera sera.. hvis det er italiensk, så skulle det etter mitt glemske hode bli "hvilken aften (aften)"...?
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. september 2002 #5 Skrevet 10. september 2002 Det er riktig det som "Gjest" skriver! Det som skjer, det skjer. "When I was a little girl asked my mother what will I be, will I be famous, will I be rich, here's what she said to me. Que sera sera, whatever will be will be, the future's not ours to see, que sera sera." Milla
Gjest Virvel Skrevet 10. september 2002 #6 Skrevet 10. september 2002 Jeg måååå bare pirke litt, det heter que será será. Og ja, det er spansk. Ser at ingen svarte på det. ¡Buenas noches!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå