Gå til innhold

Med all hamstringen som har foregått, hvilke kommende dager vil butikkene ha minst folk? Når skal DU ut å handle igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Handler når jeg går tom. I 2023 deromkring. 

Anonymkode: 00c87...dca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper inderlig hamstringen gir seg istedet for at det blir en smitteeffekt av at folk ser tomme hyller. Har en nær i karantene og en annen i risikogruppe som ikke kan handle noe selv og jeg må hjelpe dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at det tryggeste er å dra ved åpningstid. Da har ingen andre enn butikkansatte vært der før du kom og da er det sikkert mye tryggere mtp virus i lufta.

Anonymkode: b8968...92a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har vært og handlet to ganger siden regjeringen stengte landet, begge gangene har vært veeldig rolige - få folk og mer enn nok med varer i butikken. 

Anonymkode: f9945...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har middag for ca 16 dager i fryseren, men blir vel fri for ferske grønnsaker og Pepsi max på onsdag, så tar det da. Har handlet en del klær på nett, så tenker å hente samt handle samtidig. 

Anonymkode: 7f1ac...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg må innom i morra. Håper å finne meg en pakke gjær. 😛  

Anonymkode: 20f42...446

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har hatt masse besøk i forkant av torsdagen så jeg har middagsmat ut måneden fra før av:P Brød kjøpte jeg faktisk på fredag så tror frukt, yoghurt og melk er det eneste jeg blir å handle en eller annen gang i løpet av uka. Basert på hva jeg har igjen.... sikkert torsdag:P Har hjemmekontor så jeg kan dra når som helst. Bor alene så den eneste jeg evt. blir å smitte er meg selv antakelig, men jeg er ung og frisk så er ikke bekymret for min egen del.

Anonymkode: 9662c...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...